Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar..
Sabah sabah başıma dökülen bir bardak su ile uyandırıldım. Abime sikicem ebeni ama ortam müsait değil bakışı atıp banyoya gittim.Güzel bir duştan sonra altıma siyah eteğimi üstümede beyaz bluzümü giydim.Narin bir küpe,çilekli parlatıcı,hafif bir göz makyajı ve topuklu ayakkabılarımla geziye hazırdım. Geziye böyle gidilirmi dediğinizi duyar gibiyim ama ben istediğim yere istediğim şekilde giden bir kızım. Benim için rahatlık önemli değil. İnsanların düşünceleri de...
Günaydın annemmm.deyip annemi öptüm. Meyve suyu bardağimi alip abimin yanına gittim.
Naber güzellik.
Ben sana göstercem güzelliği deyip meyve suyunu abimin kafasına döktüm. Sabah sabah beni öyle uyandırmasaymış.
Ezgi sen bittin kızım.
Bana ne ya. Sen de beni öyle uyandırmasaydın. Anne ben kaçar. Dışarda yerim.Abime mukayet ol. Bay bayy.
Bugün okul gezisi var. Her zaman gezilerden nefret etmişimdir. Çok çocukça bence. Gönlümüzü almaya çalışır gibi gezi yapıyorlar. Neyse ya. Zaten biz Merve,İkraşah,Betül olarak takılırız.
Tostumu alıp okula doğru giderken telefonuma bildirim sesi geldi twiterdan. Sapını arayan balta seni takip etmeye başladı yazısıyla karşılaştım. Tınlamadan devam ettim. Okula geldiğimde merve ile karşılaştım. Ve buna hiç şaşırmadım.
Naber Ezgi.
İyilik sağlık. Senden.
İyilik sağlık :))
Biz konuşurken ikraşah ve Betül de geldi.
Kızlarr bu gezide ne yapmayı düşünüyorsunuz? Bodrum gecelerine falan akmayı planlıyor musun?
E şimdi akmassam olmaz. Ama ben birlikte akarız diye düşünmüştüm.
Çocuklarrr yola cıkıyoruzz.
Geliyoruz hocamm.Ama kendi arabamızla.
O nasıl söz Ezgi?
Siz servisle gidiyorsunuz. Biz dördümüz benim arabamla gidiyoruz. Bunda anlamiycak ne var? Hadi geç kalmadan yola çıkalım hocam. Kızlar siz de benimle gelin.
Geliyoruz.
Meryem hoca ben sana gösterirdim gününü ama götüm yemiyo bakışı atıp otobüse bindi. Sıkıcı yolculuğumuz başlasınnn..Zaten niye uçakla gitmiyoruz onu da anlamış değilim de neyse..
Arkadaşlar kısa bi bölüm oldu. Ama ben kitap yazmaya hemen alışamıyorum.İnşallah ileriki bölümlerde daha uzun yazıcam. Vote 1 saniyenizi,yorum 10 saniyenizi alır. Lütfen emeğe saygı. Seviliyorsunuzz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKİPÇİM
Teen FictionBir kızın peşine bir kişi takılır...Bence devamını okuyup anlayın..