'Το μοναδικο στοιχειο που αφηνουν οι ανρθωποι παντοντε πισω τους ειναι ουλες'
εκερυψε τα χαρακτηριστικα του ωστε να μην τον παρακολουθω , ειμουν αρκετα σιγουρη πως εκλαιγε, τοποθετησε τις παλαμες του στο μπατσο του καθιστικου ενω σηκωθηκε κατευθηνομενος στην πορτα. Την αφησε ανοιχτη και υστερα εξαφανιστηκε.
Ποιος ειναι αυτος ο λογος που τον βασανιζει φαινεται πως ζει μονο με αυτη την σκεψει, εγυρα το σωμα μου προς τα πισω και ακουμπησα αναλαφρα το στρομα. Η καθε λεξη του ειναι αγνωστη μοιαζει με αινηγμα και το μοναδικο που κατεφερνει ειναι να πολλαπλασιαζει τα ερωτηματικα που θα αρχισουν να με κυριευουν.
Ολα πραγματοποιουντε τοσο γρηγορα που καθε μερα ο εγλεφαλος μου προσπαθει να τροφοδοτηθει οσο το δυνατον με περισσοτερες πληροφοριες ωστε να συνεχισει.
[..]
'Ποια ειναι η γνωμη σου Απριλ'
η ζωηροτητα της Χαρμονι δεν μπορουσε να επιδρασει επανω μου .
'Δε ξερω πραγματικα , την τελευταια φορα που βρεθηκα σε ενα απο αυτα εμαθα πως να χρησιμοποιω το τσιγαρο'
ανασηκωσα τους ομους μου.
'Πιστευεις πως θα ειναι το ιδιο' σηκωσε το αριστερο της φρυδι
'Μαλλον' απαντησα
'Εμπιστεύσου με δε προκειτε να σου συμβει τιποτα οσο βρισκομαι μαζι σου' απντεπεδωσε ειρωνικα ενω στρυφογιρισε της κορες των ματιων της.
συνεχισε τα ρολαρεις τα ματια σου, ισως βρει εγκεφαλο εκει πισω.χαμογελασα στη σκεψη μου.
Τυλιξε ενα μαξιλαρι αναμεσα στα χερια της και το βλεμμα της με εξακολουθουσε να με κοιταζει παιχνιδιαρικα. η απαντηση που συγκρατουσα μεσα μου ηταν μαλλον ναι.
'Εχεις αρκετο καιρο να καπνισεις ετσι?'
'Οο το ειχα ξεχασει ειδη' εξυσα το σβερκο μου.
'Οσως θα εχεις τη δυνατοτητα να καταβροχθησεις οσα θελεισης'
'Ναι' απαντησα ' Θα ερθω' προσθεσα
Αφησε ενα ουρλιαχτω να ξεφυγει απο μεσα της ενω τιναξε τα χερια της στον αερα προσποιουμενη πως χορευε.
Εδειχνε ευδιαθετει σε αντιθεσει μετον ευατο μου , το μονο που κυριαρχουσε αναμεσα στο 'εγω' μου ηταν ενας κοσμος γεματος στεναχωρια και δε γνωριζα τον λογο που συμπεριφερομουν με αυτο τον τροπο ισως ειναι μια παρενεργεια του οτι παιθενω αλλα σε επιβραδυνση.
VOUS LISEZ
The Conjuring Of Our Stars (H.S Fanfiction)
FanfictionΑν καποιος απο εμας του ανθρωπους. Ειχε την δυνατοτητα να γυρισει τον χρονο, προς τα γεγονοτα του παρελθοντος αντικαθιστωντας το καθε σημειο μιας ιστοριας με ενα χαρουμενο τελος. Θα ηταν ευκολο για καθε εναν να ζει υπεροχα αλλα καποιες φορες δεν με...