☆꧁✬◦°˚°◦. ~🌟~ .◦°˚°◦✬꧂☆𝐒𝐮𝐧𝐠𝐡𝐨𝐨𝐧 𝐩𝐨𝐯
Wraz z Jake'iem (nwm jak się odmienia ),Sunoo, Heeseung'iem wróciliśmy z zakupów i treningu który był jakoś tak z 2 godziny temu .Weszliśmy do mieszkania i zanieśliśmy zakupy spożywcze do kuchni gdzie był Jay .Ja wraz z Heeseung'iem i Jake'iem pomagaliśmy w wyładowaniu zakupów Jay'owi ,a sunoo poszedł do salonu .Po jakimś czasie gdy byliśmy już w 3/4 układania artykułów spożywczych przybiegł Sunoo.
-sluchajcie Jungwon chyba ma dziewczynę
-czekaj co -odpiwiedziałem no nieco zdziwiony ostatnio Jungwon mówił że nadal czeka na tą swoją przyjaciółke z dzieciństwa, a teraz nagle ma dziewczynę?
-to t/i moja przyjaciółka ,ale dlaczego wnioskujesz że są razem ?
-chodź a sam zobaczysz .
Poszliśmy wszyscy do salonu i zobaczyliśmy taki widok :
Sunoo oczywiście zanim nas zawołał zrobił im zdjęcia ....nie no dobra on zrobił z około 50 zdjęć pod każdym kątem ...Sunoo jest dziwny.
Na koszuli jungwona zauważyłem mokrą plamę tak gdzieś około na jego klatce piersiowej,T/I tuliła się do niego jakby on ją pocieszał ..hmmmm ciekawe o co chodzi ?-Ale widzicie ten uśmiech Won'a 😏-Heeseung zrobił ten taki uśmieszek -ciekawe co mu się śni 😏
-napewno nic i czym pomyślałeś-Jay odpowiedział dosyć stanowczym głosem
-No ale może mu się śni jak robi dzieci z t/i -Heeseung dalej ciagnął temat .
- a może przyszłość z nią planuje tam w śnie -wtrącił się Jake.
-pewnie 2 dzieci albo 3 ,dom w Seulu niedaleko centrum z pięknym widokiem oraz basenem i przecudownym ogrodem ,2 kotów i jednego psa Meumi a koty będą nazywały się Emiko i Min-ki ,będą mieli sportowe motory koloru czarno-czerwonego i z lekkimi ledami oraz auto mieszczące całą rodzinkę -Jay zaczol wymieniać a my się tylko na niego patrzyliśmy z takim ,,okejjjj".
-a może planuje ślub ?-kolejną propozycje o czym może śnić Jungwon dał Sunoo
-a no to wtedy t/i miała by suknie która podkreśla jej takie ,a dół sukienki byłby taki rozłożysty byłaby ona na krótki rękaw i a kołnierzyk byłby takim ała pół golfem .Jungwon byłby w czarnym garniturze z czerwono białymi kwiatami które były by przypięte po lewej stronie tak jakby wystawały z kieszonki od garnituru ,wesele byłoby na dużej sali aby pomiescić rodziny i znajomych dobra dalej mi się nie chce .
-Jay ty zadużo o nich wiesz -odparłem będoąc w lekkim szoku .
-No wiesz wkoncu ona jak i on są tymi najlepszymi przyjaciółmi ,wy oczywiście też ale oni bardziej .
-dobra ale zostawmy ich już tutaj .
Wszyscy wyszliśmy no jeszcze oprucz Jay'a on podszedł do nich i przykrył ich kocem po czym przyszedł do nas do kuchni i zaczął gotować obiad .Po dość dłuższym czasie Jay skończył robić jedzenie a było to tteobokki oraz na deser tiramisu.Poszliśmy z jedzeniem do salonu który był jednocześnie jadalnią ,dzieci nadal spały ....a no własnie gdzie Niki ???
-ej zgubilismy nikiego !!
-nie drzyj się i niki poszedł na korepetycje z języka koreańskiego i wróci dopiero i 18 lub 19 .
-aaaa okej -ochłonełem i zabrałem się za jedzenie jedzonka tak samo jak reszta .
Podczas jedzenia stwierdziliśmy że jesteśmy zmęczeni i odrazu jak zjedliśmy każdemu poszedł do pokoji gdzie poszliśmy spać .
☆꧁✬◦°˚°◦. ~🌟~ .◦°˚°◦✬꧂☆
Macie naszego cudownego Jungwona
Nie bijcie za błędy !!!
Ogólnie to miłego dnia /wieczoru/nocy ❤️
☆꧁✬◦°˚°◦. ~🌟~ .◦°˚°◦✬꧂☆
CZYTASZ
𝒫𝓇𝑜𝓂𝒾𝓈𝑒-~𝐘𝐀𝐍𝐆 𝐉𝐔𝐍𝐆𝐖𝐎𝐍~
FanfictionGdy byli mali 𝓞𝓫𝓲𝓮𝓬𝓪𝓵𝓲 sobie małą głupotę ,która była dla nich bardzo ważna. Czy dotrzymają 𝓞𝓫𝓲𝓮𝓽𝓷𝓲𝓬𝔂 ?