2. Bölüm Hayatlarımız

8 4 0
                                    

Afferin kızım bir gün market'e gittin çalışmaya onuda kolunu kırmayı başardın afferin sana .

Ya Anne yine başlama Anneanne

Efendim yavrum

Şu anneme birşey söylermisin?

Yok asıl ben meteye demem gerek oğlum yeğnin tabak taşıyor yukarıya senin sesin çıkmıyor Mete ye demiyorsun kolun kırılıyor metede yukarıda herşeyden habersiz Damla ile çalışıyor delirmemek mümkünmü?

Anne

Ben anne falan dinlemem Mete yarın kolay işte ikinizde aynı yerde çalışıyorsunuz bu kadar.

Tamam

Neyse anne benle yegnimi yan yana bırakırmısın?

Tamam neyse hadi gidiyorum

Kapıyı kapattıktan sonra

Mira dayım ne oldu bugün söylermisin?

Ya dayı dedim ya elim yetmedi sonra merdivenle çıkarken düştüm bu kadar.

Murattan neden yardım istemedin?

Tanımıyorum.

Tanımadığından yani?

Evet.

Öyle olsun bakalım ama birdaha gıcık oldugun biri bile olsa yardım istiyorsun hadi yat uyu yarın kolay yere verecez seni.

Tamam dayım İyi geceler

İyi geceler balım dedi anlıma öptü.

Sabah

Dayım haydi kalk Sabah oldu yemek hazır

Mira geç uyu yerine ya benim uykum geliyor

Ya dayı hadi kalk kırık kolla uğrasamayacam senle akşam erken yattın neden uyanmıyorsun yoksa damla yeeengem ilemi yazışıyordun.

Mira dayıcım kolun kırık olmasaydı bilirdim ne yapacağını o küçük dilini kesecem bak ha.

Tamam dayım birşey demedim hadi kalk.

Of 5 dakika sonra gel

Ben çalar saat veya horozmuyum 5 dakika sonra gel uyandır diyorsun kalk hadi.

Dayımın telefonu çalıyordu.

Aaaa Damla ablamı o

Direkt gözünü açtı

Ver bakalım telefonunu ben uyandım miracım.

Yok dayım ben açayım

Hayı...

Efendim damla ablam

D: Mira cım nasılsın bak herkes seni merak ediyor arkadaşların

Arkadaşlarımmı?

D: Evet hepsi ayrı korktu.

İlk günden mi ?

Evet bizimkiler sevecenler hemen arkadaş olurlar

Neyse ablam bende bu kırık kolla dayımı uyandırmakla uğraşıyorum.

Ya telefonu verirmisin canım kalksın hemen hepimiz buradayız bugün erken geldik sizi bekleyeceğiz o zamana kadar kahvaltı yapacağız sizi bekliyoruz dayına söyle hemen uyanmassa gelince çok iş veririm.

Dayı duydun mu?

Duydum duydum.

He tamamdır Mete bey hadi kalkıp kahvaltı yapın gelin.

Alışveriş merkezi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin