The Conjuring Of Our Stars(H.S Fanfiction) chapter 7

14 3 0
                                    

Τυλιγει τα δαχτυλα του στο παγωμενο μεταλλο ενω τραβηξαει αργα την σκανδαλη προς τα πισω , το μοναδικο που μπορω να διακρινω απο αυτον ειναι τα χερια του, φοραει ενα μιρκο σταυρο.


Η σφαιρα εκρήγνυται ,προς τη κατευθηνση που στεκομαι εγω ,διαπερνα ακριβως το κεντρο του μετοπου μου και η μονη λεξη που ακουγεται ειναι .... ειναι ..



Τιναγομαι απο το στρομα, το στηθος μου ανεβοκατεβαινει καθως ο ιδροτας σταζει λερωνοντας το μπλουζακι μου , φερνω τα χερια μου στο πετοπο μου και διαβεβαιωνομαι πως ειμαι ενταξει. 'Τι στο καλο' λεω απο μεσα μου προσπαθωντας να θυμηθω 'Το αφησα' ουρλιαξα ενω σηκωθηκα απο το σεντονι. Η Χαρμονι κρινιαξε στην κινηση μου. 'Αφησα το βιβλιο μου στη λιμνη' τα ποδια μου βαδιζαν αυτοματα απο την ακρη του δωματιου ως την αλλη ακρη.

'Τι αφησες Απριλ?' μουρμουρισε

'Το βιβλιο'

'Μπορουμε να το βρουμε και αυριο' ειπε ενω σταρφηκε απο την αλλη μερια.

'Και .. και αν το εχει παρει ειδη καποιος?'

πρεπει να φυγω λεω απο μεσα μου.


[..]


Ο Απαλος αερας φυσουσε στην αντιθετη κατευθηνση με αποτελεσμα οι τουφες των μαλλιων μου να καλυπτουν τα χαρακτηριστικα του πρωσοπου μου.Δεν εχω καμια ιδεα προς τα που κατευθηνετε η λιμνη . σκεψου. Γονατισα επανω στο υγρο εδαφος.


Ο ηχος του κλαδιου που κατασπαραχτηκε εσπασε την υσηχια που επικρατουσε. Σηκωσα αμεσος το βλεμμα σκαναρωντας το χωρο, ειμαι σιγουρη πως ακουστηκε κατι.



[..]


Μια ανδρικη φωνη ηχησε στο ακουστικο μου πεδιο , σηκωθηκα και γυρισα συγκρατωντας τα βλεφαρα μου κλειστα. Ενας ανδρας με κοιταζε. Η μαυρη σφυριχτρα κρεμοταν απο το λεμο και εφτανε ως το στηθος του.

'Τι δουλεια εχετε εδω δεσποινις, και μαλιστα' εκανε παυση και κοιταξε το ρολοι του 'και μαλισα στις τρεις τα μεσανυχτα'

Μια ποσοτηα φωτος απο τον φακο του διερχοταν στην οραση μου.


'Εγω .. ' τραυλισα 'Εγω εψαχνα'


Να παρει η ευχη αυτη την στιγμη επρεπε να σωπασω

'Ελατε μαζι μου' στρυφογισε τις κορες των ματιων του αφηνοντας εναν αναστεναγμω να ξεφυγει.


[..]


Τα δωματια των κοιτωνων ηταν ανοιχτες καθως τα βλεμματα των εφηβων ειχαν προσκολληθει επανω μου.

'μπρος στα δωματια σας' φωναξε


Σταματησαμε αποτομα στο δικο μου.

'Μη σας ξαναδω αλλη φορα' σηκωσε το δεικτει του δαχτυλου του υστερα εξαφανηστικε.

The Conjuring Of Our Stars (H.S Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin