Damla abla ile konuştuktan sonra eve geldim dedslerimi bitirip çantama koydum biraz uyudum kalktım yemek saati gelmiş geçiyor mete dayım işten geldi yemeğin üstünde dayımla kaş göz yaparken anneme yakalandık dayımda konuyu açmak zorunda kaldı.
Ablam,annem,babam ve sevgili yegnim.
Dinliyoruz.
Benim sevdiğim bir kız var !
Kim oğlum o?
Damla
Kayardaki damla.
Evet abla ben düşündüm taşındım ona dün evlenme teklifi ettim kabul etti bende size söyleyeyim dedim kız istemeye gidelim diye.
Aslan kardeşim büyümüş te ona kız istemeye gidecekmişiz.
Tamam oğlum gidelim onun bir babası vardı bakıyordu ona ne olacak ve oğlum Bizim bir evimiz var oda burası ayrı eve mi çıkacaksın.
Annem onun bir ablası var geçen gün eşinden boşanmış o babasına bakacakmış ve damla yıllarca tek babasıyla kaldığı için karabalık aile istiyor yani onada sordum bizimle birlikte kalmak istiyor.
Tamam oğlum peki siz öyle diyorsanız öyledir bizede istemesi düşer.
Bir dakika anne telefon çalıyor
Evet ben Mira'nın annesi zara.
Zara hanım somer bey velayet davası açtı bugün mira yı hakim tarafından 4 gün babasına 5 gün size verdi karar yeni açıklandı size söylemek istedim.
Nasıl böyle bir şey yapar alçak adam peki ya ne zaman almaya gelecek bugün okul çıkışı alacak.
Peki bu davayı açıp tekrar kazanamazmıyız?
Çok zor zara hanım ancak Somer bey nişanlanırsa başka bir kişiyle o zaman olur yoksa böyle devam eder 18 yaşına kadar.
Peki tamam ben ona söylüyorum bavulunu hazırlasın.
İyi akşamlar dilerim
İyi akşamlar.
Ne oldu anne kimmiş o bir dakika senin gözün dolmuş ne oldu.
Kızım baban senin için velayet davası açmış ve kazanmış 4 gün onda kalacaksın 5 gün bizde böyle devam edecekmiş.
Ne hayır olamaz.
O şerefsiz boyundan büyük işlere kalkıştı onun agızını kesmeye gidiyorum.
Mete bak dur lütfen tatsızlık çıkmasın
Abla göz göre göre mira ona gidecek.
Yapacak bir şey yok mete kızımın babası sonuçta görmek hakkı mira annem bu akşam bavulunu anaannenle ayarlayın yarın okul çıkışı gidecekmişsin.
Peki yapacak birşey yok hepinizi çok seviyorum.
Bizde seni dayım.
Bakın söylüyorum ben gelmeden dayımı evermeyin!
Gülerek tamam dediler.
Dayım yemek yediysen gel kayara gidelim.
Tamam dayım
Hoşgeldiniz
Hoş bulduk damla ablam
Hoş geldiniz çocuklar hoş bulduk Mustafa amca
Yüzünüzden düşen bin parça?
Ben gidiyorum Mustafa amca
Nereye kızım
C:Nereye mira
B: bizi bırakıp nereye gidiyorsun mira?
MY: Mira sen ciddimisin?
Ciddiyim arkadaşlar babam benim velayetimi almış onun yanında 4 gün annemde 5 gün olmak üzere gidecekmişim.
MY: hani baban seni bırakmıştı.
Bırakmıştı aklına gelmişim nasıl olduysa.
MY: gidecekmisin?
Gideceğim bugün son gelişim
Çocuklar biz büyüklerinizle birşeyler konusacaz siz arka bahçeye geçin orada konuşun.
Peki mustafa amca gelin anlatayım
... Olanlar böyle.
Mira çok üzgünüm.
Bu arada bugün üstüne çok geldim kereme olan sinirim boyumu aştı sevimede dedim benden beklentisi olmasın diye sen beni biraz yanlış anladın bende abarttım ben anladım ki sana o sınıfta kaldığım müddet sana kızıyorum sonra kendime mira ben senin daha çok üzülmeni istemiyorum bunun için ben sınıf değiştirme kararı aldım.
Saçmalama yiğit tamam evet haklısın beni üzüyorsun kalbimi kırıyorsun bunu istemeyerek yapıyorsun farkındayım ama sen sınıf değiştirirsen gönlüm el vermez ben bu sefer kendime kızarım bak zaten gidiyorum gel kırgınlık olmasın
Tamam dedi ayağı kalktı bende kalktım sarıldık sanki benim gitmemi istemiyor ama elinden birşey gelmiyor gibiydi sonra Buğra dürterek bizde sarılalım dedi ve sonra kulağıma her gece yıldızlara bak ve beni hatırla bende öyle yapacağım dedi ve geri çekildi.
Hepsiyle tek tek sarıldık baya bir muhabbete girdik sabah okula gittim ama Murat'ın keyfi yoktu bir dakika bu bana üzülüyordu. Elimi yanağına koyup üzülme geleceğim dedim. Geleceksin ki zaten sen bizi bırakmasın dedi. Okul çıkışı babamla beraber evine doğru yol aldık evini değiştirmiş çok güzel bir çiftlik evi ve benim eski dadim çok özlemiştim babamı onu ve evimizin tatlı köpeyi bulutu biliyormusun annem ve babam babaannem yüzünden boşandı ve babaannem öldü babam annemi boşadığına pişman ama annem babama hiç kızmazdı hep suçlusu nenemdi ölmüş oda gün boyu babam ben ve dadım konuştuk uyku vaktim gelince babam üst kata götürdü beni odamı çok güzel dizayn etmişti bayıldım ve babam masal okuyacağını söyledi ve bir masal okudu ben gözümü uykuya yumdum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alışveriş merkezi
No FicciónAlışveriş merkezinde çalışan olan murat ve Mira'nın hikayesi zor hikayeleri olan iki gencin hikayesi #Zorluluk #Aşk #Zor olan Hayat #Alışveriş Merkezi #Çalışan #Kavga #Üzüntü #Adalet #Acıma *kitabım bunları içerir*