Aşk

89 1 0
                                    

Gün geçtikçe fetiş duygularım aşk'a dönüşüyordu kendisinede söyledim çok şaşırdı ama tabi platonik oluşu beni çok derinden sarstı biz arkadaşız dedi ben hiç o gözle bakmadım inanki dedin Hiç mi şansım yok dediğimde maalesef cevabı beni öyle bir sarstı ki bir kaç gün kendime gelemedim yaklaşık 1 ay hiç görüşmedim görüşsem acı veriyor karşılıksız olduğu için ama bir yanım git diyor mesaj geldi ondan heyecanlandım napıyorsun dedi iyiyim işte eh dedim o da ayak tırnaklarını  yaptırmış resim attı kalbim çarptı hatta yüzük bile takmış çok seksi olmuştu akşam gelde özlemişsindir dedi ben tabi koşarak gittim aşığım çünkü o da seviyor ama kendi arzularını ve fanztezilerini benimle benim sevdiğim gibi yaşadığı için işte bu da bana çok koyuyor 1 veya 2 saat için değer mi onu görmek ve yaşamak için değerdi aşk tarifsiz bir şey anlatsam kelimeler yetmez bir kaç yıl daha görüştük sinemaya gittik ilk kez ev dışında görüştük kahve içtik sonra bir gün dedi ki evlen bekleme beni çünkü benim maddiyatım onu karşılamıyor açıkca söyledi kirada oturmak istemiyor çalışmakda rahat bir hayat istiyordu ah be paran çok olsa inan evlenirdim seninle dedi çok düşündüm senden iyisini bulamam sadık ve dürüst beni sevip aldatmayacak bir adamsın dedi gülümsedim güzel sözlerdi ama işte orada noktaladım ve bir daha görüşmedik öğrendim sonraları nişanlanmış sonra ayrılmış tekrar barışmış şimdi durumu bilmiyorum umarım mutludur aşk böyle bir şey kendinden çok onu düşünürsün.

VaroluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin