အၿငိဳး

15 1 0
                                    

10ႏွစ္ခန္႔ ၾကာေသာအခါ...

"ေဒါက္ေဒါက္"
"ဝင္ခဲ့ပါ"
စကားသံအဆုံး တံခါးကိုတြန္းဖြင့္ပီး ဝင္လာတဲ့ ဝွီးခ်ဲနဲ႔အရပ္ရွည္ရွည္ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္
"အာ...Liliကလည္း  တံခါးေခါက္ေနေသးတယ္ ဒီအတိုင္းဝင္လာခဲ့လည္း ရေနတာက္ို"

"အံမယ္..ဒီအတိုင္းႀကီးေတာ့ မဝင္ရဲပါဘူး  အခန္႔မသင့္လို႔  ဆရာဝန္မမႀကီးရဲ႕ အေခါက္ခံေနရမွျဖင့္"

"မေခါက္ပါဘူး Liliရယ္ ကဲေျပာပါဦး တစ္ေယာက္တည္းလာတာလား Unnieနဲ႔လာတာလား?"

"Unnieနဲ႔လာပါတယ္ ေဒါက္တာRoseni Parkရယ္ ဆရာဝန္မလုပ္စားပဲ အမႈစစ္ေရွ႕ေနပဲလုပ္ပါလား ဝင္ေငြလည္းမ်ားတယ္ ေမးခ်င္တာလည္း ေမးလို႔ရတယ္ေလ"
ထိုစကားသံအဆုံး ခြပ္ဆိုတဲ့အသံနဲ႔အတူ ေခါင္းမွာအာလူးသီးသြားတဲ့ လီဆာတစ္ေယာက္
"ဘာမဟုတ္ဘူး စကားမ်ားလို႔ေခါက္တာ ေက်နပ္ပီလား "

"ဟြန္႔....ဟုတ္ပါပီ ေဒါက္တာမရယ္ အခုေခါက္လိုက္ရလို႔ ေက်နပ္ပီလား ျပင္ဆင္စရာရွိတာေရာ အားလုံးပီးကုန္ပီလား"

"ပီးပါပီ Liliရယ္ ဒီညေနတစ္ခါတည္း ႏႈတ္ဆက္ပြဲပါလုပ္မလို႔  ကဲလာတစ္ခုခုသြားစားရေအာင္"
"အိုေခ...Let Go"
အေဖတစ္ခု သမီးတစ္ခု  လူမွန္းသိတတ္စအရြယ္ကတည္းက နယူးဇီလန္မွာ ႀကီးျပင္းလာတဲ့ က်မ ငယ္ငယ္ကတည္းက အေမဆုံးသြားပီလို႔ သိခဲ့ရတဲ့က်မ တြယ္တာစရာဆိုလို႔ အေဖတစ္ေယာက္သာရွိခဲ့တယ္  က်မဆရာဝန္ျဖစ္လာတာ ေသခ်ာတာကေတာ့ Liliဲေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္လိမ့္မယ္ ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္မွာ အိမ္နီးခ်င္းျဖစ္လာတဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ကံဆိုးစြာနဲ႔ ကားခိုးလာတဲ့လူတစ္ေယာက္ရဲ႕မဆင္မျခင္ေမာင္းႏွင္မႈေၾကာင့္ ေအာက္ပိုင္းေသခဲ့ရတယ္  ကံတရားကို က်မမယုံၾကည္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ ဒီလူသားကိုေတာ့ က်မေပ်ာက္ေအာင္ကုသခ်င္တယ္ ပီးေတာ့ ဒီတစ္ေလာကမွ သိခဲ့ရတဲ့ ဘဝရဲ႕အမွန္တရားတစ္ခု အဲ့အရာကို ျပန္ရွာေဖြဖို႔အတြက္  Liliတို႔နဲ႔အတူ က်မမမွတ္မိေတာ့တဲ့ အမိေျမကို ျပန္ရေတာ့မယ္ ႏႈတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္ နာယူးဇီလန္ေရ မင္းတို႔ေတြေျပာေနတဲ့ ကံတရား တစ္ေန႔ကံမကုန္ရင္ ျပန္ဆုံၾကတာေပါ့..........

.......................................................................

ေထာင္တံခါးမႀကီး ပိတ္သံအဆုံး
"Jisoo..ya  samchonဒီမွာ"
"aigo..ၾကည့္ပါဦး  အေကာင္ေလးက ေသးေသးေလးနဲ႔ မငိုနဲ႔ေလ wae wae ဦးေလးသိတယ္ လာသြားရေအာင္"

ဓါတ္ပုံေရွ႕မွာ ရပ္ေနတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ အသက္ႀကီးႀကီး ေယာက္က်ားေလးတစ္ေယာက္
က်မလား  က်မနာမည္ Kim Jisoo ပါ ေျပာရရင္ေတာ့ ေထာင္ထြက္မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေပါ့ ပီးေတာ့ စကားမေျပာတတ္တဲ့ မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ဆိုလည္း မမွားပါဘူး အရာအားလုံးဟာ ကံတရားရဲ႕အလိုက် ဟာကြက္မရွိျဖစ္ပီးသြားပီး က်မမွာ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့တာဆိုလို႔ အေမတစ္ေယာက္ပဲ ရွိခဲ့တာပါ ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ အရာအားလုံးက ပီးဆုံးသြားခဲ့ပီေလ စကားမေျပာတတ္တဲ့ ေထာင္ထြက္မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က လူၾကားမွာ ဘယ္လိုရွင္သန္ရမလည္းေတာ့ က်မကိုယ္က်မလည္း မေသခ်ာေသးပါဘူး အရာအားလုံးက ကံဇာတ္ဆရာ အလိုက်ေပါ့ေလ........
"ေတာင္းပန္ပါတယ္ Noona ...မလုံေလာက္ဘူးဆိုတာကို သိေပမယ့္ အခ်ိန္မွီမေရာက္လာႏိုင္ခဲ့တာကိုေရာ Jisooေလးကို မကာကြယ္ႏိုင္ခဲ့တာေရာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ဒီေန႔ကစပီး ဒီကေလးကို ကၽြန္ေတာ္ေသေသခ်ာခ်ာ ေစာင့္ေရွာက္ပါ့မယ္"

"ေတာင္းပန္ပါတယ္  omma soo ommaကို မေစာင့္ေရွာက္ႏိုင္ခဲ့ဘူး  sooအသုံးမက်လို႔ ommaေသခဲ့ရတာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ တကယ္ကိုေတာင္းပန္ပါတယ္  ေမြးလာကတည္းက ဆိုးကံပါလာတဲ့ သမီးကို မစြန္႔ပစ္ခဲ့လို႔ ommaကံဆိုးမႈေတြကို ၾကဳံခဲ့ရတာ ေတာင္းပန္ပါတယ္ တကယ္ကိုေတာင္းပန္ပါတယ္"(jisooရဲ႕ စကားေတြကို စိတ္ကေနေျပာတာကို သိေစခ်င္ပါတယ္Jisooက စကားမေျပာတတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ)

..............................................................................

"သူ...လြတ္လာပါပီ မမေလး  အခုလက္ရွိ သူ႔ဦးေလးဆိုသူနဲ႔ အတူတူေနေနပါတယ္"
"ေကာင္းပီ...သူဘာလုပ္တယ္ ဘယ္သြားတယ္ အကုန္ေစာင့္ၾကည့္ထား"

"ဟုတ္ကဲ့ပါ မမေလး "

Kim Jisoo..အားလုံးပီးသြားပီလို႔ မထင္လိုက္နဲ႔  က်မညီမေလးရဲ႕ နာက်င္မႈထပ္ အဆေပါင္းမ်ားစြာထပ္ပီး ခံစားရေအာင္ က်မလုပ္ျပမယ္ ေသတာထက္ ဆိုးတဲ့ဘဝကို ပိုင္ဆိုင္ေစရမယ္ Jennie Kimရဲ႕ ဘဝမွာ သားေကာင္ကို လႊတ္ေပးလိုက္တယ္ဆိုတဲ့ ရာဇဝင္မရွိဘူး ရွင့္ေၾကာင့္သာ က်မ ဒီကိုရီးယားေျမကို ျပန္အေျခခ်ခဲ့တာမလို႔ ေသြးေခၽြးျပန္ဆပ္ဖို႔သာ ျပင္ထားလိုက္ပါ..
တစ္ဖက္မွာေတာ့ အၿငိဳးေတြ အာဃာသေတြနဲ႔အမုန္းႀကီးမုန္းေနတဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္နဲ႔  တစ္ဖက္မွာလည္း ယူၾကဳံးမရျခင္းနဲ႔ ဦးတည္ခ်က္မဲ့ေနတဲ့ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္  ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့  ကံဇာတ္ဆရာဟာ ဘယ္လိုအရာေတြနဲ႔  ဆက္ပီးလွည့္စားဦးမလည္းဆိုတာပါပဲ.................

ကံစီမံရာWhere stories live. Discover now