— Menjünk majd át Minhoékhoz? Vagy mi legyen? — kérdezte Felix Hyunjintól, mivel Minho már tegnap este felhívta őket, hogy gratuláljon — miután megtudta a hírt Jisungtól —, és már akkor elmondta, hogy amikor Leah is készen áll, szívesen megismernék őt.
— Igen. Majd, ha hazajön, megkérdezzük őt, oké? — ölelte át szerelmét Hyunjin, majd belecsókolt a nyakhajlatába, aki ettől felkuncogott.
— Alig várom, hogy a férjem legyél. Vajon hogy áll rajtad az öltöny? — tette kezeit Felix az idősebb mellkasára, és belepirult a gondolatba, hogy Hyunjint egyszer öltönyben láthatja majd.
— Nem jobban, mint rajtad — hajolt a kisebb ajkaira Hyunjin.
— Sokat... kell dolgoznod? — kérdezte kipirultan Felix, akinek csak hétfőn kellett interjúztatnia, szóval szabad volt az egész hétvégéje.
— Holnap megkérdezem majd Jeongint, hogy miben kéne még segítenem, de amúgy csak vasárnap lesz egy fotózásom és ennyi. Miért?
— Nem akarsz velem... összebújni?
Ahogy Hyunjin ránézett, Felix csak egyre jobban elvörösödött.
Hyunjin nem válaszolt, csak egy apró mosollyal megcsókolta, közben pedig felemelte szerelmét, Felix pedig a fiú dereka köré fonta a lábait, és Hyunjin bevitte őt a hálójukba.
———
Leah délben ment át Hanáékhoz, szóval már több, mint négy órája náluk volt. Legtöbbet a kertben játszottak, mivel nagyon meleg volt ahhoz, hogy végig a házban legyenek. Majd Changbin segítségével megpróbáltak görögdinnyés jégkrémet csinálni, több-kevesebb sikerrel. Mindenesetre Leah jól szórakozott, de már hiányzott neki Hyunjin és Felix. Így hát odament szólni Changbinnak.
— Changbin bácsi...?
— Igen, Leah?
— Felhívod nekem légyszi aput?
Changbin döbbenten nézett a lányra, de próbálta leplezni meglepettségét.
— Ő, rendben, de mondd csak, ki az az "apu"? — kérdezte bujdosó mosollyal a férfi.
— F- Felix... — A kislány hirtelen elpirult; észre sem vette, hogy nem a nevén szólította a szőkét.
———
— Köszi, hogy vigyáztál rá — mosolygott fáradtan Felix, miután Leah-t már kitessékelte az ajtón.
— Nahát, még csak négy óra van, máris ilyen fáradt vagy?
— Mi? Ő... Nem. Csak, ő... — Ahogy Felix arca egyre vörösebb lett, Changbin egyből megértette miről van szó.
— Oké, oké, értem — nevetett. — Amúgy nem tudtam, hogy máris ezen a szinten vagytok.
Felix most hirtelen összezavarodott.
— Máris...? Majdnem hat éve együtt vagyunk, nem értem, hogy...
— Nem, nem, én Leah-ról beszélek! Leah apunak nevezett téged, amikor megkért engem, hogy hívjalak fel.
Felix lefagyott, és hirtelen azt sem tudta, mit mondjon.
YOU ARE READING
mindennél jobban | hyunlix
Fanfiction- Ezek a festmények gyönyörűek! - nézett csodálattal a műalkotásokkal borított falra az idős hölgy. - Ha szabad kérdeznem, honnan szerezte be őket? - Köszönjük Szépen! Igazán örülök, ha elnyerte a tetszését - mosolygott büszkén a fiú a vevőre. - Min...