----Melanie----
Wybuch. Tylko to usłyszałam, tylko to zobaczyłam.
Jake!!!- Krzyknęłam wychodząc z samochodu. Nie, nie, nie. Wszystko zaczęło się kręcić. Zrobiło mi się słabo. Upadłam na trawę. Zaczęłam płakać, krzyczeć. Moje serce zostało roztrzaskane na milion drobnych kawałeczków.
- Obiecałeś!!! Obiecałeś... Obiecałeś, że będziesz ostrożny, że wyjdziesz jak najszybciej, że jeżeli cokolwiek miałoby się stać to uciekniesz.
Byłam w amoku. Krzyczałam. Drapałam. Rzucałam się. Jedyna rzecz jaka ciągle dudniła mi w głowie było twoje imię. Jake.
Nie przyznałabym tego na głos, ale ja też nie dotrzymałam obietnicy. Gdy tylko mi napisałeś, że jedziesz do Grimrock, od razu wsiadłam w samochód. Chciałam cię ochronić, pójść z tobą, zobaczyć. Zobaczyć, jak wyglądasz, zwykła ludzka ciekawość nie pozwoliła mi siedzieć bezczynnie. Gdybym tylko zdążyła. Gdybym tylko wyjechała pięć minut wcześniej... Może bym cię stamtąd wyciągnęła...
-Melanie! Melanie! - Coś, a raczej ktoś mnie obudził. Starałam się chociaż na chwilę wrócić do świata.
- Jezu Mel kochanie ty moje. - Jessy mnie przytuliła. Nie chciałam by widziała mnie w takim stanie. Rozkruszona na milion drobnych kawałeczków, z zerową chęcią do życia. - Co się stało? - Zapytała dalej mnie przytulając.
- Ja... On T..t..am - nie umiałam powiedzieć nawet słowa. Tylko wskazałam palcem w stronę wybuchu. Łzy lały się ciurkiem po moich policzkach. Zebrałam się, żeby powiedzieć Jessy co się tam stało. - JJJake oon bbbył www Ja...- Nie dałam rady dokończyć.
- Jake był w jaskini podczas wybuchu? - Jessy zrozumiała co chciałam jej powiedzieć.
- ppprzeprzepraszam. - Nie potrafiłam przestać płakać. To wszystko była moja wina. Zawsze wszystko musiałam spieprzyć.
- Za co, kochanie nie przepraszaj, chodź pojedziesz do nas. - Nie byłam w stanie nic powiedzieć, jedynie pokiwałam głową.
Jessy mnie podniosła i zaczęła coś krzyczeć do Dana by jej pomógł. Nie miałam siły protestować. Nie mogłam przestać o tobie myśleć Jake. Nie potrafiłam przestać myśleć o osobie, dla której zaczęłam znowu żyć, znowu jeść. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że cię Kocham. Kocham cię nad życie i nawet po twojej śmierci jestem w stanie to powiedzieć. Szkoda, że tego nie usłyszałeś...
---------------------------------------------------------
S.U <3
CZYTASZ
Nie pozwól mi zostać samej. DUSKWOOD By S.U
RomanceJest to książka inna niż wszystkie. Opowiada ona nie tylko o trudnej miłości, ale też o strasznej chorobie, która zabija wiele młodych ludzi. Melanie - zmagająca się z depresją dziewczyna, nie jest w stanie powiedzieć o sobie ani jednego dobrego sł...