Jedu poprvý do internátní školy Nikdy víc Akademie, těším se ale na druhou stranu mám strach, že mě tam nebudou brát mezi sebe. Dnes máme perfektní počasí prší a je mlha, miluju to. Už jen chvilku a dojedeme na místo, nemůžu se dočkat až vypadnu z auta máma do mě celou cestu hučí něco o proměně a o nějakým blbím táboře pro vlky jako já. Konečně konec utrpení, jsme tu a já si vytahuju kufry s tím, že už můžu konečně vypadnout. Když v tom mě máma zastaví a furt do mě něco hučí obejmula jsem akorát tátu a zmizela za vratmy školy. Dostala jsem pokoj sama pro sebe, což je pecka zachvilku budou večeře, takže se akorát připravím a půjdu se najíst a až potom si vybalim věci. Možná se s někým seznámím. No nic vytáhla jsem z kufry první co mi padlo do ruky.
Na to, že to bylo první co jsem vytáhla ta to ujde. Už jsem připravená jen jsem si dala vlasy do culíku a šla jsem.
NA VEČEŘIByli tu snad všichni, nebo aspoň myslím. Sedla jsem si na první volný místo čili k poslednímu volnýmu stolu kde nikdo neseděl jak jinak, opět sama nic jinýho jsem ani nečekala. Když v tom ke stolu přiběhla malá blonďatá holka s barevnýmy melíry hádám, že je to taky vlkodlak, už jen podle její energie a chování vedle ní stála další holka byla celá v černým. Po chvílí stání a zírání na mě si sedla a ta druhá taky.
,, Ahoj, já jsem Enid a tohle je Wednesday. Píšu školní blog a znám tu všechny. Ráda tě seznámím s ostatníma."
,, Ahoj, já jsem Agnes, budu ráda jsem tu nová a nic a ani nikoho tu neznám."
,, Dobře, ráno se sejdeme v sedm před tvým pokojem."
,, Tak jo, zatím."
Na první to celkem ujde, už mířím do pokoje a jdu si vybalovat věci a celkově dát si do pořádku pokoj a nějak si to tu zorganizovat všechno. No asi hotovo.
Myslím si, že je to celkem útulný a hezký. Hodím si sprchu a půjdu spát jelikož ráno vstávám a já se znám.
RÁNORáno jsem kupodivu nezaspala, ale za to jsem vstala dřív, takže mám aspoň čas se připravit a udělat vše potřebný. První co jsem udělala bylo to, že moje cesta mířila do koupelny kde jsem si udělala hygienu a učesala se a pak rychle nalíčila, ale tak to je normalka u každý holky snad, pak už jsem si to mířila do pokoje kde jsem si ve skříni vytáhla nějaký oblečení. Jo já vím máme tu školní uniformy, ale na to jim kašlu ja chci chodit ve svým.
Tak to vypadal můj outfit, nevim za mě dobrý a hlavně pohodlný. Je cca asi půl nebo třičtvrtě na sedm takže mám ještě čas než přijdou holky. Půjdu se ještě podívat na instagram co je nového, když jsem otevřela instáč, tak jsem si všimla že mi přišla žádost od Enid a dalších pár lidí ze školy, teda převážně od holek. Ještě jsem rychle postla novou fotku a šla za holkama. Šli jsme si vybrat předměty který tenhle rok budeme mít myslím, že si máme vybrat asi šest nebo pět předmětů netuším, ale s holkama jsme si dali stejný. No tak mám aspoň nějaký kámošky za což jsem vděčná, nikdy jsem neměla žádný kámošky.
TAK TOHLE BY BYL ÚVODNÍ DÍL DO NOVÉHO PŘÍBĚHU KLIDNĚ MŮŽETE DÁT VĚDĚT JAK SE LÍBÍ A ZANECHAT TU ✩ PRO DALŠÍ DÍL, TAK ZATÍM.
ČTEŠ
New beginning [Wednesday]
FantasyCo se stane když nastoupím na školu Nikdyvíc? Jsem šestnáctiletá problémová holka, nebo aspoň v druhým světě. Měním školu a jdu mezi svý lidi. Mám být vlk, ale zatím jsem nezažila svou první přeměnu, doma mě za to odsuzují.