•třetí den•

72 4 3
                                    

RÁNO

Ráno jsem se vzbudila s neuvěřitelnou bolestí hlavy, byla jsem celkem zmatená, protože jsem si ze včera skoro nic nepamatovala, ale tak taky kdo by jo kdyby se taky takhle zřídil. Je mi fakt zle a ještě do všeho tu byl Xavier, nemám vůbec páru jak se to stalo. Ještě spal takže jsem se šla potichu a rychle dát aspoň trochu do kupy, abych nevypadala jako strašák. Běžela jsem ke skříni a vytahla věci pak zmizela rychle do koupelny, přece jenom chci aspoň trochu soukromí. Ve skříni jsem vzala úplně náhodný věci a bylo mi to dnes i v celku jedno. Oblékla jsem se.

Pak jsem se jen nalíčila a šla zpátky do pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak jsem se jen nalíčila a šla zpátky do pokoje. Trochu jsem se bála co řekne Xavier na to že jsme spolu spali, protože vím, že alkohol je věc která občas motá hlavu takže.... No nic prostě to nějak dopadne. Když jsem přišla do pokoje Xavier už byl vzhůru a taky nevypadal moc na to že by mu bylo nějak extra dobře, ale narozdíl ode mně si ze včera vše pamatuje, každopádně mi řekl, že mě miluje a že se mnou chce být, takže se mi opravdu ulevilo. Dal mi pusu a šli jsme na hodinu. Máme teďka lektvary, což znamená, že jsme celou hodinu opět nevnímali a čmárali do sešitu nebo si psali přes instagram. Přestávky jsme trávili u mě na pokoji a ,,učili" jsme se spolu. No nic nenaděláš.

ODPOLEDNE

Po škole jsem si rychle skočila na oběd. Konečně jsem na pokoji neměla jsem už na nic sílu jediný na co jsem se těšila tak byla postel. Lehla jsem si, když v tom začal vyzvánět telefon, kdo jinej než Enid, holky chtěli jit do města, chvilku jsem váhala, ale nakonec jsem jen přikývla a šla se obléct. Vytáhla jsem úplně náhodný věci protože se mi nechtělo nějak extra stojit.

 Vytáhla jsem úplně náhodný věci protože se mi nechtělo nějak extra stojit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No nic, sice vypadám jak bezďák, ale co už.
Ještě jsem si jen dodělala make up a vyrazila, sraz jsme měli na nádvoří. Když jsem tam došla byla jsem tam opět jako poslední, ale tak to už je u mě normálka.
Už jsme na cestě a za chvíli budem ve městě, hned co jsem došli do města naše cesta vedla do kavárny jak jinak kvůli Wednesday, šla tam totiž za Tylerem. Moc dlouho jsme se tu nezdrželi, jen jsme šli pozdravit a koupili si kávu s sebou. Já měla ledovou kávu, dýňovou a holky měli nějaký vanilkový kapučíno. Další cesta vedla do nějakýho obchůdku s šaty, protože za dva týdny máme ples tak se jdou vybírat šaty. Ani ne po hodině vybírání jsem našla nějaký úplně jednoduchý šaty bílý.

 Ani ne po hodině vybírání jsem našla nějaký úplně jednoduchý šaty bílý

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Za mě úplně krásný, pro mě ideální. Už jsme měli vybráno teda až na Wednesday prej tu není nic její styl, takže si snad ještě nějaký šaty sežene. No nic už se začíná stmívat takže by jsme měli pomalu vyrazit, ale ještě nejdřív musíme skočit do potravin, chci si koupit nějaký chipsy a sladkosti, jelikož už nic nemám bo jsem to všechno sežrala.

VEČER

Už jsme došli do školy já šla ještě na pokoj a  pak na večeři, seděla jsem s Xavierem, kde mi dal nečekaně před všema pusu, okamžitě se na nás všichni otočili a jen zírali. Vypadalo to, že ta holka která se kolem něho furt motala byla pěkně nasraná, upřímně mě to nevadí ať všichni žárlí a jsou naštvaný jak chtěj. Protože já to vyhrála mám toho nejúžasnější ho kluka pod sluncem a to doslova. Pak už jsme šli napokoj, nebo respektivě ke Xavierovi na pokoj, rozhodla jsem se, že u něj dnes přespim. Co jsme došli, tak jsme si hodili společnou sprchu a natáhli se do postele, kde jsme si jen pustili netflix a u něj taky oba usly.

Omlouvám se, že další část vyšla až teď, ale neměla jsem čas psát. Ale každopádně máte tu další část.

New beginning [Wednesday]Kde žijí příběhy. Začni objevovat