Yazardan
"Sonunda be aq."
Sarp 3 hafta sonra eve döndüğü için mutluydu. Derin nefes aldı.
"Duş alayım ben."
"Beraber alalım mı?"
Samet'in sırıtışı birden kahkahaya dönüştü. Sarp koluna vurup "Pislik!" dedi ve odasına doğru yürüdü. Sağ ayağı hâlâ tam iyileşmemişti, üzerine çok basmıyordu bu yüzden. Samet peşinden gitti gülerek.
"Tamam küsme, şaka."
"Ya çık bari duşa gireceğim ya."
"Ya düşüp kafanı vurursan?"
"Aynen ya bence de gel beni izle ki düşersem tut."
Samet güldü, içinden "olabilir aslında" diye düşünmedi değildi.
"Tamam, ben gidiyorum o zaman."
"Görüşürüz."
Samet çıktı. Annesi arayınca hemen açtı Sarp, onu da çok özlemişti.
"Alo?"
"Alo oğlum?"
"Efendim annecim?"
"Nasılsın? Çıktın mı hastaneden?"
"Çıktım annem iyiyim."
"İyi. Samet nasıl?"
"O da iyi. Sen nasılsın?"
"İyiyim oğlum. Evdesin değil mi?"
"Evet, yeni geldim."
"Tamam küçük kayısım, geçmiş olsun."
Sarp da güldü. Kayısıdan çok papağana benziyordu aslında şu an.
"Sağ ol annem. Duşa gireceğim, şimdi kapatsak olur mu?"
"Olur, yine konuşuruz zaten."
"Tamamm. Görüşürüz annem."
"Görüşürüz bebeğim benim hadi."
Kapattılar. "Küçük kayısı" aynaya baktı ve gidip dolaptan kıyafet çıkardı kendine. Banyoya girdi. Tişörtünü çıkarıp aynaya baktı. Bazı morarıklar hâlâ geçmemişti, bir de yara izleri vardı. Aslında iyi ki de ona olmuştu olan. Samet'e bir şey olsa ne yapardı?..
Suyun altında 1 saat tüm komşulara bedava konser verdikten sonra çıktı ve üstünü giyindi. Saçlarını kuruttu ve tarağını alıp aynanın karşısına geçti.
"Ulan kendime nazarım değecek bu ne yakışıklılıktır? Estağfurullah abi sen de öylesin. HAHA BİLİYORUM!"
Şanışer ve Sarp birbirlerine iltifat ederken saçlarını taramayı bitirmişti. Tatsız tuzsuz hastane yemeklerinden bıktığı için yemek yapmaya karar verdi...
~~~
Samet dışarıdaydı. Ekmek almaya çıkmıştı ama yolu uzatmıştı bilerek. Gereğinden fazla sessizdi mahalle. Kimse yok gibiydi. İşine gelirdi, hem kafa dinlemiş olurdu yürürken.
Ama
Düşünceler susmazdı. Hele Samet'in düşünceleri... Bırakır mı amına koyayım?
"Anahtarı aldım mı?"
"Sarp'ta yedeği var."
"Hem 45 kere kontrol ettik ya."
"Telefonumu almadım. Biri arasa? Önemli bir şey olsa?"
"Olabilir ben bilemem."
"Sarp'ın bir şeye ihtiyacı olur belki."
"Sizce şu kadın onu takip ettiğimi düşünür mü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus Gözlüm/Sokoתer
Fanfictionİlk hayran kurgum 🥳🥳🥳 @FridaGonullu_'nün isteği ile... Eskiden yazmış olmasam silerdim üstteki salağı ama kalsın bana kazandığım şeyleri hatırlatıyor.