Payton po asi 2 minutách ticho které bylo přerušil
P:"tobě se líbí Josh?" řekl a já se na něj koukla jakože wtf co to meleš
T/j:"nelíbí se mi? proč se ptáš?" odpověděla jsem tázevě a koukala na něj..jen jsem si ho prohlížela a po chvilce koukala zase před sebe
P:"Přijde mi to tak, když jako jediného ho poslechne i když ti to říkali všechni doslova..ani semnou si nechtěla jet... to mě vážně až tak moc nenávidíš?" řekl a to jak dodal poslední větu, znělo to jako kdyby byl z toho špatný..
T/j:"Paytone josh se mi opravdu nelibi... jen má z vaší party nejnormalnější názory i nápady kolikrát, proto ho poslechnu raději než svého bratra..a neni to tak že bych s tebou nechtěla jet..jen vím jak se arogantně chováš víš?.." na to třetí jsem mu radši neodpověděla... zase jsem se koukala na něj a viděla jak sleduje cestu...
P:"nechtěl jsem aby ti tenkrát ubližil.." dodal
T/j:" jak víš že jsi mi neubližil vic než on??"
P:"vím že už předtím jsi mě neměla ráda jen kvůli tomu že jsem tvého bráchy nejlepší kamarád" jak to řekl, hlavu jsem sklonila a koukala si na kolena
P:"chtěl jsem aby ses to radši dozvěděla ode mě než aby jsi to viděla na vlastni oči "
T/j:" jak si věděl že vinnie mě podváděl s avou?" zeptala jsem se ho a měla v očích slzy...vždycky když začnu s někým debatu o svém jediném ex tak se mi chce brečet ..nebo tahkle..vinnie byl uplne prvni kluk kterým jsem se líbila a cítila se díky němu výjimečná..měli jsme asi půlroční vztah s tím že jsem mu za celou tu dobu nedala a jsem za to asi i rada. jednou za mnou přišel právě payton a říkal ze vinnie má zároveň vztah i s avou protože mu nedokážu dát to co on chce,to jsem samozřejmě popírala ale zároveň mi nasadil i brouka do hlavy .. nakonec jsem si myslela že moormeier kecá a že jen mi to nepřeje z té nenávisti ke mně..jenže jednou když jsem šla za vinniem protože mu prý nebylo dobře,otevřela mi ava jen v županu a po chvilce se vynořil i vinnie..chtěl mi to vysvětlit ale já si to vysvětlit nenechala,rozešli jsme se a ja to dávala za vinu právě moormeierovi..ted mi to začalo docházet..cítila jsem se kvůli tomu hrozne špatně..
P:"jednou tak nějak jsme byli jako celá parta pít a právě se ho na to zeptal jako bryce..proč tě ještě neohl,na to on řekl něco ve smyslu že zatím s ním prcá ava a že to nějak zvládá, čeká až mu dáš a pak by to leavnul..." řekl payton a ja zadržovala slzy
P:"jsi mého nejlepšího kamarada sestra T/j..nedovolili bychom aby ti někdo ublížil,slíbili jsme to navíc jacksonovi" řekl payton zklesle a pokračoval v cestě..nechtěla jsem s ním mít takový talk..původně jsem nechtěla s ním žádný talk, měl me jen odvézt .. ale jsem docela rada že jsme si o tom začali povídat.
T/j:"takžee vy by jste neměli dovolit aby mi někdo ublížil a teď jedu z bolavou rukou do nemocnice?" řeknu a pousměju se..
P:"bylo to omylem t/j,lekl jsem se a bylo ne neúmyslně!!" řekl payton. Chtěla jsem mu na to něco říct jenže jsme už byli u nemocnice...
P:"tak jsme tu"řekl a zaparkoval. opatrně jsem vylezla a zavřela dveře ..payton zamkl auto a šli jsme na chirurgii"O 3 HODINY POZDĚJI "
vycházím z chirurgie se sádrovou dlahou... měla jsem to nalomené..chyběla mi trošičku a měla bych to zlomené, měla bych šrouby ... rozhlédla jsem se po čekárně a úplně v zadu zahlédla Paytona tak jsem šla za ním.
P:" konečně! už jsem se tu nudil" řekl a podíval se mi na ruku,jen jsem se pousmála.
P:"tak mi řekni co jsem ti udělal" řekl pay a já mu podala zprávu od lékaře
T/j:"mám tam nalomenou nějakou kost..prý že kdyby to měla zlomený tak by mi tam museli dát šrouby " oznámila jsem payovi..vypadal ze sebe zklesle,jako kdyby ho trapilo..
T/j:" netvař se tak, nebo si počkám až mi to uschne pořádně a tou rukou te jebnu do kouli"
P": zasloužil bych si to, nerikam nic" řekl a vstal ..pomalu jsme šli zase k autu... když jsme si sedli,payton chvilku na mě koukal...
P:"máš to už suché??" zeptal se a já koukla i na něj
T/j:"jo už jo" odpověděla jsem mu
P:" v šuplíku je fixa, podáš mi jí?"
T/j:"kdo řekl že tam chci tvůj podpis?"
P:" nechci ti podepsat" řekl a já mu otevřela ze šuplík jako první jsem si všimla krabičky s kondomama. Nad tím jsem se jen pousmála, je to takový debílek jak jsem si myslela.. Prohrabala jsem mu šuplík a fixu našla
P:"děkuju" poděkoval a já mu podala ruku... Chvilku na to něco čmáral a po chvilce ji zase zavřel. Koukla jsem na to.. Nakreslil mi tam hello kitty s nožíčkem v pacce a k tomu se podepsal
T/j:"neříkala jsem snad ze tam nechci o tvůj podpis??"
P:"tak to máš blbi!" řekl a dal klíčky do zapalování
..............................................
ČTEŠ
Give me time and maybe I'll change
Fanfictionpřehlížená, neoblíbená a problémová sestra Jacksona je jeho úplný opak.. dokáže jí ale kluk jménem Payton který je ovšem i nejlepší kamarád Jacksona pomoci od problémů které má? Naplní ji jen láskou a pak ji zničí? nebo ji opravdu pomůže a bude pro...