2 • SONDAN ÖNCE

599 58 109
                                    










🎶 sena şener ── SEVMEMELİYİZ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎶 sena şener ── SEVMEMELİYİZ






İş çıkışı San ile buluşup geldikleri kafede, arkadaşının meraklı bakışları karşısında oturan Yunho dalgın dalgın önündeki kahve fincanıyla oynuyordu.

"Ee, anlatsana nasıl durumlar?"

Düşüncelerinden sıyrılıp arkadaşına bakarken "Hangi durumlar?" dedi Yunho, San ise gözlerini devirdi.

"New York'un hava durumu Yunho. Hangi durumlar olacak, Mingi ile olan durumları soruyorum tabii ki. Nasıl gidiyor? Terapi işe yarıyor mu? Mingi ile birkaç haftadır buluşamadık, zaten bu süreçte çok da rahatsız etmek istemiyorum sizi."

Yunho bir an dudaklarını birbirine bastırarak önüne baktı, arkadaşı ise kaşlarını kaldırdı şüpheyle.

"Bir şeyler olmuş belli ki. Dökül bakalım."

"Off..."

"Kaçışın yok anlatacaksın, hiç oflama."

Yunho bir an daha sessiz kalarak önüne baktı, San tekrar onun kolunu dürtünce de derin bir nefes aldı. "Öpüştük."

"Ne?"

Huzursuz bir ifadeyle fincanın kulpuyla oynayan Yunho sesini alçalttı biraz daha. "Öpüşmekten biraz daha fazlasıydı..."

"NE?"

"Bağırıp durma." diye çıkıştı Yunho ve bakışlarını fincandan kaldırıp ona baktı.

"Nasıl bağırmayayım ya? Ee, sonra?"

"Sanırım ondan da fazlası olacaktı ama..."

"Ama? Çatlatmasana insanı Yunho!"

"Sonra o aradı." dedi Yunho yeniden bakışlarını önüne çevirirken, "Minsu. Şaka gibi değil mi?" Güldü. "Tam yeniden kendimi ona bırakmışken, bir şeyleri ardımda bırakabileceğime bir an da olsa inandığımda."

"Ne alaka ya?" diye homurdandı San. "Yemin ederim sorunları var bu kızın. Çok ciddi hasta yani. Takıntılı Mingi'ye, kafayı yemiş. Ne diyor yine?"

"Mingi telefonu yanımda açtı. Aslında açmayacaktı ama ben açtırdım. Boşanacağımızı duymuş bürodakilerden. Onu sordu. Mingi de sana ne, diye azarladı onu."

"Haklı olarak."

"Sonra ne dedi Mingi'ye biliyor musun?" dedi Yunho acı bir gülüşle. "Evliliğin çoktan bitmedi mi, dedi."

San kaşlarını kaldırırken hayretle baktı genç adama. "Ulan cidden delirmiş bu."

"Zaten bitmiş bir şey için çabalamaktansa yürüme ihtimali olan bir ilişkiye bir şans vermek istersin belki diye düşündüm, dedi." Dolu dolu olmuş gözlerini arkadaşının gözlerine çevirdi genç adam. "Çok haklı değil mi?"

İLK VE SON, yungiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin