Spui ca sunt importanta pentru tine,dar defapt am fost un gunoi.
******
Intamplare adevarata:
Eram la ora de sport, si vine un baiat mai ' domnu interesant'.
Si atunci a inceput sa iasa scandal.
Ca eu sunt emoista, ca mai bine ma sinucid, ca sunt un nimic.
Si mai departe nu am mai ascultat ca am plecat deacolo, pentru ca nu avea rost sa mai continui cearta cu ala, ca tot el castiga indiferent cum si ce ii ziceam.
*********
De ce sa lupt pentru cine, nimic nu mai are rost, sunt un nimic, doar un nimic, si nu mai pot sa rezist, indiferent, ce o sa spuna ceilanti sa fiu puternica eu nu mai pot rezista, ei nu stiu cum e sa stai in fiecare noapte gandindu-te la greserile tale, la fiecare cuvant spus, la lama cu taisul ascutit si lucioasa, la cate pastile pot lua in acel moment, la cum ma pot sinucide, toate aceste ganduri doar din cauza voastra, ca judecati un om doar dupa aparente , dupa gradul social, dupa cum se imbraca, fara sa-i cunoasteti adevarata poveste, adevarata fata pe care nu vrea sa o arate, de frica ca va fii judecat de voi, societate proasta, din cauza ta ma tai, ma gandesc la sinucidere, din cauza ta am ajuns asa, in depresie, 'draga mea societate' multumesc mult, fara tine nu se ajunge aici....