Betülünki

2.4K 95 13
                                    

Keyifli okumalar...Multide Ezginin kombini.

Hediyeyi dolabıma koyup yatağıma yattım.Elbise çok güzeldi. Benim zevkimi bilen birisi olmalıydı. Yastığının altından sesi gelen telefonumu elime aldım.Arayan Betül'dü.
"Ezgi noldu biliyor musun?"
"Sen söylemeden nasıl bilicem kızım?"
"Haklısın kanka. Dur ben söyliyim. Bugün bir çocukla tanıştım. Çok tatlı birisi.Bir görsennn."
"Eee?"
"Kısacası bugün onunla buluşucam. Sen de gelsene. Senin onayına ihtiyacım var."
"Kızım daha yeni kaza atlattık. Dışarı mı çıkıcaz?"
"Ben çok iyiyim gerçekten. Sen de iyiysin çıkalım. Lütfen lütfennn."
"Tamam olur. Saat kaçta?"
"2'de şekerim."
"Tamam şekerim(!)" deyip kapattım telefonu.
Giyinme odama girdim. Bugün gelen elbise uygun bir elbiseydi bugüne. Onu giymeye karar verdim.
Dolgu topuk siyah ayakkabılarımı giydim. Küpe ve bilezik taktım.Bir cüzdan ve üzerime de cüzdanımın renginde ceket aldım. İşte hazırım.
Şu an bir arabam olmadığı için taksi çağırdım ve bahçemizde beklemeye başladım.Daha sonra cüzdanıma para koymadığı mı farkedip eve girdim.
"Anne cüzdanından para aldım. Teşekkürlerrr." deyip tekrar evden çıktım. O sırada taksi gelmişti. Hemen bindim ve ******* kafesine gittim. Betül orada beni bekliyordu. Beni görünce el sallayıp yanına gelmemi işaret etti. Karşısındaki de bahsettiği çocuk olmalıydı. Ben masalarının yanına gelince ikiside ayağa kalktı. Betül bizi tanıştırdı.
"Gökhan bu Ezgi. Ezgi bu da Gökhan."
"Yanlız bu demessen sevinirim Betülcüm." dedim.
Gökhan da gülümseyip elini uzattı.
"Memnun oldum." dedi. Elini tutmadan 'Bende.' dedim ve Betül'ün yanına Gökhan'ın çaprazına oturdum. Konuşurken Gökhan'ın gözü sürekli bana kayıyordu. Ve Betül ile hiç ilgilenmiyordu. Bu durumdan çok rahatsız oldum.
"Betül ben kendimi iyi hissetmiyorum. Eve gidip dinleneceğim biraz." deyince Betül de Gökhan ile baş başa kalmak istercesine hemen tamam dedi. Hemen bir taksi çağırıp eve gittim. Ve yatıp uyudum.

TAKİPÇİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin