hello?

312 17 2
                                    

selamm

abi MSWMDNWLDMDM fic yazmam muhtemelen demistim sinav senem falan diye ama aklima cok guzel bi konu gelince duramadim DNWKDJSJDJ bayilcam simdi
neyse zaten 5 bolumluk olacak

bu arada kurguyu kafama gore yaptigim icin "ama o oyle degil" vb yorumlar yapmayin lutfen zaten mantik hatasi olmadan yazmaya calisicam detaylara cok takilmayin

umarim seversiniz ♡♡

Dilemma Adası'nda normal bir gündü, havadaki kapalı bulutlar birazdan yağmur yağacağını gösteriyordu. Bekleyin! Size bu adanın hikayesini anlatmadım değil mi? İşte başlıyoruz.

İnsanlar tarafından birçok yaratık burada yaşamaya mahkum edilmişti, onlara zarar vermesinler diye. Ama asıl zararı insanlar veriyordu zaten, bu 'yaratıklar' hiç kimsenin durduk yere canını yakmazdı.

Melekler, Grifonlar, Sirenler, Vampirler, Kurtadamlar, Periler ve daha fazlası... Hatta cadılar bile burdaydı.

Şimdi yedi farklı 'yaratığın' bir araya gelme hikayesini göreceksiniz, hatta bazılarının birbirine aşık olmasını.

-

"Sizi öldüreceğim!"

"Kesin yaparsın seni küçük melekcik, kıpırdanmayı kes de kanatlarını düzgünce alalım."

İki grifon bir meleğin kanatlarını almaya çalışıyordu, kendi kanatlarından daha güzel olduğu gerekçesiyle.

"Grifonların yüz karası olmak için epey çabalıyorsunuz anlaşılan." diye bir ses gelmişti.

"Lanet olsun, bu Büyük Grifon'un yarı insan yarı grifon oğlu! Gitmeliyiz!" korkudan hızlıca kaçmışlardı.

"Kendim halledebilirdim ama teşekkürler." dedi melek.

Grifon kıkırdadı, "Neden bu kadar gururlusunuz anlamıyorum ama rica ederim."

Melek iç çekti, "Çünkü bizi hafife alıyorsunuz."

"Almıyorum ama neyse, yardıma ihtiyacın var mı?"

"Maalesef evet, kanadımı biraz da olsa kırmayı becerebilmişler. Bu arada adın ne?"

"Park Jongseong."

"Yang Jungwon."

-

'Neden bu salakça işi ben yapıyorum ki?' diye düşünmeden edemiyordu beta kurt.

Bir alfanın dediği omegayı ormanda bulup ona getirecekti. Betalar sanılanın aksine sevilmekten çok sadece iş yaptırılan türdü.

Uzun boylu, siyah saçlı birisini görmüştü arkadan ve onun aradığı kişi olduğunu düşünmüştü. Bayıltmak için hafifçe ısırması lazımdı kurtun, sessizce yaklaşıp üstüne atladığı an bir şey olmuştu.

O bir omega kurt değildi.

Kırmızı gözleri ve keskin dişleri görünce geri çekildi hemen,

o bir vampirdi.

Her şey çok hızlı olmuştu.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" bağırdı vampir.

Kurt insan formuna dönüştü, "Sakin ol! Seni aradığım bir omegaya benzettim."

"Benim bir omegaya- hatta bir kurda benzer bi halim mi var?"

"Tamam! Özür dilerim, bir hata yaptım. En azından seni ısırmadım."

"Hah, beni ısıramazdın zaten."

"Şu vampirlerin özgüvenine de- Bir dakika, bir vampir ormanda ne arıyor?!"

"İstediğim yerde gezebilirim, sürekli karanlıkta kalacak halim yok ya!"

"Tamam tamam. Adın ne?"

"Niye soruyorsun?"

"Bir saniye sen, eski vampir prensin oğlu Park Sunghoon musun?"

"Evet, sen?"

"Sim Jaeyun."

-

"Hyung!"

"Yine ne oldu Riki?" dedi iç çekerek cadı.

"Garip bir şey olacakmış gibi hissediyorum." dedi peri.

"Olsaydı söylerdim sana ben, biliyorsun. Bence sadece acıktın."

"Olabilir." kıkırdadı.

"İşte seni iyi tanıyorum." gülümsedi.

"Bir tek sen tanıyorsun beni zaten Heeseung hyung."

Ama Heeseung yanılıyordu, perilerin hisleri her zaman güçlüdür.

Gelen gümbürtüyle dışarı fırladılar; gördükleri pembe saçlı, kanadı hafifçe yamulmuş olan bir periydi.
"Şey... Merhaba!"

"Merhaba?" yanıtladı kafası karışık bir şekilde Riki.

bu tanitim tarzi bir bolumdu anlayacaginiz uzere ve sondaki karakterin sunoo oldugunu anladiniz dimi

ve uzun zaman sonra texting olmayan bir fic yazinca garip hissettim ama olsun ozlemisim

uyeleri hayal etmeniz gereken looklari soylicem
jungwon - tamed dashed
heeseung - given taken
jay - tamed dashed
jake - drunk dazed
sunghoon - given taken
sunoo - tamed dashed
ni-ki - tamed dashed
(evet td eraya asigim arkadaslar)

dusuncelerinizi yazin lutfeenn

sizi seviyorum💕

kalon | enhypenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin