Bu garip duygular....

89 15 6
                                    

Jungkook yerine geri oturmuştu. Ne yapacağını bilmiyordu. O kişi Jimin'in  sevgilisi olabilirdi. .

   Korkuyordu. Daha jimin'e kavuşmadan kaybetmek istemiyordu.  Aklında ki düşuneceperden uzaklaşıp aya kalktı. Jiminin ağladıgı odaya baktı. Jin yoğun blımdaydı.
Kendini daha fazla belli etmek istiyordu. Burdan hemen çıkmak istemiyordu.

Gözünden akan yaşlar onu mahvediyordu. Bir yanda jimin ve bir yanda da ölmek üzeri olan Jin. Ve onun suçluları..
Namjoon

Jungkook

Ve

Suga

Onların yüzünden intar eden Jin. Jungkook neler yaşadığını ne yaptığını biliyordu.
Her şey altüst olmuştu. Fırtanadaydı jungkook ...
.....

Jin iki haftadır yatıyordu. İki hafta boyunca çok şey değişmisti onun için attık bu pis oyundan kurtulacaktır. Kimse'nin onu bir daha üzemeyedekti izin vermyecekti buna bu ikinci şansını iyi degerlendirecekti. Arık iyi bir abi iyi bir evlat ve arkadaş olacaktı.onu üzmek isteyenlere istediklerini vermeyecekti. Kardeşini ve Jimin'i ve v'yi çok üzmüştü. Jin yaptığı hatanın farkındaydı. Bir daha bu hatanın olmaması için elinden gelen her şeyi yapacaktı. Pskolaga gidecekti. Daha fazla hayatı bu şekilde geçoremezdi. Hep üzgün olmaz. Bunu engellemesi lazımdı. Bunu yapacaktı Jin. Mutlu olmak için her şeyi yapacaktı.

Kapının sesi ile arkadaşını görmüştü.

V"jinimmm sana piriç keki aldık. Bunu sen yiyene kadar bizde senin çıkışın için raporu alalım."
V pirinç keklerini Jin'in önüne koymuştu.

Jin bu piskolok konusunu jimin ile konuşacaktı.eger j hope ile konuşursa ne kadar üzülecegini biliyordu.

"Jimin sen kalsan olur mu?"

Jimin "tabi ki de"

Jimin j hope bakıp
"Siz gidin ben burdayım hemen gelin de eve gidelim. Yoruldum."

V jimin'in yanağını sıkıp tamam demişti . Kapıdan çıktıklarında jimin Jin'in yanına geçmişti.
Jin nasıl diyeceğini bilmiyordu. Jimin nasıl bir tepki veriridi bilmiyordu. Korkuyordu. Demeye ama demek zorundaydı.

" Jimin ben düşündüm yani bu olanlardan dolayı ben pskolaga girtmek istiyorum."

Jimin ilkte şaşkın bir şekilde bakmıştı. Ama arkadaşı haklıydı.artık onun üzülmesini istemiyordu.kararını destekleyecekti.

"Bu güzel bir fikir. J hope ve v yede söyleyelim. Sana güzel bir piskolg bulalım."

"Jimin kimse bilmesin lütfen. Sana yalvarırım."

Jimin şaşırmıştı. Neden jimine diyipte j hope ve v ye söylemiyordu ki.

"Ama neden?"

"Jimin eğer onlara söylersem babalrıma söylerler ve onları daha fazla üzmek istemiyorum. Zaten bu olayda kendilerini suçluyorlar. Lütfen dedigime pişman etme."

Jimin arkadaşının kararındam vazgeçmesini istemiyordu bu yüzden arkdaşının dediği şeye tamam demek zorundaydı.

"Peki sen bilirsin araştırïp güzel bir piskolg bulalım."

Jin Jimin'in böyle iyi biri olabilmesini onu çok seviyordu.

"Teşekkür ederim."

"Ben v yo arayayım . Sana rapor da alsınlar bir iki gün."

"Hayır jimin! İstemiyorum gideceğim okula."

Jimin arakdaşının okula gelemsin'i şu an istemiyordu Daha yeni hastaneden çıktıkmışken o çoçuklar yüzünden tekara ona bir şey olsun istemiyordu. Jin toplanmaya çalışırken jimin onun tekarar dağılmasına izin vermezdi.

"Merak etme jimin. Onları umursamayacagım. gerçekten  artık mutlu olacağım. Onlar artık beni üzmez kim ki onlar. Beni üzebilir. Ben bana verilen bu ikinci şansını iyi değerlendireceğim. Sen v ve j hope olduğu sürece artık beni o piç kuruları üzemez merak etme."

Jimin jine inanmıştı. Arkadaşınï destekleyecekti bu konuda onun her zaman yanında olacaktı.

Bir ay oldu mu yeni bölüm atmayalı

Geç kalan aşk "JİKOOK NAMJİN, SOPE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin