Please,stay with me..If you go she will come

172 31 8
                                    

Herkese içecekleri dağıttıktan sonra koltuğuma sinip ortamı incelemeye başladım.
Fazla,sakindi.

Normalde abimin şuan Seonghwaya şurdaki cam sehpayı fırlatması gerekiyordu.Veya da laf dalaşına girmeleri falan.

İlginç bir şekilde yan yanayken sakince oturuyorlardı.
Korkuyordum şahsen.
Felixle Wooyoungun umrunda bile değil ooh hayat size güzel.
San ve hyunj-Lan onlar nerde?

İki dakika kafamı çevirmeye gelmiyor.Aha Seonghwa da yok.Üçü birden kaybolacak vakti buldular.Ne yalan söyleyeyim şüphe vericiydi..

Seonghwa

'Birden böyle çıktık yukarı.Fazla dikkat çekmedik mi sizce?'

'Farkındayım ama özel konuşmamız gerek.Herkesin içinde mesajlaşamayız ya hani.'

'Of tamam.Ne oldu bu sefer söyle?'

'3 gün sonra şirkette ailevi bir davet düzenlenecek ne çabuk unuttunuz?'

'Aa.Yine aynı boktan sıkıcılıkta bir gün olacak.Tam unutmuştum niye hatırlatıyorsun ya.'

Hyunjin Seonghwanın yatağına uzanırken söylenmişti.Her yıl olurdu bu.Bir davet düzenlenir,medyaya bazı röportajlar verilir,alkol falan filan masalardan eksik olmazdı.
Aslında normal.
Ancak bu sene davete Hongjoong resmi bir suretle katılacaktı.CEO'nun eşi olarak.
Özellikle medya onunla ilgilenecekti.

'Ee bunun için mi geldik buraya?'

Seonghwa ikisinin kalın kafalılıklarına göz devirmişti.

'Hayır tabii ki beyinsiz kuzenciğim.İkiniz bana lazım olacaksınız o gece.'

'Ayıptır sorması niye?'

'Ben evden çıkmayı düşünmüyorum bay ceo.Ne işiniz varsa Hyunla halledin,yatıp uyuyacağım sizinle uğraşamam.'

Sanın klasik kalaslıklarıydı.Tabi.

'Bana bak Choi San.O gece hele bir gelme varya yüzyılın dayağını yersin bir hafta çıkamazsın yataktan.'

'Ya niye niyee?'

'Hyuri denilen o kadın.Rahat durmayacak belli ki davete gelmek işteyecek.İçeri girmesini kesinlikle her şekilde engellemeniz gerek.'

'Şu kadından niye kurtulamadık biz? Hayır yani senin neyini beğeniyor bu kadar da kene gibi yapıştı bırakmıyor.'(Saymaya ömrüm yetmez be hyun..:)

'Olay ben değilim mal kardeşim.Benim üzerimden prim yapıp kurmayı beceremediği şirketinin adını duyurmak istiyor.Bunun içinde elbet ya benim sevgilim veya eşim olması gerekiyor.Ya da benimle bir skandalının falan olması.Hongjoongla evlendikten sonra eline bir koz daha geçti.Bir şekilde o davete girip Hongjoongun yanına ilişmeye çalışacak ve kirli sözleriyle onu zehirleyecek.Bunun olmaması için o kadının girişini her yerden engelleyin.Gerekirse zor kullanın bayıltın kapatın bir yere ama gelmesin işte.'

'Bizim çıkarımız ne olacak bu işten?'

'Göz altına bir morluk,kırık kol veya bacak.Hangisini alırsınız efenim?'

Seonghwanın en son ikisini komalık edene kadar dövdüğü hatıralara gelmişti.Bir kaç uçan tekme,sağlı sollu kroşeler falan.San erken iyileşmişti de Hyunjin bir süre uyanamamıştı dayaktan sonra.
O gün bu gündür fazla sinirlendirmemeye çalışıyorlardı.Some aries♈ problems.

'Haha.Yok ben almayayım.'

'Bana dokunuyor ya çok ağrı yapıyor sonra.Gerek yok.'

'İyi.O gün ikimizde orada olacaksınız.Anlaşıldı mı?'

HurricaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin