Kabus Olmasını Dilediğim Bir Gece

2 0 0
                                    


------

Bu hikayeye başladığımdan beri hastalanmaya başladım. Aslında alışkınım bu duruma ne zaman psikolojik olarak kötü olsam vücudum ciddi tepkiler veriyor. Yine ayısı mı diye düşünüyorum ama emin olamıyorum. Şuan bölüm yazmak o kadar zor ki vücudumun daha çok tepki vermesinden korksam da içimdekileri dışarı aktarıp kurtulmam lazım. Umarım biran önce biter. Bu yüzden hikayeyi kısa bile tuta bilirim. Çünkü; kendimi hiç iyi hissetmiyorum.

------

-HAFAK-

Hayatım çok güzel gidiyordu bu yüzden korkuyordum. Bana öğretilen şey galiba korku. Sevmekten korkuyorum uykudan canımın acımasından hatta nefes almak korkuyorum. Daha ne kadar zaman korkmaya devam edeceğim bilmiyorum. Aybar bana çok iyi davranıyor. Bana değer veriyor. Beni hiç bir şey için zorlamıyor. Ta ki şimdiye kadar uzun zamandır ban iyi davranan beni anlayan adam tuhaflaşmaya başladı. Bana da diğerleri gibi cinsel olarak yaklaşmaya başladı. Bundan korkuyorum. Benim en büyük korkularımdan biri cinsel birliktelik hatta ben hala Aybar'ın beni sevmiş ola bileceğine inanmıyorum. Bana hayatım boyunca öğretilen şey beni kimse sevmeyecek seven de seviyormuş gibi yapacak.

Aybar ile tanışalı iki ay olmuştu. Beni sevdiğini sanıyordum ama o tuhaf davranmaya başladı. Bana sürekli cinsel ihtiyaçtan bahsetmeye başladı. Ona ne kadar yapamayacağımı söylesem de ısrar etmeye devam ediyor.

.......

Aybar bugün canımı çok fazla yaktı beni ilişkiye zorladı. Ben kabul etmeyince evi terk etti. Neden anlamak istemiyor yapamıyorum. Bu durumlarda krize girdiğimi anlamamakta ısrar ediyor. Evi terk edince ben de üzüldüm ve koltukta onu beklerken uyuya kaldım. Kapı sesi ile uyandım. Kapı Aybar iki kişiyle birlikteydi. Ve daha beni görmemişti. Kadınla öpüşüyordu. Hepsi koltuğa geldiğinde beni fark etti. Biraz yayvan konuşuyordu. Galiba içmişti. Beni görünce katılmak ister misin dedi. Kabul etmeyince kadınla öpüşmeye başladı. Canım yanıyordu. Yanında ki adam da bana bakıp

-Güzel parçaymışsın. Kime çalışıyorsun dedi.

Dedikleri iğrençti bana orospu muamelesi yaptı. Ağlayarak onlara bakıyordum. Cevap veremedim. Krize girmiş gibi hareket edemedim. Sadece üçünün sevişmesini izledim. Dakikalar geçti bitmiyor. Neredeyse üç saat sürdü. Çıldırmak üzereydim. İşi bitince Aybar bana dönüp gözlerim içine bakıp

-Sen yapmazsan ben başkalarına dokunurum dedi.

Sonra hepsini kovup koltukta sızıp kaldı. Sabah oldu hala kımıldayamıyorum. Kaç saat o şekilde oturdum bilmiyorum ama Aybar uyandı. Bana ne olduğunu neden burada oturduğumu neden çıplak olduğu ile ilgili sorular sordu ama cevap vermedim. Veremedim. En sonunda kötü olduğumu anlayınca Aybar beni oda götürüp yatağa yatırdı. Giyinip geleceğine söyleyerek odadan çıktı. O çıkınca ağlamaya başladım. Neden bunu yaşadım diye.

.........

-AYBAR-

Gece beni reddedince biraz içki içip bir kadın ve erkek fahişe bulup eve geldim. Sarhoş numarası yapıp üç saat kadar seviştim. Özellikle onun gözü önünde yaptım. Amacım buydu zaten. Eğer oturma odasında olduğunu anlamasam odaları karıştırmış gibi yapıp onun odasında yapacaktım. Küçük velet planımı bozdu. Onun yatağında yapmak onu daha çok delirtirdi ama yapacak bir şey yok bu şekilde oldu. İçeride onu nasıl zorlayarak izletirim derken krize girdiği için saatlerce izledi. Onun hali o kadar zevkliydi ki sevişmek umurumda bile değildi. Bana bu şekilde baktığında her gece yapma arzusu uyandırdı. İşim bitince ona söyledim şey onu daha çok çıkmasa sürükleyeceğinden emindim. Bakalım şimdi ne yapacaksın. Sızıp kalmış numarasından sonra uyuyup kalmışım. Kalktığımda hala aynı haldeydi. Tahminimden fazla darbe yedirmiş oldum. Hiç bir şey hatırlamıyor gibi odasına götürüp yatırdım. Üstümü giyinip geri geldim o kadar zavallı bir haldeydi ki bu durum aşırı zevk verdi. Sadece bu zevk için bile onu elde tutabilirim. Şimdilik uyu bakalım kendini biraz toparlamaya başlayınca daha fenasını yaşacaksın küçük velet.

Tatlı rüyalar uyu ki daha kötüleri yaşata bileyim.

........


Biliyorum saçmalıyorum ama olsun. Hissettiklerimi farklı bir yolla anlatmam lazımdı. Bu hikayeyi okuyanların zamanından çaldığım için özür dilerim.

HAFAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin