- 2 -

5 0 0
                                    


Otvorila som dvere a pozrela na hodinky. Ó bože taká som rada že je 20:55. Vyzujem si topánky a počujem:

,,Coraline, si to ty?"

,,Hej, čo je zase?"

,,Poď prosím sem zlato!"

Tak som tam išla s nádejou že som nič zlé neurobila a v tom koho zbadám n kresle?

Jeho.

Mňa asi jebne.

,,Ahoj" pozdraví ma

,,Mami prečo si mu otvorila?" spýtam sa.

,,Lebo ho poznám a povedal mi že sa chce s tebou rozprávať."

,, Dobre. Poď za mnou." povedala som mu a išli sme do predsiene.
Pri obúvaní mi čumel na zadok.
Však ty ešte počkaj ty prasa nevychované, pomyslela som si a vyšli sme vonku.

,,Prečo si tu?" spýtala som sa ho.

,,Ty dobre vieš prečo, Coraline."

,,Neviem a tak mi to povedz." Bože už aby zmizol.

,,Tým dôvodom si ty. Ja ta stále milujem."

,,Ale ja už nie a ty to dobre vieš!" povedala som mu a kopla ho silno s kolenom medzi nohy.

,,A ak sa tu ešte raz zobrazíš tak si neželaj!" zakričala som pri tom ako pomaly nasadal do svojho auta.

Vrátila som sa dovnútra a mama začala:

,,Všetko v poriadku?"

,,Hej" a odišla som do svojej izby.

Poriadne ma naštval a zvyčajne keď ma niekto naštve tak si idem zabubnovať ale keďže moje bubny tu ešte nie sú, budem to musieť vymyslieť aj bez nich.
Zapnem hudbu na reprák a značnem spievať. Vôbec to neviem ale nevadí, človek nemôže vedieť všetko. Po nejakom čase som sa išla osprchovať, obliekla si obľúbené pyžamo, prelistovala insta a išla spať.




O týždeň neskôr ( ráno v deň školy):

Ó kurva, dnes to všetko začína.
Zobudím sa na môj obľúbený budík ktorý som stále nezmenila. Dnes spoznám svoju novú školu, spolužiakov a možno aj kamarátov.
Vymochcem sa z postele, smer kúpeľňa. Urobím rannú hygienu, make-up až keď budem oblečená.
Išla som sa obliecť.
Hodila som na seba náhodne tričko a modré jeansy s roztrhanými kolenami

 Hodila som na seba náhodne tričko a modré  jeansy s roztrhanými kolenami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Vybrala som sa zase do kúpeľne urobiť si čierne tiene a môže sa ísť dole.
V kuchyni sedel otec a čítal noviny.

,,Ahoj, prosím, môžeš dneska zobrať Victory do školy? Mamka už odišla a ja to nestíham." opýtal sa ma.

,,Dneska je môj prvý deň v škole a chcem tam byť načas čo s ňou nestihnem."

,,Bereš ju a hotovo."

Nasrala som sa a išla som ju zobudiť lebo ešte stále je tá sopľaňa v posteli.

Zídem naspäť dole a idem si dať moje raňajky, jogurt s cereáliami a pokojne sa naraňajkovať.
Rýchlo pribehne Vicky a omylom do mňa drgne a ja som si celý jogurt vysypala na tričko. Kurva kurva kurva.
Lepší začiatkom dňa asi ani nemohol byť.

,,Oh, Coraline, prepáč, pomôžem ti s tým?" pýta sa na to pri tom ako ja odchádzam sa prezliecť.

,,Nie! A naraňajkuj sa, o 10 min vyrážame."

Prišla som ku skrini a začala rozmýšľať že čo si vôbec oblečiem a aby to aj dobre vyzeralo s make-upom.
Rozhodla som sa pre čierne jeansy a biele tielko a vyzeralo to asi nejako takto :

 Rozhodla som sa pre čierne jeansy a biele tielko a vyzeralo to asi nejako takto :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A môže sa ísť. Obula som si topánky zavolala na Victory, zobrala som si tašku a išli sme.


___________________________

Tak dámy a páni, sme na konci druhej časti, verím že príbeh sa páči a ďakujem za každé prečítanie <3

Nikdy nikoho nemiluj Where stories live. Discover now