"Bende seni."
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Dırrrrrr, dırrrrrr, dırrrrrrrr,Ve yine o ses...
"Alarm alarm alarm may neym is Eda alarm alarm alarm is van of fakır."
Veeeeeeeeeee okulun son günü zaaaaaaa...
"Serbest gıyafet!"
Yatağın üzerinde değişik hareketler -bu benim dans sitilim zaaaaa- sergiledikten sonra dolabıma ilerledim:
"Bir adet mavi kapri
4
Var mı arttıran?!
Nayır nok...
Bir adet siyah şort
6
Arttıran?
10"
Büyük kapışmadan sonra siyah şortu üzerine giydim. Ve beyaz üstünde siyah kalp olan bir tişörtü üstüme geçirdim.
Ve o an kalpleri donduran şey aklıma geldi. - tişörtümdeki bile-
Bugün müzik dersi vardı.
Birinci sınıflara 'keman çalmayı' öğretiyordum.
Bugün kutlama vardı ve birinci dersten sonra arlıksız ders veriyordum...
Kutlamalara katılmıyor ben. Konuşmak unutmak yılın kutlaması olmak ben katılamamak.
Aşağı indiğimde Hasan abi çoktan gelmişti ve Elif hıyarı ve Yiğit yan yana oturmuş ve nedense (!) serviste tek Emre'nin yanı boştu!
Elif'e 'senin gırtlaklarını parçalarım' bakışı attıktan sonra siyah çantamı boşluğa atıp oturdum.
Hiç konuşmadım hayret!
Bed dua ettiğim için benim mi gırtlaklarım parçalanmış olabilir miydi?!
Nayırrrrr nolamazzzzz!
Emre'yle popişlerimizin havada tokuşmasını istemediğimden dolayı kendimi koltuğa sabitledim.
Diğerleri uçtuktan sonra okulun özlemediğim tiner kokusuyla karşılaştım.
Tiner!?
Oha
Yuh
Kim yazdı
Lan bunu?!
Duvarda
'Benimle çıkar mısın? ❤️'
Yazıyordu.
Emre'ye doğru kafamı çevirdiğimde 'hiç bir fikrim yok' bakışını attı.
"Seni seviyom Elifffff"
Oha
Yiğit
Elif'e
Aşkını
Açıkladı.
Yiğit Elif'in üzerine 'atladı'
ve mucuk mucuk yaptılar zaaaaa.Bahar'dan alıştım galiba.
"Ahhhh" bu uzaktan gelen bir iniltiydi ve sanırım kaynağı Emre'nin yüzüne yumruk attığı şuan yere yapışmış olan çocuktu. Çocuk uzakta olduğundan tipini göremiyordum.
"Emre?!"
Oraya yaklaştığımda çocuğun burnunun kanadığını fark ettim.
Oha Kumral jojuk!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HIYARLAR
RandomGelin ve hıyarınızı bulun bebeqler. Acemi olduğumdan tabii ki hatalarım var hem de çok (gerçekçi Eda'nın dramı). HIYAR aşkı bu... Pestenkerani (etik olalım) yazıyor olabilirim ama bana bir şans verin aşklarım....❤️❤️❤️