Deney

114 20 12
                                    

Severmiydim? Bu atölyede deney yapmayı evet severdim. Hatta bayılırdım.  Şu an çok mutluyum çünkü Kai de burda. Ve en sevdiğim şeylerden biri ve bu ojulda olan ilk arkadaşım diyebilirim. Haytımda en sevdiğim şey deney yapmak olabilir.
"Evet şimdi üçlü gurup olucaksınız."
Herkez anlaşıp üçlü gurup olmuştu. Kai ve ben iki kişi olduk çünkü bu kadar kişi vardı.bir kişi eksikti.
"Siz ikiniz?"
Hoca bizi gösterdi. Kai aya kalkarak.
"Hocam ben zaten iyiyim bunkonuda iki kişi olmamız sorun değil merak etmeyin."
Hoca bize ters bir şekilde baktı.
"Burda ki herkesle eşit durumdasınız eğer bir yanlışınız olursa iki kişi olduğunuz için yanlışınızı görmezden geleceğimi sanmayın. Sizde üç kişi gibi olucaksınïz. Ona göre!"
Ne konuştu ama bu tip hocalardan nefret ediyorum.
"Tamam hocam."
Dedim ve hoca biz yerine başka tarafa doğru baktı.
Kaide yerine oturdu. Ve gerekli eşyaları deney tüplerini falan ayarlamaya başladık.
Kapının açılmasıyla hoca o tarafa bakmıştı. Ve hemen seside gelmişti.
"Evet. Suga gel Kai ve yeni gelen çogun yanına."
Arkamï döndügümde suga denen piçoz gelmişti.
Neyse ney onu umursamayacaktım.
"Peki hocam."
Yanımıza gelip sandalye alıp oturmuştu. Umarım mal mal konuşmaz.
"Ee görüşmeyeli nasılsın?"
Bana demişti ama hiç ugraşmak istemiyordum. İşime odaklanmaya çalıştı. Elimdeki asit olan tüpü diğer tüpe dökmem gerekti. Dikkatli olmam gerekti bir milim bile fazla koymamam gerekti. Tüm dikkatimi vermistim şu an ikili beni izliyordu biliyorum.
"Hey!!!"
Suga kulagımın dibine gelip bagırmasıyla küp elimden düşmüştü. Ve kırılmıştı.  Bittim tek kelime ile bittim. Yere dökülen asit mermeri birazda olsa hasar vermişti. Ve buraya doğru gelen sanki birinci ve ikinci dünya savaşında patlamayan bomba gibi sınırlı bir hoca üstüme gelip patlayacaktı. Biliyorum.
"Sen! Naptın!!!!"
Hoca çok sinirliydi. Yaptıgım yanlıştı biliyorum. Buna çok dikkat etmeliyim. Bu çok önemli bir şeydi. Yanlıs bir şey buradaki herkezi öldürebilirdi. Burda yanlışa yer yoktu. Ama benim şu an yaptıgım sey öyle büyük bir şey değildi.
"Nasıl böyle bir şey yaparsın?"
Hoca üstüme doğru gelip eliyle kafama vurdu.
"Bu akıl ne işe yarıyor!??? Gerizakalı?"
"H hoc-"
"Kes çeneni!! Senin bir hatan nasıl da mermere zarar verdi. Görmüyor musun? "
Mermere bakmıştım. Aslında çokta yoktu. Ama bu hoca herşeyi abartıyordu.
"Hocam fazla bir şey olmadı hem benim suçum degi-"
"Sen daha fazla konuşma eşylarını topla ve çık!!"
Ben çıkmak istemiyorum. Hem benim hatam değil ki? Suga bagırdı.
"Derhal"
Hoca eliyle kapıyı gösterdi.
"Hocam. Lütfen bakın arkadaş dibimde bagırınca ben korktum ve elimde ki şey tüp-"
"Bide arkadaşını suçluyor."
Hoca bana hala sinirle bakıyordu tek hoca değil diğer herkezde.
"İki hafta boyunca derslere girmiyeceksin.!!!"
Kai beklemedigim bir anda elimi tutup konuştu.
"Merak etmeyin gelmeyiz iki hafta boyunca."
Kai ikimizde çantasını alıp kapıya doğru yürümeye başladı. Bunu yapmasına gerek yoktu. Hem benim yüzümden böyle bir şey yapması... Çok iyi bir şeydi.
Kapıdan çıkarken. Sugaya baktım. Oda bize bakıyordu.
"Bekleyin!"
Hocaya döndü.
"Bende iki hafta boyunca gelmeyeceğim."
Çantasını alıp oda yanımıza gelmişti. Evet doğruyu söylemek gerekirse. Baya şaşırmıştım. Ondan böyle bir şey beklemezdim. Ama zaten onun suçuydu. Dışarı çıkmıştık üçümüzde konuşmamıştık.
"Şunu bil eni isterim senin için değil zaten deney derslerini sevmem.ve bu iyi oldu."
Diyip bana göz kırpmıştı. Ve gitmeye başlamıştı
"Hem suçlusun hemde pişkinlik yapıyorsun"
Dememle durup bana dönmesi bir olmuştu.
"Sen korkaksan ben napim?"
Diyip gitmeye başlamıştı. Neyse ney ona zaten sinirliydim. İki hafta boyuna sevdiğim derslerden birine giremeyecektim. Tabi benle beraber Kai de. Kai ye döndün.
"Keşke böyle bir şey yapmasaydın."
Kai bana en içten gülümsemesini sunup konuştu.
"Bir şey olmaz merak etme hadi gidip bir şeyler içelim."
Suga birden arkasını dönmüştü.
"Bence oturun aglayın. Benden size tavsiye."
"Senin tavsiyene ihtiyaç duymuyoruz."
"Buradaki içecekler güzel değil hem birazdan ikinci derse gireceksiniz. İki saat başka yere gitmeyin."
Mal mı ne? Gerçekten anlamıyorum neden böyle garip biri?
.....
Beklenen kişi bekletilmez:)
youmlarınızı esirgemeyin benden.
(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡

Geç kalan aşk "JİKOOK NAMJİN, SOPE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin