Hyunjinden
Sabah uyandıgımda hala yatagımdaydım. Yakın zamanda onların yanına gidecektik buna adım gibi emindim. Ama bu gibi şeyler biraz tuhaftı. 6.his sorunsalı.
Yataktan doğrulup telefonu elime aldığımda gruptan mesaj vardı.
Hepiniz ayrı rezilsiniz
Minho
HissediyorumChan
?Minho
Jisung ağlıyor..Hyunjin
SaçmalamaMinho
Ama hissediyorum
Kalbim sızlıyorChangbin
Bugün biryerde buluşalım
Hem düsünürüzHyunjin
Ben varımChan
BendeHyunjin
Minho hyung?Minho
Tamam
___Telefonu şarja takıp mutfağa gittim.
Kahvaltıdan sonra minho hyung evimin önünde olduğunu söyledi hızlıca giyinip aşağı indim.
''İyi misin?" sorumla minho hyung başını yukarı kaldırıp konuştu
"İyi olmaya çalışıyorum... Yani... Off, bok gibiyim" derken gözlerimin karardıgını ve savunmasız kaldığımı hissettim. Ya sonum gelmişti yada dünden beri bekledigimiz an...
_______
Uyandığımda bir sandalyede ellerim bağlı bir şekilde oturuyordum. Gözlerimi birkaç kez kırpıstırıp etrafa baktım.
Chan ve Changbin hyungda burdaydı. Ve çoktan hepsi uyanmıstı. Kolumun acıdığını hissedip koluma baktığımda karsılastıgım manzara garip gelmemişti açıkçası. Birsürü yara ve morluklar vardı. Ben kolumu incelerken Minho hyung konuştu"Tamam... Sanırım yakında bizede bişeyler yaptırır. Yani şimdiden kendinizi hazırl-" derkeen içeri siyah giyimli bir adam girdi arkasında 4 koruma ve önlerimde ise tıpkı bizim gibi yara bere içinde olan felix jisung seungmim ve jeongin vardı. Elleri bağlıydı ve zayıflamıs görünüyorlardı?? Sakin kalmaya çalıştım. O an gözlerim tekrar karardı...
----------------
Selamm<33
Öncelikle Depremden etkilenen herkese çok çok geçmiş olsunWattpade bi girdim 57 bildirim dedim bu ne lan jahahahs
Beklettim cünkü yasagım vardı ayrıca okullar 20 subata kadar tatil olmus nerdeyse 1 ay tatil oldu
Daha fazla bölüm atmaya calıscam sözzzGörüsürüzz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı çocuk/Hyunlix Texting
Fanfiction[tamamlandı] hyunjinnie:okulda sürekli bana bakan çocuk sensin dimi cok cringe la okumayin