Keyifli okumalar. Lütfen vote verip yorum yapmayı unutmayın.Yazım hataları için özür dilerim.telefondan yazıyorum.
Bugün taburcu oldum.Şu an evde televizyonun karşısında yatıyorum. Annem bir tepside cips ve kola getirdi öyle boş boş televizyonla bakışıyoruz.Bi kanalda da doğru düzgün bir şey olsa şaşırıcam. Bir de birisi reklam olduğu zaman hepsi reklam oluyor. Ve bu beni daha da çok sınır ediyor.
"Nasılmış abisinin biricik baş belası?" abim bunu dişlerinin arasından söylemişti. ama umrumda değil. Takmiyorum artık abimi. Ne derse desin. Şu an bu haldeyken bana hiçbir şey yapamaz. Eğer yaparsa da annem çok fena yapar abimi.(cümledeki bozukluk süper:);))
"Çocuklarr akşama brokoli varr." diyen annemin sesini duydum.
"Anne şu an öldüm biliyorsun dimi? Kendimde değilim yanı haberin olsun. Aslında ben hiç yoktum anne biliyor musun? Ben aslında kazada ölmüştüm. (Bunu söylerken abim keşke diye mırıldandı.)"
"Sus kız hasta falan dinlemem çakarım ağzına iki tane."
Ben annemi takmadan kanalları değiştirmeye devam ettim. Abim elimden kumandayı aldı ve spor kanalı açtı. Ben de durur muyum? Tabii ki hayır. Huysuz kardeşler gibi anneme şikayet ettim. "Anneeee abim kumandamı aldııı." Bu sırada zil çaldı. Annem söylene söylene kapıya gitti. Bugün hizmetlimiz Necla Teyze izinliydi. Bu yüzden bütün işler anneme kalmıştı.
"Kavga etmeyin çocuklarr. Ay sen de çatlama geldim."Annem biraz sonra elinde bir kutuyla geldi.
"Ezgi bu sana gelmiş."
"Kim bu orangutan suratlıya kutu yollar yaa. Kesin mal arkadaşlarından biridir." dedi abim. Ben de ona dil çıkarıp kutuyu açtım. İçinden bir elbise ve bir not çıktı.
'Sana yakışacağına eminim.Geçmiş olsun prenses. Prensesim olduğun gün de gelicek♥' yazıyordu notta. Bu da kim yaa.
Abim gülerek "Kimmiş?" dedi. Ben hâlâ şoktaydım." Hiiçç arkadaşlarım."
"Ben demiştim." deyip kolamdan bir yudum aldı abim. Aslında şu an kalan kolayı başına boca etmem lazımdı. Ama yapmadım. Bu da kimdi ki şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKİPÇİM
Teen FictionBir kızın peşine bir kişi takılır...Bence devamını okuyup anlayın..