Coop mi upravil lajnu tak abych tam toho měla míň, chvilku jsem jen na to koukala bo ve škole úplně nevím no..
Cooper:"Jsi na to vůbec ready??" Zeptal se mě a já kývl pro souhlas..šnupla jsem si to a pak s klidem vydechla
Cooper:"dobryy necítíš se špatně ze by ti bylo??" Ujistil se svůj mobil z druhou lajnou si vzal k sobě
T/j:"je mi fucking dobře " řekla jsem a sedla si na hajzl..Cooper si dal tu druhou..chvilku jsme seděli na hajzlu s byli kinda vyplí..
T/j:"no nic já už musím do třídy" řekla jsem a zvedla..těžko se mi zvedalo
Cooper:"tak zatím,napíšeme si pak " řekl a já už jen mával rukou a šla jsem..
Když jsem vešla do třídy tak jsem jen zaťukala a vešla potichu do vnitř..sedla jsem si na místo a lehla si na lavici.. celý den jsem nějak přežila ale byla jsem hrozně vyplácí,když jsem přišla domu tak jsem si rovnou lehla..měli jsme školu až do 5.. chvilku jsem jen koukala do stropu a přemýšlela..nakonec jsem usla..
.
.
.
Vzbudil mě až ráno budík..fakt skvělí..Jackson mě ani nevzbudil na večeři..
vstala jsem totálně rozlamaná a unavená
"To je v pici" řekla jsem si a sedla si na postel,pokoj jsem měla uklizeno takže mi stačila ustlat postel.. dneska kolem te půl sedmé přijde ten moormeier protože musíme dělat tu prezentaci.. když jsem se trošku rozkoukala tak jsem vstala a otevřel si střešní okno,vytáhla si zase camelky a zapálila si. Když jsem dokouřila tak jsem se připravila a oblékla se,s tou rukou to byl ze začátku boj,ještě úplně nejsem zvykla na tu sádru.. a když byl čas tak jsem šla do školy,jacksona jsem ani ráno neviděla,pravděpodobně byl s Mandy..
Cooper:"zdaar" připojil se tam kde vždycky.
T/j:"no zdaar, tak co jak jsi ready na dnešek"
Cooper:"ale já celkem jo hele co ty"
T/j:"vůbec hele,ještě k tomu payton přijde k nám dělat tu prezentaci"
Cooper:"tos mi neřekla" řekl tázavě
T/j:"prostě učitel nám zadal prezentaci víš co" řekla jsem a cooper zvedl obočí
T/j:"coe?" Koukal jsem na nej
Cooper:"aby z toho ještě něco nebylo,začínáte se i víc bavit mi přijde a celk-"
T/j:"no ani mě nestraš!" Řeknu mu a on se pousměje
Cooper:"tak faajn,o velké přestávce venku na hřišti " řekl a já kyvla, potom jsme každý sel do své třídy.. když jsem tam přišla
Opětně tam už byli.. takže jsem si sedla a byla já mobilu.. po chvilce mi přišla sms..měla jsem číslo jen na mamku,tátu,Jacksona a coopera, měla jsem tušení že to bude někdo z té jejich partičkay a Jackson jim třeba moje telefonni číslo..
"Přijď prosím tě teď na záchodě v prvním patře,tam kde nikdo nechodí" porozhlédla jsem se Po třídě a všichni tam byli.. vstala jsem a šla na ty hajzly..když jsem tam přišla nikdo to má nebyl.. "možná si dělali prdel" pomyslela jsem si a chtěla odejít , jenže v ten moment se tam vrhnul Vinnie..
Vinnie:"přišla jsi hele" řekl a tak se ušklíbl
T/j:"kdybych věděla ze si to ty tak nepřijdu"
Vinnie:"a koho jsi jako čekala"
T/j:"třeba tvoji mámu? Nebo smrt?" Řekla jsem mu a on pobaveně zakroutil hlavou
Vinnie:"nehraj si semnou" "taky neh-" nestihla jsem doříct když na záchody vtrhla nějaká borka z prvaku.. toho jsem využila a odešla.. číslo jsem si zablokovala..
Ve třídě jsem si zase sedla na své místo..
Měla za chvilku začít hodina a já už myslela na konec školy.. dneska máme jen 6 hodin takže pohoda
Jackson:" Segra?! Nepodpálila jsi ten barák " zakřičel na mě Jackson a já ukázala palcem nahoru ze všechno Ok..
.
.
.
Po škole jsem šla domu.. teď je něco kolem čtvrt na sedím a právě jsem dochystala notebook na prezentaci,uklidila,ještě jsem a šla dolu si dát aspoň jogurt s rohlíkem, abych se aspoň trošku za ten den najedla.sedím u stolu, jím a přemýšlím nad tím jestli se zabiju Ještě předtím než přijde nebo, až odejde. Když vtom mě vyrušila od jídla zvonění zvonku. Vstala jsem a šla otevřít dveře samozřejmě že už tam stál on.
Payton:"tak jsem tu ještě o něco dřív" řekl a a vešel do vnitř.
T/j:"to je teda úžasný,jdi do mého pokoje,za chvilku tam přijdu taky" řekla jsem a šla do kuchyně,toho zbytku jogurtu jsem vyhodila a to samé udělala i s rohlíkem,pak jsem přišla za nim do pokoje..
T/j:"MOORMEIER VYPADNI Z TÉ POSTELE" vykřikla jsem jsem po něm když se mi tam válel
Payton:"jo však v klidu" řekl a stoupl si
T/j:"tady máš jacksonovu židli tak si na ni sedni" payton si sedl a já taky
Payton:"no a jaký to je vlastně téma?"
T/j:"Popáleniny paytone,a jen ti chci říct ze to budeš říkat před tou třídou"
Payton:"a proč jako já?"
T/j:"protože ty a tečka"
..........................................
ČTEŠ
Give me time and maybe I'll change
Fiksi Penggemarpřehlížená, neoblíbená a problémová sestra Jacksona je jeho úplný opak.. dokáže jí ale kluk jménem Payton který je ovšem i nejlepší kamarád Jacksona pomoci od problémů které má? Naplní ji jen láskou a pak ji zničí? nebo ji opravdu pomůže a bude pro...