Ablamın dediklerinden (yazdıklarından) sonra içimi garip bi his kapladı.
Dünü az çok hatırlıyordum, ama garip geliyordu işte.
Ne giysem diye düşünürken üstüme bi ağırlık cöktü daha fazla dayanamayıp yatağa kendimi attım ve gözlerimi kapattım...(1,5 saat sonra)
"Lix!"
"Lix alooo uyansana!"
Diyip odama dalan ablamla gözlerimi açtım.
"Ne var be" diyip telefonu elime aldım ve saate baktım. Saat 14,30'du
"Aaaaa hyunjinlere gitcektik"
"Evet uykucu kalk hazırlan"
"Tamam" diyip dolaba bakınmaya başladım. Bi kaç dakika sonra hafif bol siyah bir pantolon ve üstüme siyah bir tişört geçirdim. Tam çillerimi kapatacaktım ki ablam odaya daldı.
"Sakın-Çillerini-Kapatma!"
"Neden"
"Öyle işte"
"Çok kötü duruyorlar" derken ablam omuz silkip odadan çıktı tam elime kapatıcıyı aldım ki telefonuma bir mesaj geldi.
"Hyunjin:Çillerini kapatmasan"
O an durdum. Birkaç dakika ekrana baka baldım. Rüya mıydı gerçek miydi diye...
Birkaç dakika sonra kendime gelip çillerimi kapatmadan odadan çıktım ve beni aşağıda arabada bekleyen ablamın yanına gittim.
Arabaya binip kulaklığımı taktım ve "maNga-Bitti rüya" açtım nedense içimden dinlemek geliyordu. Dinlerken instagramı açtım ve gezinmeye başladım.
Lalalala_lisamm: "Call me, "Lalisa", love me, "Lalisa", love me"
9.593 beğenme
"Bu gönderinin yorumları kapatılmıştır"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı çocuk/Hyunlix Texting
Fanfiction[tamamlandı] hyunjinnie:okulda sürekli bana bakan çocuk sensin dimi cok cringe la okumayin