Multide ezginin barda giydikleri var.Keyifli okumalar.lütfen vote ve yorum..‼♥
Yemeğimizi yedikten sonra hazırlanmaya başladık.Hoca baştan izin vermesede erken (!) geliceğimizi söyledik ve izin verdi.
Ben siyah büstiyerimin altına narçiçeği eteğimle bir kombin yapmoştım. Ve kombinime uygun ayakkabı,çanta vb. şeyler.
2 saat içinde hazırlanıp yola çıktık. Arabayla giderken yüksek seste müzik her zaman favorim.Porschem ile gecelere akmaya hazırdık.
Bodrumun en pahalı ve güzel gece kulüplerinden birine geldik. Daha önceden ayırttığım locaya oturup tekila söyledik. Tekilalarımız gelince ikraşah 3 dediğimde fondip yapıyoruz dedi.
3.
Hepimiz fondip yapıp limonları yedik.Ben sadece limonla kafayı bulan bir kız olduğum için tekila bana ağır geliyor.Bu yüzden çok az içtim.
Kızlarla kalkıp dans ederken bir el belimden tuttu.Ben bastan sarhoşluğumun etkisiyle farketmedim. Farkedince hemen arkamdaki kişiye döndüm ve ellerini sertçe ittim.
Sen ne cüretle benim belimi tutarsın?
Sakin ol güzelim.
Arkamdan aniden biri geldi ve ben sana göstercem güzeli deyip belimi tutan adama kafayı geçirdi. Ben ani bir çığlık attım. İkraşah kolumdan çekiştirmeye başladı. Betül çoktan çıkışa yönelmişti.
Benim belimi tutan kişiyi dışarı attıklarında biz de dışarı çıktık.
Ben sana göstericem güzelim.Sen bekle.deyip adam arabasına bindi.Biz de arabaya binip kampa doğru yola çıktık. Ben sarhoş olduğum için Betül kullanmamı istemedi. Ama ben çok iyi bir şoför olduğum için arabayı kullandım. Yolda gayet güzel bir şekilde giderken aniden önümüze bir tır çıktı. Ben direksiyonu kırınca varillere çarptık. Sonra da uçurumdan aşağıya yuvarlandık. Devamı karanlık...
Vote ve yorum lütfenn. Düşüncelerinizi çok merak ediyorum.♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKİPÇİM
Teen FictionBir kızın peşine bir kişi takılır...Bence devamını okuyup anlayın..