Hayaller gerçekleşti.
İhaneti ettim. Ve günahın tadına, bu yasaklı içkinin sarhoşluğuna kavuştum. Ölüm var ölüm. Hep bunu düşünerek yaşadım, belki mahvettim belki acı çektim ama sonunda hiç pişman olmadım. Hiç "keşke" demedim. Çünkü biliyorum, ölüm vardı ölüm.
Boynundan öpmeyi arzu ederdim, kafanı geriye attığında adem elmandan öpmeyi ne kadar arzu ettim bilemezsin. Bedenim bu öpücüğe ne kadar muhtaç kalmıştı bilemezsin.
Dudaklarımın, tenine değdiği an kavuştuğu özgürlüğü bilemezsin.Gözyaşların koynumdan akıp, kalbime işledi. Gözyaşların bana işledi. Bedenime, ruhuma, her zerreme..
Öptüğün tenim, mühürlendi. Şeytanın dokunuşu diye tasvir etmeyeceğim tek dokunuş senin dudaklarının bana tüy kadar hafif olan dokunuşu oldu.Acım geçmedi ama koynuma akan gözyaşların ruhumdaki yangına döküldü.
Kollarım iyileşmedi ama pişmanlık hissini atlattım.
Sana veda öpücüğü verdim. Bu kendime ilk ödül, sana son cezam olacak sevgili.
Sen, "sevgi'lim." diyemeyeceğim ama bir parçamdan daha yakın olduğum uvzum oldun.Fotoğrafları sildirdim. Sana hepsini sildirdim. Mesajları sildirdim her zerreyi sildirdim. Pişman değilim, asla olmayacağım. Ama yine de, bu denli kırılmayı hak etmedim.
"Ben sana bunu yapmazdım" ben sana bunu yapmazdım.
07/12/22
Çarşamba.