In urmatorul capitol v-oi injura de tot ce imi vine in minte, de ce? Pentru ca am nervi...
Asadar... Cum pu*a mea sa mergi in vacante sa te distrezi cu cei care ma fac emoista, adica prietena mea sa plece in vacante cu alea care ma barfesc si culmea ca tu sa le dai dreptate, frate, daca nu vrei sa mai fim prieteni zimi-o dra*u in fata, nu mai dramatiza, si nu mai face teatrul asta de cac*t ca nu-ti merge.
Acum pt. societate, cum naibii ma sa ma vezi ca plang, ca ma tai ca 'tot tacamu'" si sa zici: 'Ia ,uite-o si p'asta, posedato , emoisto,satanista, copila
dracului etc.
Sa ma vezi ca plang in baia de la scoala si sa te uiti la mine cu scarba si dezgust de parca as fii un gandac.
Draga mea societate batuta in cap cu ciocanu' , iti spun sincer ca te urasc.
IntamplareMergeam la magazin, imbracata in blugi albastru metalizat camasa negru-rosu cu dres negru pe dedesupt, ca pantaloni erau mai scurti, pana la genuchi, tricou cu animale pradatoare, parul desfacut pus jumate din el pe ochi, si o sapca gri plus accesoriile mele de pe maini, ca doar imi facusem noi taieturi.
Si cum am iesit pe usa. lumea se uita la mine la masinile din strainatate ca la sobolanu care trece pe langa din pe strada.
Acum.de ce plm va uitati asa ce am? am pix pe obraz si nu stiu eu, am facut vreo crima.Si acum parinti, adica ei in loc sa fie de partea noastra sunt de partea societatii, ei care sunt sange din sangele nostru,no, sa ne zica ca mai bine sa disparem, cum sa ajuns si cu lumea asta,.
Apoi apar la tine cu niste scuze de tot cacatu ca nu au timp sa stea cu tine, si -a poi tot ei sunt de vina ca dupa ca nici nu stau cu tine mai si baga chestia de copil-problema care vandalizeaza tot ce vede, pai frate daca nu-ti pasa de mine ce dracu vrei sa fac , sa vegetez ca o leguma, nu sunt eu problema,problema sunteti voi ca nu va ocupati de mine.Acum dragi prieteni PROSTI LA CAP,
cum in ciresu bunicii mele, sa nu iei tu masuri cand ma vezi ca plang ca ma tai, ca ma izolez, ca am sute, mii de cicatrici..Sa stii ca daca imi spui: A e doar o faza o sa-ti treaca . sa stii ca nu merge.
Sau ca te dai prieten .cu mine, apoi ma barfesti ca pe boshetaru din gunoi din coltu strazii.Pur si simplu nu va inteleg.
*********************************************
MULTUMIRI SI RESPECT CELOR CARE MA INTELEG.
Adica voua wattpadisti care imi apreciati munca,care nu ma criticati, celor care imi pot simti durerea.
Pur si simplu, eu cred ca voi ma tineti in viata.In orice caz, va astept sa dezbatem orice subiect in privat, sunt o buna ascultatoare, in caz ca vrei sa te descarci.
.
va multumesc