Yazardan...
Mira babasında kalırken annesi evdekiler ile tartışır miranın yokluğundada çok kötü oluyordu ve miranın babasını hala çok seviyordu babasını aradı yani soner beyi ve soner beye kendi pişmanlığını anlatıp hala onu sevdiğini söyledi soner bey şok üstüne şok geçirdi doğru mu diye soru sordu zara hanım doğru diye yanıtladı soner bey kabul edip makbule ve mirayıda alıp annesi zara hanımı istemeye gitti tekrardan ve babası zara hanımı tekrardan verdi resmi ve dini olarak nikahlarıda kıyıldı soner beyin isteği üzerine çoruma yerleştiler mira ve arkadaşları için bi okadar zor olduğu için unutamadı soner bey mirayı çorumda özel koleje yerleştirdi liseden sonra hemşire yardımcılığını kazandı çorumda devlet hastanesinde göreve başladı babası ve annesi ile mutlu mesut günleri gidiyordu.Murat Yiğit liseyi istanbul lisesini bitirdi polisliği kazandı teyzesine yardım edip teyzesine ev aldı kendinede ev alıp teyzesinden ayrıldı hayatına devam ediyordu.
canan kuaföre geçip kuaförlük sertifikasını aldı Buğra ile evlendi oda hayatına böyle devam ediyordu.
buğra kayardan ayrılıp itfaiye yardımcılığı ile başlayıp itfayeci oldu canan ile evlendi hayta böyle devam etti
Damla mete ile evlendi bi kızları oldu melike canan il beraber kuaförde çalışıyordu.
mustafa bey yaşı itibariyle kayarı işletemeyedi için meteye devretti.
mete kayarı aldı kayarı işletiyordu mutlu ve huzurluydu ama bi yanı yoktu onun için o yüzden sol yanı buruktu ablasını yeğnini ve eniştesini özlemişti çünkü onlar evlendikten 19 gün sonnra gitmişlerdi ve 6 yıldır görüşmemişlerdi.
hepsi hayatını böylece geçirirken günler 29 mayısı gösteriyordu mira ailesiyle mutlu bı kahvaltı yaptı bilmiyorduki bu onların son mutlu kahvaltısıydı mira hastaneye gitti zara ve Soner bey arabalarına bindiler eve eşya alacaklardı yarında bilet kesip ailece İstanbul'a gideceklerdi Soner ve zara yolda normal hızda giderken kocaman bı kamyon arabalarının üzerine gidiyordu Soner sol yapsa sola sağ yapsa sağa gidiyordu kamyonet arkollü sürücü arabalarının üzerine gitti Soner sol şerit yaptı ve araba kamyonete çarpıp 6 kere takla attı ve durdu şoför hiçbir şey olmamış gibi devam etti yoluna miraya haber geldi polisten trafik kazası olduğu mira hemen gitti annesi ve babası yerde yatıyordu hemen yanlarına gitti annesinin yüzünü elledi soğuktu nabzı atmıyordu annesi çoktan ölmüştü babası son nefeslerini verirken konuştu.
Mira annen öldü bende gidiyorum ama beni dinle
Baba baba yalvarırım bana bu acıyı yaşatma.
Kızım dinle beni belki buradan sağ çıkamam ama bizim ölümümüzden sonra evi satıp İstanbul'a döneceksin makbuleyi de al yanına onun ailesi yok bulut bulutuda al bakamam dersen barınağa ver anaannen gillere git orada bı ev al orada bı hastanede çalış bankada biraz birikmiş vardı onlarıda al ama makbuleyi bırakma tamam mı?
Baba yalvarırım son konuşmamız gibi konuşma
Kızım öyle şimdi ağlama ama unutma seni çok seviyorum hepte seveceğim seni ahirette bekleyeceğim bekleyeceğiz annen ile seni çok seviyoruz unutma... Dedi ve gözlerini kapattı dünyaya mira nın çığlıklarına kaldı
10 gün sonra...
Mira anladı artık babası ve annesi geri gelmeyecekti olayın üzerinden 10 gün geçti mira son kez babasının ve annesinin mezarına gitti son bı konuşma yaptı bankadaki parayı alıp evlerini satmadı bankadaki para ev almaya yeterdi heryerde annesinin ve babasının üzerinde hatıraları vardı kapılarını kitledi bavullarını alıp bulut ve makbuleyi de alıp İstanbul'a döndü anaannesine herşeyi anlattı mira herkes yerle bir olmuştu mira Annesini ikna edip babasının vasiyetine uyup anaannesinin evlerinin yakınında ev bulup aldılar dayayıp döşeyip hastane kaydını İstanbul'a getirdi hastanede devlet hastanesinde işe başvurdu kabul edildi ilk gün işe gitmek için hazırlandı mira arabasına binip gidecekken polis durdurdu ehliyetini gösterdi polis yiğitti ama birbirlerini tanımamışlardı ehliyette adı soyadı nı gördü yiğit sonra anladı ki mira geri dönmüştü mira diye seslendi mira anlamadı sonra kafasını kaldırıp yaka kartına baktı Murat Yiğit Talakan yazısını görünce jetonu düştü hemen inip arabadan özlem giderircesine sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alışveriş merkezi
No FicciónAlışveriş merkezinde çalışan olan murat ve Mira'nın hikayesi zor hikayeleri olan iki gencin hikayesi #Zorluluk #Aşk #Zor olan Hayat #Alışveriş Merkezi #Çalışan #Kavga #Üzüntü #Adalet #Acıma *kitabım bunları içerir*