BÖLÜM 2-PARTİ

63 5 0
                                    

BÖLÜM 2-PARTİ

Çalan kapı ile Egemen'in yanından geçtim ''senin neyini kıskanıyım ben'' diye de söylenmeyi ihmal etmiyordum kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm kişi ile çığlık attım Aleynam gelmişti.''Hoşgeldin kardeşim'' diye sarıldım ''Kim bunlar Derin neler oluyor burada'' diye sordu kulağıma fısıldıyarak ''Bende bilmiyorum Aleyna zamanı gelince öğreniriz.'' dedim onun gibi fısıldayarak.Ayrıldıktan sonra Aleyna'nın arkasında duran adamı fark ettim.Ama çok fazla umursamadım ve Aleynayla birlikte odaya doğru gitmeye başladık ''Memnun oldum Derin,adım Aras sorduğun için saol'' dedi alayla isminin Aras olduğunu öğrendiğim adam.

Odanın içine girdiğimizde Aleyna hemen yatakta yatan Deniz'in yanına gitti ve kucağına aldı ''Aleyna uyandırma çocuğu'' diye ikazda bulundum ''sus be  özledim yiğenimi'' dedi Aleyna.Dolaba ilerleyip kapağını açtım elbiselere göz atmaya başladım iki elbise arasında kalmıştım ve Aleyna'ya ''sence hangisini giymeliyim?'' diye sordum ''nereye gidiyorsun ki'' dedi soruma soru ile cevap vermişti.''Egemen sana söylemedi mi Aslı diye bir kızın partisi varmış oraya gidiyoruz''dedim Aleyna'ya bakarak ''kızım ya neden bana söylemediniz hazırlanırdım şu tipime bir bak'' dedi Aleyna'yı baştan aşağa süzdüm aslında kötü değildi her zaman ki Aleyna işte ''bebeyim sen gelmiyorsun ki Deniz'e bakıcakmışsın'' dedim korkarak Aleyna ve Denize bakmak biraz saçma bir fikir ama başka çare yok.

Aleyna,Denizi yatağa bıraktı ve bir hışımla aşağı indi ''sen beni Deniz'e bakıyım diye mi getirdin buraya be'' dedi sinirle Egemene bende merdivenlerde durmuş onları izliyordum.''Evet'' diye yanıt verdi Egemen.''ben Deniz'e falan bakmam tamam mı git bir bakıcı falan bul,ben buraya kardeşim ve yiğenim nasıl olduğunu görmeye geldim.'' diye bağırdı Aleyna,Egemen azıcık düşündükten sonra ''yiğenini görmeye geliyorsun fakat bakmıyorsun ne büyük ironi ama '' dedi kısık ama sinirli bir sesle.

Araya girmem lazımdı yoksa bunların kavgası sabaha kadar sürerdi ''Off tamam be siz gidin ben gelmesem de olur''dedim partiden yırtmaya çalışıyorum çaktırmayın.''Tamam ya siz gidin ben bakarım çocuğa'' dedi Aras.Aleyna,Arası gösterek ''sen mi bakıcaksın be çocuğa.Çocuk bu tipi görünce hayattan soğur'' dedi ve gülmeye başladı ''senin bu beğenmediğin tipin peşinden kaç kız koşuyor biliyor musun?'' dedi Aras.''ne yapıyım onlar hayvan severse'' dedi gülerek Aleyna.

Deniz'in ağlama sesini duydum ve odaya doğru yürüdüm.Odaya girdiğimde Deniz'i kucağıma aldım ve sakinleştirmeye çalıştım.Kapının açılma sesi ile kapıya döndüm ''Aras çocuğa bakıcak Aleyna da bizimle geliyor çocuğu ver bana.Sen hazırlan.''dedi Egemen şefkatli sesiyle fakat onun şefkati bende işe yaramıyordu.''tamam'' dedim ve Denizi,Egemene verdim.

Dolaba doğru yürüdüm ve siyah kısa göğüs dekolteli bir elbise aldım.Elbiseyi giydikten sonra siyah eyeliner,kırmızı ruj sürdüm ve ayakkabımı seçmek için dolaba yöneldim siyah yüksek topuklu bir ayakkabı seçtim ve ayağıma giydim.Saçlarıma da hafif dalga yaptım.

Merdivenlerden aşağı indiğimde Egemenin kucağında uyuyan Denizi gördüm ne de güzel uyuyordu.Egemen kafasını bana çevirdi ve gülümseyerek ''çok güzel olmuşsun'' dedi,bu iltifatına tebessüm ettim.Merdivenlerden gelen ses ile kafamı merdivenlere çevirdim Aleyna oldukça kısa olan kırmızı bir elbise giymişti çok güzel gözüküyordu ''Aleyna altını giymeyi unutmuşsun'' dedi Aras sinirle ''sussana sen ya'' diye karşılık verdi Aleyna ''tamam hadi çıkalım artık geç kaldık zaten'' dedi Egemen ayyy geç kaldı Aslıcığına,uyuz.

Egemen,Deniz'i Aras'ın kucağına bıraktıktan sonra evden çıktık.Aleyna ''araba nerede'' diye sordu,Egemen ''yürüyerek gidiceğiz'' dedi Aleyna'ya bakarak.Yürümek mi ayağımda iki metre topukluyla mı ? Aleyna ''saçmalama eğer paran gider diye şey ediyorsan ben veririm'' dedi bıyık altından sırıtarak ''Cimri değilim Aleyna ev ile aramızda 5 dakikalık mesefa var'' dedi Egemen.Ve yürümeye başladı bizde Aleyna ile birlikte onu takip ettik ''of nerden çıktı bu parti ya daha geldiğim ilk gün benim evde Egemen ile kavga etmem lazımdı'' diye söylenmeye başladım.''öyle deme belkide bu parti işi olmasaydı gelemiycektim yanına'' dedi Aleyna evet anlamında başımı salladım Egemen durdu ve ''geldik'' diye mırıldandı.Bahçenin girişinde kahverengi saçlı sevimli gözüken fakat bir o kadarda itici duran bir kız gördüm.Büyük ihtimalle partinin sahibiydi çünkü çok abartılı bir elbise giymişti ve gelenlere kocaman gülümsemeler gönderiyordu.Kafasına bize doğru çevirdiğinde Egemen gülümseyerek baktı fakat bende biraz değişik baktı.

TUT ELİMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin