☆꧁✬◦°˚°◦. ~🌟~ .◦°˚°◦✬꧂☆
Tą niezręczną cisze przerwał Jay .
-może opowiemy o najdziwniejszej sytuacji z naszego dzieciństwa?Ja zacznę a więc kiedyś jak byłem na zakupach świątecznych z rodzicami to wsiadłem do czyjegoś auta i zjadłem im no dość dużo słodyczy a gdy się najadłem to wyszłam i poszłem do swojego auta po czym się przewróciłem gdy wchodziłem do auta i od tamtej pory mam Blizne która przypomina mi o tej sytuacji.
-xD nie wnikam
-No to teraz Jungwon ?T/I?
-dobra to ja pójde jako pierwszy więc pewnego dnia chciałem pocałować swoją przyjaciółkę lecz ona się odsuneła a ja no tak jakby spadłem na twarz przez co miałem dużą ranę nad brwią i krew leciała mi jak nwm a ona potem powiedziała że nie umiem nawet dziewczyny poprawnie pocałować .
-to teraz ja .Miałam kiedyś przyjaciela no musiałam przeprowadzić się do USA i obiecaliśmy sobie że kiedyś będziemy razem ale za Chiny nie pamiętam jak miał na imię bo mówiłam na niego ,,owieczka" a wygląd no napewno się zmienił.
-ciekawe t/i nie mówiłaś mi o tym nigdy
-No wiesz jakoś tak Jay wyszło przepraszam .
-nie musisz przepraszać.
𝐉𝐮𝐧𝐠𝐰𝐨𝐧 𝐩𝐨𝐯
Hmmm gdy usłyszałem o najdziwniejszej sytuacji T/I to przypomniała mi się moja obietnica do mojej starej przyjaciółki wszystko mi się zgadzało t/i też wyjechała do USA jak ........mają nawet tak samo na imię .....tylko muszę się jej spytać o nazwisko.....i ile dokładnie miała 5lat gdy wyjechała .....albo poprostu muszę się z nią bardziej poznać aby się upewnić aby to napewno ona ......tak za nią tęskniłem a teraz nie umiałem jej rozpoznać ehhh dużo się zmieniła gdy ostatnio się widzieliśmy mieliśmy z około lat a teraz po 18 t/i ścieła włosy ...jej oczy były nadal tak samo piękne .....tak samo uroda .....zaraz Jungwon czy ty nadal ją kochasz ????.....przecież byłeś w niej zakochany 13 lat temu .....nie jungwon może poprostu tylko ci się stare czasy przypomniały....
Z tych przemyśleń wyrwał mnie Jay który zacząłachać mi swoją ręką przed twarzą natychmiast się odckłem.
-Jungwon czemu się tak patrzysz na T/I?
Zakochałeś się czy jak?-Nie nie tak poprostu się zamyśliłem.
-a to ciekawe 😏o czym tak myślałeś patrząc się na nią.-Jay jak zwykle poruszał swoimi brwiamy na wzór tej emotki ,,😏"
-No o czymś napewno nie twój interes .
-okej okej 😏😏😏😏
Nie skomentowałem tego poszłem do swojego pokoju .
Odrazu podbiegłem do komody i otworzyłem szafkę i zaczolem wyrzucać różne rzeczy z niej i tak zaczołem robić z każda do puki nie znalazłem ......-Jest!!!!-wyciągłem z szafy pudełko z kartką ,,Z dzieciństwa " odrazu otworzyłem pudełko oczywiście pierwsze zdjęcie które było z nim i t/i ,zaczołem sobie przypominać te wszystkie chwile mimo że było to tak dawno temu pamiętałem każdy szczegół .....ciekawe czy t/i pamięta cokolwiek albo chociaż jak wyglądam w co wątpie bo by mnie raczej rozpoznała więc raczej chyba nic nie pamięta......
☆꧁✬◦°˚°◦. ~🌟~ .◦°˚°◦✬꧂☆Dobra ale to zdjęcie>>>>>
Jungwon>>>>>Zakochałam się poprostu w tym zdjęciu
Mam nadzieję że rozdział się podobał i życzę wam miłego dnia/wieczoru/nocy ❤️
CZYTASZ
𝒫𝓇𝑜𝓂𝒾𝓈𝑒-~𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐉𝐔𝐍𝐆𝐖𝐎𝐍~
FanfictionGdy byli mali 𝓞𝓫𝓲𝓮𝓬𝓪𝓵𝓲 sobie małą głupotę ,która była dla nich bardzo ważna. Czy dotrzymają 𝓞𝓫𝓲𝓮𝓽𝓷𝓲𝓬𝔂 ?