Tinder Aşk'ı

80 0 0
                                    

Tinder hem eğlenceli hem süprizlerle dolu bir yer.
Şapkadan tavşan çıkar misali :)
Bu sene kurban bayramında İzmir'e gitmiştim. 3 günlük tatil havam değişsin misali. Son gece tinder'a gireyim dedim pat bir eşleşme oldu heyecan doruktaydı. Bir an da kouşmaya başladık derken profiil resmi yoktu tabi. Sonrası güven oluştu insta verdi sonra tel derken biz 1 haftaya yakın konuşur olduk. Tatil bitti ben memleketime döndüm Ankra'ya. Asıl süpriz ben 39 o ise 46 yaşındaydı öncesi seviyeli geçen sohbet ilerleyen günlerde siz deyin aşk ben diyeyim fuckbady. 10.gün ben yapamayacağım dedi yaş farkından dolayı. Bir gün instada bir hikaye attım gülücük yolladı şaşırdım zaten wp numaramı silmemişti o an yıldırım hızı konuşmaya başladık. Saatlerce geçen konuşmalarımız başladı hemen hemen 1 ayı doldurduk bir gece seks konusu açıldı işte o an dedim ki tamam :) Artık biz biz olmutuş telefonda her şeyi konuşuyorduk. Sikin kaç cm, amın nasıl, memelerin filan derken görüntülü konuşuyoruz ama :) o sadece izliyor bem boşalıyorum 5 gün böyle devam ettik, öncesi 2 saat sesli konuşuyoruz. Ben boşaldıkça zevke geliyordu bir gün dedi ki bana hafta sonu napıyorsun hiç evdeyim dedim. Sonra geleyim mi sana yakalım mı ateşi dedi yakalım o zaman dedim. Ve hafta sonu yanıma geldi. Nasıl bir heyecan var yanıyorum elim ayağım titriyor. Hani çok azruluyordun ne oldu dedi o an ikimizde koptuk ve dudaklarımız birbirine yapışıverdi saate baktığımda 21:10'du ve 23'te biz halen deli gibi öpüşük okşuyoruz o kadar istek ve arzu var ki soyunmamışız :) sonra yatağa bir geçtik üst baş yırtarcasına şu yaşıma geldim öyle oral seks yaşamadım bir yalıyor penisim morardı kopacak sandım, kasık ve yumurtalarımı emiyor resmen hatta anüse kadar iniyor bense bulutlara yükseliyordum. Sonra 69 yapalım dedi tabi derken 2 saaten fazla devam yalarken çenem kaydı misali hissetmedim. Bir ara çıldırdı bir bağırdı ki anlatamam size komşu balkonda sigara içiyordu uleynn yavaşşş şiiiişşşt diye bir ses duyduk ama biz halen deli gibi yalaşıyoruz ve o boşaldı hani derler ya orgazm seviyesi doğru ilk kes bir kadının içine girmeden fışkırdığını görmüş oldum :) tiskinmedim tabi çok farklı bir duygu bir eliyle beni sıkıyor yumurtalarımı ısırdı resmen hadi artık boşal dedi :) hazırsan boşalıcam dedim ki ağzına mı yoksa yüzüne mi farketmez dedi ağzına bir boşladım ki kendimden geçtim bir bağırdım manyak mısın dedi. Hiç öyle bağırmadım ki boşalınca beni benden aldı ve 3 gecemiz deli derya seks dolu geçti uyuyoruz uyanıyoruz seks seks seks. Ve tabi her mutlu anın bir sonu vardı. Ayrılık vakti o onu yolcu ettim gözlerim doldu. Bir daha gelir miyim bilmiyorum dedi giderken sonumuz yok biliyorsun yaş farkımız ve hayatlarım çok farklı yeni boşanmış kendi halimde 3 kardeşli bir ailenin ortancasıydı.
Aradan 15 gün geçti tabi biz konuşuyoruz sesli ve görüntülü içimizdeki ateş sönmedi devam :) Aşık olduğumu farkettim bu başka bir şey olamazdı. Gel evlenelim deeim olmaz diyor. Ne desem boş tabi ve 1 hafta sonra napıyorsun diye bir mesaj bir şey söyleceğim dedi, buyur diyerek hafta sonu geleyim mi dedi :) ve ben çocuklar gibi zıp zıp zıplıyordum tabi dedim iş yerinden izin alarak cuma akşamından geldi 3 gün kaldı ben de. Kısa geçiyorum kafanız şişmesin deli dolu geçti fantazi dolu ilk kez bir kadının memelerine çilek reçeli sürüp yaladım ve tabi vaginasına:) neler neler yapmadık ki ama bitecek sayılı gün içimde bu sefer buruk bir acı var son gün dedi ki 3.kez gelmeyi düşünmüyorum dedi :( Yıkıldım aşk böyle olunca tek taraflı acı koydu yaşım 46 ve 47 oluyordu ben artık ilk eşimde yaptığım hatayı yapmak istemiyorum dedi. Haklı ben ona ev veremedim kirada kalmak istemiyordu, çalışmakta dedi ki sana bağlanıyorum ve bu da beni korkutuyor dedim ki o zaman gelmeyeceksin ve sırtımı döndüm içime öyle bir yük düştü ve ağlasam mı hıçkırsam mı bilemedim. Uyuyacak mısın dedi evet dedim öpmeye kalktı yüz vermedim oysaki aslında deli gibi sevişesim var ama gidecek ve bir daha gelmeyecekti. Sonra yanımda kalktı diğer odaya geçti uyudu. Sabah kalktım işe gidiyorum ayaklarım basmıyor yere. Saat öğlen 3 te mesaj attı ben gidiyorum otobüsü bindi. Akşam eve gelince bir not masada her şey için teşekkürler....... unutamadım seni İzmirli keşke farklı zamanlarda tanışmış olsaydık. Mutsuz son :(

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VaroluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin