11

142 3 0
                                    

Payton:"hmmm..a víš že se mi nechce?" Řekl a vstal. Koukala jsem na nej Jakože jestli si nedělá prdel.
T/J:"Jak Jakože nechceš? Ty půjdeš,tady spát nebudeš,nebo aspoň ne v tomhle útulným pokoji" začala jsem kolem sebe Máchat rukama.
Payton:"Ježíši buď v klidu,budu u jacksona"
T/J:"no tak už jdi prosím te" řekla jsem a Payton sel ke dveřím které otevřel.
Payton:"Kdyby něco budu u Jacksona BROUKU" zdůraznil Payton a já se jen na něj koukala.. nedokázala jsem ze sebe dostat ani hlásku,seděla nehybně na židli. Pay se jen tak lehce zachcechtal se a odešel z pokoje ... v ten moment jsem rychle šla ke dveřím které jsem zavřela a hned poté skočila na postel. Přitulila jsem se k polštáři a schovala do něj obličej.. začala jsem smat,tak hrozně moc.. jedno jediné slovo ve mně vyvolalo tak moc velkou radost.. nechala jsem se moc ovladnout a najednou cvak.. jako kdyby mi přeskočilo,moje mysl si řekla NE. hned jsem přestala a právě se zamyslela nad tím jak jsem se pravě zachovala
T/J:"Nenenene" promnula jsem si obličej
T/J:"ne proste.. nelíbí se mi.. nemůže se mi líbit.." řekla jsem s koukla se na dlahu kde jsem měla od něj ten obrázek... pomalu jsme si začala umědomovat že ho mam možna rada a líbí se mi s ním ten strávený čas...vydechla jsem a rozhodla jsem se že se pujdu vysprchovat. po pořádné sprše jsem si lehla koukala do stropu..nemohla jsem přestat na něj myslet i kdyz byl jen o pár metrů dál.nakonec jsem to vzdala a pokusila se usnout...

ÚTERÝ 7:40 u školy

stojím před školou a  čekám na Coopa...
Vinnie:"Tak co? koukám že tu neoxiduje moormeier,mužu už tě nekam normalně pozvat?" ozval se za mnou vinnie, upřímně jsem se ho lekla
T/J:"O co ti jde Hacker?" otočila jsem se na něj a hodila na něj dost ostrý pohled
T/J:"proč sis po takove době vzpomel že existuje tvoje ex hm?"
Vinnie:"ujasnil jsem tak nějak priority, no a mezi ně patříš i ty" odpověděl mi..chtěla jsem mu na to odpověd jenže v ten moment mu ze strany přišla facka,lekla jsem se a otocila se na toho kdo mu tu facku dal..
T/j:"Coop-
Coop:" proč se do ni furt sereš!?" Řekl celkem dost nastvaně. Jen jsem na ně koukala,Coop ví ze proste bych si to vyřešila sama. Vinnie místo toho aby mu odpovědět začal do nej strkat,to se zas nelíbilo coopovi a zacal mu to vracet. Kolem těch dvou se zacal tvořit kroužek. Byla to fakt zajímavá podívaná jenže pak začal být Vinnie víc a víc agresivnější a uhodil Coopa do žeber, v ten moment tak taky naběhl můj bratr a kio aby vinnieho odstrčili. Měla jsem o Coopa strach bo on není proste nějak extra svalnatý,právě naopak je celkem hubeňoučký takže i větší rána by mu mohla ublížit což dostal právě od Vinnieho. Ke coopovi se seběhlo par lidi mezi které jsem patřila i já
?:"Coopere! V pohodě všechno?" začala se o nej zajímat nějaká bořina. Hodila jsem po ní bombastické boční oko.
Coop:"no,jo..jo jsem v pohodě" koukl se na holčinu a lehce se pousmál..
T/J:"pomůžu ti Coope" řekla jsem a nabídla mu pomoct..jenže on si nechal pomoct od té bořiny. Koukala jsem na nej Jakože jestli to myslí vážně..
T/J:"Jdeš Coope?"
Coop:"jojo hned jdu" řekla a doběhl mě bo už jsem šla směrem ke střínce... ani nevím proč jsem se tak zachovala, však coop je jenom muj nejlepsí kamarad. ještě jsem se otočila na ten kroužek co tam postaval ve kterém byl kio a jackson. asi to uklidnili bp už se i většina rozcházela.. s Coopem jsem se rozloučili u skříněk a každý šel do třídy..když jsem vešla všimla jsem si že jediný kdo dam není je právě jackson a kio, Payton,Tony a ostatní kluci se bavili s holkami. já si jako vždycky sedla na své místo a byla na mobilu...

POV PAYTON

povídal jsem si s Ness když v tom přišla T/j do třidy, podíval jsem se na ní. Lehce jsem se pousmál a zas se otočil na Nessu.
Payton:"nesso? nebude vad-"
Ness:" jen jdi" řekla a já si šel sednout do lavice k T/j.
Payton:"ah-" ani jsem ji nestačil pozdravit a otočila se na mě.. zas měla takovej ten lehce naštvaý pohled ale mně to přišlo naopak roztomilé.
T/J:"coe?"
Payton:"přišel jsem si s tebou povídat aa taky ti něco čmárat na dlahu" řekl jsem a ona povyzvedla obočí..
T/J:"jak jako čmárat na dlahu? stačí mi že tam mam od tebe tu hello kitty a tvuj podpis" odpověděla mi ja za se zachechtal.
Payton:" no máš tam zatím obrázek jen ode mě aa..od coopera?" zadivil jsem se.. ne že by se divil že jí tam kreslil Cooper ale spíš tomu obrazku...byl hrozně matoucí.. měla tam tři kytičky do nějakého uplně divného tvaru a nad tim měla jen takové nejjednoduší tři motýlky.
T/J:"no jo, od coopa" odpovědela jednoduše.
Payton:"noo a tak jinak.." řekl jsem když bylo delší dobu ticho,ona se na mě koukla.
T/J:"co?"
P:"Napadlo mě j-"
T/J:"tebe nic nenapadlo" odpovědela mi
Payton:" ne prosím poslouchej,napadlo mě jestli by jsi nechtěla zajít na třeba starbuck" vypadlo ze mě...tak trapně jsem se necitil dlouho.
T/J:"na kafe? to jako má být fakt dost špatný žert nebo dost nahovno pozvání třeba na date" odpověděla.. koukal jsem na ní.. usmívala se lehce v koutkách takže jsem naději nějakou měl.
P:"no, není to žert a ani pozvaní na date" odpověděl jsem ji a videl jak ten lehoučký usměv zmenšil.
T/J:"No jakoby takhle,mám dost věcí co mu-"
P:"ale notak,bude to takové bolestné za to zápěstí

............................................................
Dnes je to přesně jeden rok co tu s námi Cooper není 🕊️ doufam ze tomu úžasnému muži je už jen jedině dobře❤️‍🩹

Give me time and maybe I'll changeKde žijí příběhy. Začni objevovat