•druhý den•

117 6 1
                                    

Den jako každý jiný opět ráno a já zaspala cca za pět minut mi začíná hodina a já nemám páru jak to jako mám stihnout. Vběhla jsem rychle do koupelny kde jsem se dala tak nějak do kupy a ze skříně vytáhla náhodný oblečení. Na to, že to bylo hned první co mi padlo pod ruku tak to je fajn.

Pak už jsem jen popadla tašku s věcma a běžela do třídy a co by to nebylo za den kdyby mě neseřval profesor za to, že nemám běhat a to že jdu pozdě, jako kdybych to nevěděla i bez něj, ale co už doběhla jsem teda do třídy a omluvila jsem se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak už jsem jen popadla tašku s věcma a běžela do třídy a co by to nebylo za den kdyby mě neseřval profesor za to, že nemám běhat a to že jdu pozdě, jako kdybych to nevěděla i bez něj, ale co už doběhla jsem teda do třídy a omluvila jsem se. Na tenhle předmět sedím sama, ale kupodivu tu byl i Xavier, trochu se divím na co on potřebuje hodinu přeměny, ale tak aspoň nebude nuda že.

,, Ahoj"

jen jsem pozdravila a sedla si.

,, Ahoj, trochu pozdě ne"

řekl trochu provokativně a usmál se. Bouchla jsem ho jemně do ramene a vytáhla si učebnice a sešit. Po chvílí mě hodina přestala bavit a jen jsem opisovala zápis z tabule do sešitu a u toho si čmárala random věci do sešitu. Xavier na mě po chvíli začal potichu mluvit, a ani se nedivím všechno lepší než poslouchat nudnou hodinu o ničem.

,, Jak se máš?"

,, Celkem fajn, jak ty?" odvětila jsem s úsměvem.

,,Ale jo celkem to ujde, tak mě napadlo vím, že nejspíš asi odmítneš a určitě už máš jiný plány, ale nechtěla bys po škole někam vyrazit kamkoliv?"

S údivem jsem na něj koukala a v hlavě si jen říkala, jak je vůbec možný že se semnou chce bavit, jako jo chapu jsem hezka, ale většinou mě spíš všichni ignorujou. Ale jelikož jsem chtěla konečně někam mimo školu vypadnout tak jsem jen odvětila.

,, Jo to by bylo fajn, stejně jsem přemýšlela, že dnes někam zajdu tak aspoň nepůjdu sama."

,, Tak jo super, tak já se pak za tebou stavím na pokoj a vyzvednu tě."

,, Tak jo, to zní fajn."

jelikož už končila hodina tak jsem se pomalu začala balit a hned co profesor ukončil hodinu, tak jsem šla na pokoj, kde jsem přemýšlela celou dobu co si vzít pak na sebe, abych ho zaujala. Po pravdě nemám vůbec páru jak takovýho kluka sbalit. No za deset minut mi začíná další hodina, kterou mám s Xavierem, takže aspoň nebude nuda.

PO ŠKOLE

Konečně zase konec, poslední hodina byla vážně nuda i když tam byl Xavier, tak už jsem se vážně těšila, aby to skončilo. Hned jsem zmizela do pokoje kde jsem jen hodila věci na zem a šla jsem na oběd, kterej jsem se snažila rychlo do sebe kopnout, abych vše stihla. Už jsem v pokoji a ještě projíždím instáč, po chvíli jsem koukla na hodiny a myslela jsem, že mě trefí mám přesně asi deset minut než přijde Xavier. Hned jsem začala přehrabovat skříň a hledala jsem něco sexy na sebe. Po chvílí hrabání jsem vytáhla celkem slušný věci, který jsem na sebe ihned hodila.

Potom jsem si to mířila do koupelny a rychle vymyslela nějaký random make-up, který jsem kupodivu měla za pár minut hotový a mohla jsem jít, v pokoji jsem jen popadla kabelu s věcma a konečně šla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Potom jsem si to mířila do koupelny a rychle vymyslela nějaký random make-up, který jsem kupodivu měla za pár minut hotový a mohla jsem jít, v pokoji jsem jen popadla kabelu s věcma a konečně šla. Xavier už stál za dveřmi hned co jsem otevřela všechna jeho pozornost šla ke mně úplně bylo vidět, že jsem ho zaujala. Po chvilce jsem jen řekla.

,, Dost očumování jdeme nebo to nebude mít smysl vůbec někam jít."

Zaraženě se na mě podíval a začervenal se.

,, No jo ježiši."

První co bylo když jsme došli do města, tak jsme šli do kavárny, kde jsme si sedli a povídali si. Dozvěděla jsem se o něm celkem spoustu věcí. Seděli jsme tu cca asi půl hoďky nebo hodinu nevím. Potom jsme šli do klubu o kterým jsem zaslechla jen náhodou a aspoň jsem tu mohla využít svou fake občanku a mohla jsem si koupit něco pořádnýho k pití, koupila jsem i Xavierovi, takže když už jsem celkem dost pocítila, že mám dnes už dost tak jsem zaplatila a odešli jsme ještě jsem po cestě koupila jednu flašku, takže jsme se celkem zřídili, ale tak mně to ani tak nevadilo, měla jsem v plánu jit se někam opít. Cesta zpátky nám zabrala celkem dost času.

TROCHU SPICY🔞 ČÁST , TAKŽE KDO TO NEMUSÍ MŮŽETE Z TÉTO KAPITOLI VYJET DÁL TO NEPOKRAČUJE, ALE KAŽDOPÁDNĚ JSEM RÁDA, ŽE SE LÍBÍ A BUDU RÁDA ZA HLAS.

VEČER

Konečně jsme došli do školy, Xavier mě ještě vyprovodil k pokoji, kde jsme si ještě chvilku povídali a já se mu zakoukala do očí a zaboha jsem se nemohla odtrhnout a nabažit jeho oči, měla jsem strašnou chuť ho políbit. Po chvilce mě chytl za boky a popošel do mýho pokoje a zavřel, začal mě pomalu líbat já se nebránila, naopak jsem mu oplácela polibky zpět. Přitiskl mě ke zdi a jednou rukou mě držel za bok a druhou pod krkem, začala jsem ho vášnivě líbat a sundávat mu triko ihned začal spolupracovat a taktéž mě začal pomalu vslíkat. Dostali jsme se do postele a já mu rtů zašepla, že jsem to ještě nedělala, jen mi odvětil, že bude něžnej a že ho mám kdykoliv zastavit. Přikývla jsem a opět mé rty skončili na těch jeho, vtiskl mi polibek do rtů a vnořil se svou úžasnou věci do mě, neubránila jsem se vzdychu, pomalu začal prorážet a opět mě začal líbat, s radostí jsem mu to oplatila. Po chvilce jsme oba usly.

KONEC DNEŠNÍ KAPITOLY DALŠÍ VYJDE ZÍTRA NEBO DALŠÍ DEN, ALE BUDU SE SNAŽIT VYDÁVAT KAŽDÝ DEN, TAK ZATÍM AHOJ. BUDU RÁDA KDYŽ TU ZANECHÁTE HLAS. 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。

New beginning [Wednesday]Kde žijí příběhy. Začni objevovat