Bütün gün odamda kaldım. Aslına bakarsanız uzun süredir böyle devam ediyor. Aybar halimi gördükçe endişesi artmaya başladı. Uyku uyuyamaz hale geldim. Yemek yiyemiyor ve yediklerimi kusuyorum. Yavaş yavaş bedenim çökemeye başladı. Ağlamaktan gözlerim kırmızı ve mor rengi ile dans ediyor. O gece tetiklemiş olsa bile başka bir sebep var. Çözemiyorum ama içimde kemiren bir his var. Umarım yakından düzelirim.
.........
-Aybar-
Hafak her gün git gide kötüleşmeye başladı. Berkin Akva ile konuşunca sorun olmadığını söyledi. Artık sırada ki hamlesini söyleyeceğini gece aramasını beklememi istedi. Düşünceler içerisindeyken telefonum çaldı. Arayan Berfin Akva. Telefonu açtım.
-Evet.
-Artık ikinci kısma geldik.
-Dinliyorum.
-Sevgisini yok et. Sana duyduğu sevgiyi parçala.
-Nasıl?
-Sen nasıl yapacağını bilirsin. Aşk hissinin onu ne kadar iğrenç hissettirdiği öğret. Aşık olmak birini sevmek birine güvenmek hepsinin ne kadar iğrenç olduğunu öğret.
-Neden bunları torununa yapıyorsun?
-Seni ilgilendirmez.
-Plan yaparken kafam rahat olsun hadi ama.
-Tek bir şey bilsen yeter. O doğmaması gereken bir zavallı.
-Son bir soru daha.
-Evet.
-Ona neden bir erkek ya da kız olduğunu söylemiyorsunuz. Gerçi bazen ben bile hangisi olduğuna şüpheye düşüyorum. Neden bir sıfat içinde değil.
-Aslında yakında kendinde öğrenebilirdin. İlişkiye daha girmediğine artık eminim.
-Ne demek bu?
-O aslında bir hermafrodit.
-Ne demek bu?
-O aslında hem erkek hem de bir kadın organına sahip. Belirli bir cinsiyeti yok. Kendisi erkek ve kadın arasında ki ayrımı bilmediği için anlayamıyor. Ona nasıl anlatmak istersen anlat. Bu arada bilmen gereken bir şey var.
-Evet.
-Hafak altı yaşından beri tecavüze uğruyor. Bunun sayısını söylemek isterdim ama bir süre sonra saymayı bıraktım. Ama kimse kızlığına dokunmadı. Herkesi özellikle tembihledim.
Duyduklarım beni çok şaşırttı. Artık o kadar acımasız mıyım diye sorguladım. Altı yaş kabul edilemez. Ama düşününce umurum da olmadı. Parçalamam daha kolay olacak desene.
-Peki hamile kalmasının önemi var mı?
-Asıl hamile kalmalı onu hamile bırakmalı bazı psikolojik çöküş yaşatmalı ve kapı dışarı atmalısın. Sonrasına karışma çünkü; küçük Hafak için çok güzel planlarım var. Bakalım ne kadar sürede hamile kala bilir. Hamile kaldıktan sonra bir ay elinden geldiği kadar işkence et ama çocuğu kaybetmesin. Anlaştık mı?
-Anlaştık.
Telefonu kapattı. Düşünmeye başladım. Küçüğüm bakalım ne yapacaksın. Psikopat olmak kolay değil ama seni görünce insanın her türlü işkenceyi yapası geliyor. Sana eziyet edeceğim günü bekliyorum küçüğüm. Aslında çocuğun benden olması tedirgin ediyor. Çocuk doğar ve onu yetiştirmek istersem işler tuhaf bir hal alır. Aslında bebeğin doğması işime gelir. Çünkü; Akva kanını taşıdığı için mirasa sahip olmasını sağlaya bilirim. Küçüğüm bana ne kadar fayda sağlıyorsun. Son zamanlarda çöküş desin sana baktığımda üzülüyormuş numarası yapmak bana keyif veriyor. Gözümün önünde acı çekmen bakalım küçüğüm ne kadar daha acı çeke bilir elimde. Bekle beni küçüğüm en kötü günleri yaşatmaya başlayacağım sana.
Yazar'dan:
Aslında ne yazıyorum bilmiyorum geçmişimi düşündükten sonra hikayemde harmanlıyorum. Hissettiklerim yaşadıklarım her bölümde bir paçasını taşıyor. Ama hangisi yaşadığım hangisi hissettiğim bana kalsın. Bunu biri okun diye yazmadım. Her şeyi anlatırsam belki beynimdeki fısıltılar susar dedim. Girdiğimde bölümü okuyanları görmek beni şaşırttı. Hissettiklerimi hikayede o kadar yüzeysel yazıyorum ki okurken hemen sıkılacağından emindim. Hoşunuza gidiyor ya da gitmiyor bilmiyorum ama artık daha sakinim kendime ve etrafa zara vermez oldum. Umarım hikaye bittiğinde kafamı toplamış olurum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAFAK
Novela JuvenilBen kimim? Bunu öğrenmek istiyorsanız gelin beraber bir yolculuğa çıkalım. Ama sizi uyarıyorum ağlamak, üzülmek ve acı çekmek burada normal olacak. Sakın sonra şikayet edip küfür etmeyin. Okumaya karar verdiyseniz başlayalım....