Koşa koşa sınıfa girdim çünkü jimin'i görmek istiyordum. Hemde falasıyla onu görmek istiyorum...
Sınıfa girdim. Jimin kafasını koymuş uzanıyordu..
Sıraya yanına gittim. Elimi beline koyup kendime çektim. O ise anlık bir refleks ile kalkmıştı. Bana bakmıstı.
"Jungkook napıyosun? Korktum. Başkası sandım."
Başkası mı? Onun başka kim belini turyordu."Kim sandın?"
"Başkası işte?"
"Başkası kim jimin?"
Gülmüştü. Ne dedim ki gülünecek. Ama gülmesi hoşuma gidiyordu. Hemde fazlasıyla. Onu seviyorum ilk gördüğüm andan beri onu çok seviyordum. Onla bir ilişki içinde değildik ama arkadaşta değiliz.
"Jungkook merak etme kimse daha bana böyle dokunmadı."
"Dokunamazda"
Onu sahipleniyordum.
Hoca sınıfa girince herkez susmuştu.
Hoca direk konuşmaya başlamıştı
"Çocuklar size bu haberi vermek istemezdim ama.
Benim işim olduğu için bu ders boşsunuz."
Jenni "Hocam ne diyorsunuuz.??"
Gülmüştü dalga gečiyorsu. Bu sınıta kimse gemotri sevmezdi. Bunu hocada bilirdi. Son dakka ya kadar ders işlerdi inadımıza.
"Lisa"Of hocam çok üzüldük. Neden gidiyorsunuz ki?"
Herkez gülmüştü hoca sinirleniyordu.
Felix"Hocam ben ben galiba aglayacagım."
Elleriyle gözlerini tutarken sandalyesine oturmaya çalıştı. Ama Kai arkadan çekince yeri boyladı. Herkez gülüyordu. Yanımda bir haraketlilik hissttim. Jimin geçmeye çalışıyordu."Jungkook. Çıkar mısın?"
Napıyordu ? Çıkmıştım geçmesi için yer vermiştim ona.
O ise direk Felix'in yanına gitti. Onu Kaldırmıştı. Bir şeyler konuşuyordu.
Hoca"Ne bok yiyorsanız yiyin!!!"
Rose"Tamam yiyin doyorsunuz hocam ama biz nasıl yemek yeriz? böyle üzücü bir olay varkenn?"
Hoca sinirle sınıftan çıktı. Bense jimin ve felixssin yanına gittim sırda oturmuş konuşuyorlardı.
"Ben ona yapacağımı biliyorum. Biliyorum."
Jimin gülüyordu.hemde ona. Delirecegim.
"Onu gebertecegim. Hem o sandalye ile""Jimin?"
Bana bakmıştı sonunda. Size saçma gelebilir. Ama özlemiştim o gözleri. Hem de çok.
"Gidelim mi?""Nereye jungkook"
"Belki kantinde bir şeyler yeriz?"
"Tamam. Olur."
Aya kalkıp fekixse dönmüştü.
"Bay bay Felix"
Suratı düşmüştü. Neden jimin yanından gidiyor tabi kide ?
Ne için olucak. Dikkat etmeliyim. Jimin'i sevdiğine eminim ben. Neden bu kadar çok kıskanıyordum ki jimin'i?"Hadi gidelim jungkook."
Jimin'i elinden tutup yürümeye başldım. Bence bugün söyle!eliydim bence zaten flört ediyorduk.
O da beni seviyordur ben söylmesem başkları söyleycek sevdiğini. Zaten bir hafta sonra söyleyecektim. Biraz erken söylesem bir şey olmaz. Onu kaybetmek istemiyorum.
Ama erkende kaybede bilirim tam olarak emin olmam lazımdı. Arkadaşlıgımıž bozulmasın hem.Heheheheehe diğer bölüm her şey alt üst olucak.
Namjin kitabı yazıdım bakmak isterseniz. Sope de yazmak istiyorum. Beğendiniz mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geç kalan aşk "JİKOOK NAMJİN, SOPE"
Science-FictionJin j hope ve jimin seulde yaşadıkları kötü anılardan kurtulmak için Busana okumaya gelirlerJin ve J hope'un annesi yoktur. Babası ve babası vardır. Bunu bilen suga, namjoon ve jungkook okulun ilk gününden onlarla dalga geçer. Jin ve j hope yine a...