Vzbudila jsem se něco málo po půl jedenácté večer ... bylo celkem ticho...jen jsem si promnula oči a sedla si na postel...
"mám celkem hlad..ale neměla bych tolik jíst zase na druhou stranu" pomyslela jsem si a držela se za tváře.. nakonec jsem se rozhodla že si zajdu aspoň pro pár sušenek. Vstala jsem z postele a šla ke dveřím které jsem odemkla a potichu šla do kuchyně.. šla jsem dolu a prošla to přes jídelnu a namířila si to rovnou pro sušenky..
Kio:"s-sly-slyšeli jste to?"
Josh:" j-jo kio! šlo to z kuchyně" tomu jsem se lehce zasmála a šla se schovat do jídelny .. došlo mi že asi koukají na nějaký horor
P:"kluci nebuďte posraný, však to je úplně na pohodu" řekl payton a mě napadla skvělá věc.. potichu jsem z jídelny přešla do chodby..kluci seděli na gauči... kio a josh byli na nich namáčknutí a jedli u toho popcorn..potichu jsem se schovala za gauč a čekala na správný okamžik ..když jsem viděla že světla nějak prudce blikají, tak jsem poklepala jak na Jacksona tak i na Paye zároveň
P:" jacko-"
Jackson:"payto-"
P+Jackson:"kluci jste oba vážně vtipný !"
kio:"a co jsme jako udělali?? p:"Sáhli jste nám na ramena" josh:" no to teda ne"
jackson:":no fajn ale buďte ticho teď je to napínavý!" zase všichni ztichli..chtěla jsem vstát a že na ně vybafnu zezadu jak na nějaká 4 letá děcka, jenže jsem si všimla nějaké haksny.. dala jsem ruku pod gauč.. ruku jsem tam prorvala a zase čekala na dobrou příležitost... a když nastala správná příležitost..chňapla jsem nohu..
P:" DO HAJZLU"
Jackson:"PIČII!!" začala jsem se škodolibě pousmívat , ruku jsem chtěla dát po pár sekundách pryč..jenže ruku jsem nestihla dát pryč a pocítila ostrou a celkem hnusnou bolest
T/j:" TAK SEŠ ČURAK!!" rukou jsem škubla k sobě a pořádně se za ni chytla
Jackson:"tak jsi úplně retardovaná sestro?Co tě to do hajzlu napadlo !!?" hned na mě Jackson tak jako starostlivě ječet a Moormeier na mě koukal a asi nevěděl jak reagovat..za to Josh byl hned pohotový a šel do kuchyně do mrazáku pro led.
P:"J-ja nechtěl t/j.." z hlasu bylo slyšet že ho to mrzelo. Jen jsem se na něj podívala...
T/j:"Neřeš t-to paytne" sykla jsem trošičku bo bolest stále neustupovala.. chvilku tam bylo takové blbé ticho, a mezitím přišel Josh že sáčkem s ledem který mi položil na ruku
Josh:" co tě to napadlo t/j??"
T/j:" viděla jsem že jste z toho posraný a chtěla jsem aby jste se lekli ..chtěla jsem v-vás vyleklat a pak mi mistr Moormeier dupl na ruku zrovna se trefil tak dobře do zápěstí" zasýpala jsem to bo to hrozně bolelo.
P:"nechtěl jsem..jen jsem se vážně lekl a tak jsem začal reagovat tím že jsem se začal bránit"
T/j:"ježis paytone přestaň " štěkla jsem po něm a josh mi pomohl vztat.
kio:"buď tu s námi ,kdyby tě nějak bolela ruka a kdyby začala vic bolet tak řekneš a případně by jsme jeli do nemocnice"
T/j:"do nemocnice bych si ještě zašla sama" odvětila jsem kiovi...
P:" Odvezl bych tě a čekal tam dokud by jsi nebyla vyšetřená ,přece jen můžu za to já"
T/j:"Moormeier, ja jsem soběstačná, uměla bych si tam dojít chápeš to??
Jackson:"chápeš že je večer ?!! nenechám tě jít do nemocnice"
T/j:" a kdo řekl že půjdu do nemocnice vole"
Josh:"být tebou pro jistotu bych tam zajel..přece jen pay ti dupl na zápěstí.."
T/j:"nesnáším tě paytone"
Na joshe dám vždycky a tak to bylo i bylo tomhle případě
T/j":A tak joshi odvezl by jsi mě??"
Josh:"promiň..nemam sebou řidičák ,on nás vyzvedával pay a na černo nepojedu"
T/j:"a co ty bracho?" držela jsem si furt ruku a ledovala si ji
Jackson:" auto mám v opravně přece ... a payton mi to jeho auto nepůjčí, na to má své auto až moc rád..budeš se muset zeptat jeho"
Jen jsem se koukla na nej jakože jestli si nedělá náhodou prdel... jen jsem si odfrkla a koukla se na paytona
T/j:"Paytone odvezl by jsi mě teda do nemocnice.."
P:" Jasně..jako vždy jsem u tebe poslední volba..kdybych ti na tu ruku nedupl já tak bych tě poslal do pici.. odvezu tě Teda" řekl a já se zašklebila..Jackson mi přinesl mezitím takový ten zdravotnický trojúhelníkový šátek a ja si do toho dala tu ruku ..bolelo to jak čurák... ani jsem se nepřevlékla jsem se a payton to samé ..akorát jsme přes sebe každý přehodil bundu,Jackson mi pomohl si obout boty a pak se za námi zavřeli dveře ..payton otevřel svoje auto a sedl si tam a já na místo spolujezdce...připoutala jsem se a ruku si opřela o nohu..payton se rozjel jako hovado a už jsme jeli..jenže nejbližší nemocnice byla od nás autem 20 minut................................................
ČTEŠ
Give me time and maybe I'll change
Fanficpřehlížená, neoblíbená a problémová sestra Jacksona je jeho úplný opak.. dokáže jí ale kluk jménem Payton který je ovšem i nejlepší kamarád Jacksona pomoci od problémů které má? Naplní ji jen láskou a pak ji zničí? nebo ji opravdu pomůže a bude pro...