O YÜREKLER AÇILSIN

186 4 5
                                    

Zeki Çen aldığı yenilgiyi hazmedemedi. Bir de üstüne şifonyer hastalığına yakalanmıştı. Zenci Oynağın verdiği tuhaf otlar kafasını bir hoş yapmıştı ve götünü açma isteği uyandırıyordu. Yenilgi bir türlü aklından çıkmıyordu. Uzakdoğu sporlarında ustalaşmak için yıllarını vermişti ama neden Sırt Kıran'a yenilmişti? Bu sorunun cevabının ustasında olduğunu düşündü. Bunun ustasını görmeye Çin'e gitmeye karar verdi.
2 ay sonra..
Zenci oynak sonunda Zeki Çene hastalığının tamamen geçtiğini söylediğinde Zeki Çen çok sevindi sonunda ustasının yanına gidebilecekti. Çin'e gitmek üzere valizini toplamaya başladı. Uçak biletini aldı -havaalanında dilencilerin paralarını çalarak ödedi-.
Çin'e vardığında ona tanıdık gelen kokuyla karşılaştı. Uzan zaman olmuştu ama hasret gidermeyle geçirecek vakti yoktu. Hemen ustasını bulmalıydı. El fenerini çıkardı ve Çin'in sokaklarında hatırladığı kadarıyla gezmeye başladı. İşte oradaydı! Bir dağın tepesinde yoga yapıyordu. (Tüm büyük ustalar gibi.) Sessizce yanına yaklaştı ve Thai Shen diye bağırdı. Thai Shen çok korktu az kalsın kalp krizi geçiriyordu zaten yaşlıydı aq.
Zeki Çen papatya çayını yudumlarken Thai Shen'e başından geçenleri anlattı. Thai Shenin yüzü asıldı çünkü yapabileceği bir şey yoktu. Bu onun uzmanlık alanı değildi. Sırt Kıranın gücü İman Powerdı. Yapabileceği tek şey onu bu konuda uzman olan Üfürükçü Demetere göndermekti. Zeki Çen şaşırdı. Bu ismi ilk defa duymuştu. Thai Shen yanından ayrılmadan önce ona iman powerı kazanmanın zorluğundan bahsetti ama Zeki Çen umursamadı Üfürükçü Demeteri bulmalıydı. El fenerini tekrar çıkardı ve Çin sokaklarına daldı. Demeteri ararken çok yorulmuştu ve acıkmıştı. O sırada gözüne bir restorant takıldı. Tabelasında "Wri-Thing'in YERİ" yazıyordu. Zeki Çen içeri daldı ve bir porsiyon döner sipariş etti. Wri-Thing dönerleri olmadığını buranın seçkin bir Çin lokantası olduğunu söyledi. Zeki Çen çok açtı ne varsa getir dedi. Wri- Thing ona acımıştı acaba evlat edinsem mi diye düşündü. İçindeki annelik iç güdüsünü bastıramıyordu. Herkesi evlat edinmek istiyordu. Hepisi onun olmalıydı. O bunları düşünürken Zeki Çen masasından "Geeaarrssooğğğnnn" diye bağırdığında Wri-Thingin bütün iç güdüleri yerin dibine girdi. Zeki Çenin yanına gitti ve onu hiç sevmediğini ve hiç yakışıklı olmadığınu söyleyerek güldü. Zeki Çen çok üzüldü. Ama karnı açtı ve yemek yemeden gitmek istemiyordu. Kalmaya karar verdi. Yemeğine henüz başlamıştı ki o da ne tabağındakiler hareket etmeye başladı. Zeki Çen küfürler ederek tabağı fırlattı. Bu hareketi gören Wri-Thing çok sinirlendi ve Zeki Çeni dışarı attı. Neyse Zeki Çen sonunda karnını biraz da olsa doyurmuştu. Neyse zaten yeterince zaman kaybetmişti hemen yola koyulmalıydı. Yürümeye başladı. Uzuun saatler boyunca yürüdü. Yoktu Üfürükçü Demeter hiçbir yerde yoktu! Sonunda yoldan geçen birine sormaya karar verdi. Uzun kırmızı topuklarıyla karşıdan dişlek bir kadın geliyordu. Ona sormaya karar verdi.
-Merhaba hanımmadam.
+Merhaba tatlıım.
-Eee ben üfürükçü demeteri arıyorum. Acaba tanıyor musunuz kendisini, bilir misiniz yerini?
+Ay sen beni tanımadın mı tatlım?
- Tanımam mı gerekiyordu? dedi Zeki Çen ama o anda kafasında şimşekler çaktı. Bu onun eski komşusu Tatlım Feministti. Aaa şimdi ona yakalanmanın tam sırasıysı (!).
+Aa noldu canım kaldın öyle? Bence erkeklerin böyle kalma hakları olmamalı. Kadınların sinirine dokunuyor.
- Evet evet bencede.
+ Ayrıca hükümetler dersaneleri değil dersaneler hükümetleri yönetmeli. Orası eğitim yuvası. Kapatılamaz!
- Aynen kanki. dedi ama nasıl kaçacağını düşünüyordu. Birden aah benim kakam geldi dedi ve koşmaya başladı.Tatlım Feminist arkasından "Üfürükçü Demeter ejderha mahallesinde. Kime sorsan gösteriir" diye bağırdı. Oh be Zeki Çen Tatlım Feministe katlanmak zorunda kalmıştı ama değmişti. Hemen ejderha mahallesine gitti. Aklına Thai Shenin iman powerla ilgili söyledikleri geldi. Amaan ne kadar zor olabilirdi ki?
İşte sonunda bulmuştu. Üfürükçü Demeter tabelasının olduğu yere girdi. Demeter onu gördüğünde sol tarafına 3 kere tükürdü ve "Bismillah." dedi. İşte macera başlamıştı. Zeki Çen içeride tam 4 saat kaldı. Ne yaptığını kimse bilmiyordu ama Üfürükçü Demeterin nefesi herkes tarafından iyi biliniyordu. Bir keresinde bir üfürmesiyle yaşlı bir adamı kaçırdığı otobüsüne yetiştirmişti. İnsan hayret ediyor. Zeki Çen dışarı çıktığında başı dönüyordu. Ne olmuştu öyle? Son hatırladığı şey Demeter denem bitchin ona "Sen asla İman Powerı kaldıramazsın şu tipine bak. Egonu arındırmak ve seni düzeltmek bir ömre sığmaz. Şimdi çık git burdan" demesi ve ona tüm gücüyle üfürmesiydi. Zeki Çen'in Çin macerası sona ermişti galiba. Eve dönmek için havaalanına gitti. Tam uçak bileti alırken Wri-Thing ve Tatlım Feministin Zeki Çen'in bineceği uçağa doğru yürüdüklerini gördü. Belli ki onlarla olan maceraları daha bitmemişti.....

Vee bu bölüm de bitti. Süpriz ve yepyeni karakterler için takipte kalın :D

ZEKİ ÇEN'İN HAYATIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin