ERGENS

46 3 0
                                    

Zeki Çen stilistle birlikte aldığı kıyafetleri giydi ve kendini dışarı attı. Bugün canı Kadıköy'e gitmek istiyordu. Bir de bugün Tabu oynamışlardı Şahin Sucuğu çekmişti canı. Minibüse bindi ve parasını uzattı. Adam birden Zeki Çen'e bağırdı " 10 guruş eksik." Zeki Çen şaşırdı. "Al dilençi herif." Adam yüzsüz yüzsüz parayı aldı ve Zeki Çen'i sesini kesmesi konusunda uyardı. Zeki Çen bir de bununla uğraşmamak için ağzını kapalı tutmaya karar verdi. Uzun yolculuğun sonunda Kadıköy'e indi. Hem şahin sucukları yiyebileceği hem de karnını doyurabileceği tek bir şey vardı: pizza shot. Tekilanın içine sucuk ve mısır parçalarının koyulmasıyla hazırlanan bu yeni içecek bir harikaydı. Ne yiyeceğine karar verdikten sonra dümdüz yürümeye başladı. Tam hedefe varacakken polis sirenleriyle irkildi. Başını yavaşça çevirdi. O da ne?! Liseli ergenler üzerine doğru koşuyordu. Her yerlerinde beyaz bir şeyler vardı. Hepsi delirmiş gibiydi. Onlar önde Kadıköy'ün müdürü ve polisler arkada deli gibi koşuyorlardı. Zeki Çen bu kargaşadan kaçmak için arkasını döndü ama kafasına aldığı darbeyle kendini yerde buldu. Herkes üzerine tıraş köpüğü olduğunu yeni anladığı o beyaz şeylerden sıkıyordu. Sadece bununla da kalmayıp ketçap, su ve buna benzer şeylerle acımadan saldırıyorlardı. Zeki Çen yeter diyordu yeter vurmayın artık. Ama Liseli ergenler dinlemiyordu. Vurdukça vuruyorlardı. Ağlıyordu Zeki Çen. Tam gücünün tükediğini hissetmişti ki liseliler onu bırakıp başka yöne döndü ve oraya koşmaya başladı. Zeki Çen şaşırmıştı. Neden böyle oluyordu? Zeki Çen bir de baktı ki Kadıköy müdür yardımcısı tekmeler savurarak gelmişti. Herkes ayrı manyaktı ama bu Zeki Çen'in işine yaramıştı bu sefer. Liseli ergenlerden kurtulduğuna şükrediyordu. Hemen kendini toparlayıp yerden kalktı. Her yeri bembeyaz olmuştu. Neyse zaten kel olduğu için saç yıkama derdi olmayacaktı. Yandaki büfeden bir şişe su aldı ve başından aşağı döktü. Kafası hemen temizlenmişti. O sırada karnından bir nükleer bomba sesi geldi. O karışıklıkta karnının açlığını unutmuştu. Tekrar pizza shot içeceği yerin yolunu tuttu. Kapıya geldi ama içerisi çok kalabalıktı. Hemen bir pizza shot sipariş etti ama ayakta içmek zorunda kaldı. Henüz 1 yudum almıştı ki yanından hayatı boyunca hayran olduğu birisi geçti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZEKİ ÇEN'İN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin