Prologue

337 29 16
                                    

Not: Bu bir tanıtımdır. Kitabın içeriğini tanıtmak için taslak şeklinde yazılan kısa bir bölüm içeriğidir. Asıl kitap bundan sonraki bölümden başlıyor, keyifli okumalar dilerim:)🌸

Jimin o sabah herzamanki gibi erken uyandı.Saatlerdir pratik odasında üyelerle birlikte pratik ve ses çalışmaları yapıyor en iyi yanını ortaya koymaya çalışıyordu.

Bir kaç dakika önce kısa bir ara vermişlerdi ama Jimin ısrarla pratiğe devam etmişti.Kafasındaki şapkayı aynadan kendini görmesine engel olduğu için ters takmış bir yandan da mimik egzersizleri yapıyordu.

Nefes nefese kaldığında boğazındaki kuruluğu farketti.üstündeki sıfır kol terden sırılsıklam olmuştu.Kumaşı tutup bedeninde yelpaze gibi yaparken arkaya doğru adımladı.tam duvarın karşısına vardığında bedeni çoktan bunun için yalvarıyormuş gibi yere çökmüştü.Kafasını duvara yaslayıp nefesini düzene sokmaya çalıştı.Sadece bir kaç dakika dinlenecekti.Daha fazlasına hakkı yoktu.

Duramazdı..dinlenemezdi..

Bu aralar BTS dönüm noktasındaydı ve artık eskisinden çok daha fazla çalışmaları gerekiyordu.Namjoon hyung bu aralar onları fazla sıkıyor,ve çıkışa hazırlanmaları için elinden geleni yapıyordu.

Hoseok hyung kareografileri daha da ağırlaştırmış en iyi yanlarını sergilemelerini sağlıyordu.

Jın hyung ve Suga Hyung....

Ahh o ikisi,sesleri mükemmel olsa da dans konusunda aynı şeyi söyleyemezdi jimin...

Çoğu kareografi onlar için değiştirilmiş daha da hafifletilmişti.Vücutları çok fazla esnek değildi ve bu kendi de dahil tüm dansçıları biraz zorluyordu.

Tabi Namjoon hyung da onlara dahildi ama sonuçta o bir liderdi.Neyi nasıl yapması gerektiğini en iyi o bilirdi.Bu yine de onun da dans konusunda kendini sıkmasına engel değildi.Diğerlerinden fazla çalıştığı açıktı.

Evet en büyükleri Jin hyung olmasına rağmen en mantıklı en doğru kararları hep Namjoon verirdi.
Üstelik tarzı ve havasıyla adeta ben bir idolüm diye bağırıyordu...

Ama tabiki lider olmasının sebebi bunlar değildi..Herne kadar lider olmak için doğmuş gibi dursa da lider olmasının asıl sebebi bu grubun ilk üyesi olmasıydı.

Daha önce hiphop sahnelerinde kendini Runch Randa olarak tanıtsa da zamanla Rap Monster adını kullanmaya başlamış bununla devam ettirmişti.Şu anlık sadece promoları yayınlanıyordu.ona rağmen büyük ilgi görmüştü.

Eğer çıkış yapamazlarsa bile jimin in her şeye rağmen Namjoon un idol kalacağına dair hiç şüphesi yoktu.Ama bu düşüncelerinin aksine Namjoon her konuda onlara çıkış yaptıracağına emindi.Bu konuda mükemmel moral veriyordu.

"En iyisi biz olabilir miyiz bilmiyorum ama yapabildiğimizin en iyisini yapana kadar durmayacağız"...derdi.Bu sözleri üyelere de kendisine de mükemmel bir güç oluyordu.

Onun gibi bir liderin grubunda olduğu için kendisi ile gurur duyardı jimin
Namjoon hyung onlara tıpkı bir baba gibi davranıyordu.Üstelik grubu bırakıp büyük bir solo çıkış bile yapabilecek yetenekteydi.Ama o ısrarla birlikteliği istiyordu.Başkası olsa onlarla uğraşmazdı bile...

Üstelik yaptığı rapler...jimin rap ile ilgilenmese de onun raplerini dinlemeden duramazdı...

Ona Rap Monster adı kadar yakışan bir şey yoktu..

KATALİZÖRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin