1.bölüm

61 8 1
                                    

Her zaman ki banka geçti deniz de gökyüzü de maviydi. Düşüncelere daldı bir süre sonra. zaten o banka geçti mi ya çok mutluydu ya da içine sığdıramadığı şeyler vardı. İçinde ne varsa denize döker, kaybettiği gülümsemesini gökyüzünden alıp kalkardı . Ama bu sefer içini ne denize dökebiliyordu ne de gülümsemesini alabiliyordu. Bu sefer durum farklıydı. İçindekileri anlatacak kimsesi de pek yoktu. Ama içi içine sığmıyordu. Denize anlatsa içini deniz bile kabul etmeyecek gibi geliyordu ona.

Doktorun dediklerini düşündü bir süre. Nasıl bir yol izlemeliydi ölüm onun için çok erkendi bunu biliyordu ama elinden de pek bir şey gelmiyordu. Bir şey vardı aslında ama çok düşük bir ihtimaldi, o da ameliyat olmasydı. Ameliyat olsa bile yaşayıp yaşayamayacağı belli değil hatta yaşaması çok düşük bir ihtimaldi. Ameliyat olmadan en fazla bir yıl yaşayabileceğini söylemişti doktor.  Şimdi o bir yılı dolu dolu mu yaşamalıydı, yoksa kalkıp kalmayacağı belli olmayan o ameliyat masasına mi uzanmalıydı ne yapmalıydı? Belki annesi babası hayatta olsaydı ameliyat masasına uzanmasına ikna ederlerdi belkide o bir yılı dolu dolu yaşarlardı beraber ama anne ve babası dört yıl önce yani üniversiteyi bitirdiği gün bir trafik kazasında vefat etmişlerdi. Zaten kazadan bir kaç yıl sonra bu hastalık illet olmuştu ona.

Bir süre sonra banktan kalkıp dolaşmaya karar verdi belki sonra arkadaşlarına bu haberi söylerdi belki onlar bir yol gösterirlerdi. Kalktı, sahil kenarında yürümeye başladı. Etrafında geçen giden onlarca insan vardı. Her birinin kenine göre telaşları, mutlulukları vardı her biri koşuşturma içerisindeydi. Arkadan bir el dokundu ona irkildi birden düşüncelerinden arınıp arkasını döndü. Arkasında tahminen 25 yaşında bir kız vardı. 

Arkasını döndükten sonra kız " Bir şey sorabilir miyim?" Diye sorudu. muhtemelen bir adres soracaktır  düşüncesiyle "tabii" diyerek yanıtladı. Kız " Biraz oturabilir miyiz? Biliyorumum biraz saçma oldu ama  kabul etmek zorunda değilsiniz" diyince Ege şaşırdı böyle bir soru beklemiyordu. Kıza bakınca endişeli bir halde olduğunu gördü.  Kendi düşüncelerini kısa bir süre unutmak ümidi ile kızın teklifini kabul etti.

BİR BANKIN ÜSTÜNDE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin