25.bölüm

450 42 27
                                    

Canimsikildi/hyunlix ficini okuyom lix cok serRRefsiz biri
Evetbunudemekicinbölümyazıom
-----------

Hyunjinden

Uyandığımda ellerim yine bağlıydı. Hiç bişey göremiyordum. Kapkaranlık bi odadaydım. Vücudumda dünden hissettigim ağrılar vardı. Tekrar uykuya dalmak için gözlerimi kapadım. Bir süre sonra odanın ışıkları yandı. Odada hepimiz vardık. Fakat bizden başka kimse yoktu.

Hepimiz yavaş yavaş uyandık. Herkes konuşmak istiyordu ama konuşamıyordu. Dayanamayıp konuştum.

"Hey iyi mısınız"

"Sence?" dedi lix. Hiç birşey diyemedim. Öylece yüzünü inceledim. Solgun duruyordu. Elimi cözmek için biraz zorladıgımda elim daha çok acımıştı, çok sıkı bağlanmıstı.

Vee daha sonra bir kararma daha...
(Aklıma baska bisi gelmiyo caktırmayın)

-----

Tekrardan uyandıgımda bir salondaydık herkes uyanmıstı ve sanırım benim uyanmamı bekliyorlardı. Herkes bana bakıyordu.

"Bişey mi oldu? Neden öyle bakıyorsunuz" dedim

"B-bişey olmadı s-seni bekliyor-duk" dedi lix, zar zor konuşuyordu.

Odanın icinden sesler gelmeye basladı. Neler oluyordu ve daha neler olucaktı. Daha birkaç hafta önce mutlu bir şekilde normal bir hayat sürerken şimdi nerede kim olduğunu bilmediğimiz bir adam bizi resmen cezalandırıyordu.

"Eveeet" dedi gıcık bir ses tonuyla sinirden ellerim titremeye başladı ve gözlerimi kapattım. Hemen sonra elimin üstünde Felix'in ellerini hissettim... Ağlamamak için şurda zor duruyordum. Adam konuşmaya devam etti.

"Eveeeeettt bugün yeni misafirleriniz var gördügünüz gibi. Şimdi yeni gelen arkadaslarınıza kuralları söylemek istiyorum. Hergün bir çifti cezalandırıyoruz. Karşı çıkmaya kalkmayın. Sonucunu duymak istemezsiniz." dedi ve ekledi

"Eveeet Jeongin dünkü bıçağı tekrar getir" diyince hepimizin gözü jeongine döndü. Neler oluyordu burada?

Jeongin gidip bıcagı getirdi ve sehpanın üstüne koydu

"Evet şimdi hepiniz sevgililerinizle cift şekilde sehpanın etrafına oturun.

Dediği şeyi mecburen yaptık..

"Evet jeong cevir bıçağı"

Jeongin ağlamaklı bir şekilde bıcagı titreyen elleriyle çevirdi..

Chan ve changbin hyung cıkmıstı

"Evet changchan çifti geldii lütfen sizi odanıza alalım" dedi Chan hyung anlamamıs bir şekilde sordu.

"Odamız? Ner-de?"

"Aish söylemedim dimi hergün sizi defalarca kez bayıltmak sıkıcı geliyor hepinize odanızın yerini söyleyecegim" ve dahada konuştu.

"Şimdi minsung sizin odanız 1.katta 3 numaralı oda, hyunlix 1.kat 7.oda, seungin sizin 2.kat 5, changchan sizin 2.kat 3 şimdi hepiniz odalarınıza ceza bitene kadar kimse odasından cıkmayacak" herkes odasına gitmisti hemde cok büyük bir korkuyla...

Changbinden

Odamıza geçip yatağa oturduk ve bekledik. Arkadaş 2 dk geçmeden lanet sesiyle konuşmaya başladi.

"Evet şimdi cezanız şu... Changbin çekmecediki çakmağı al"

"Ne!?"

"Yap dedim!"

"Aisshh tamam" dedi ve cekmecedeki cakmagı aldı chang basına geleceklerden korkuyordu

"Evet şimdi diğer cekmeceden bıçağı Al"

"Ne?!"

"Sus ve yap!"

"Ee şimdi" dedi bıcagı aldıktan sonra changbin

"Bangchanın eline bıcakla Ç harfi cizip cakmakla üstünden geç"

"Bir dakika... NE!? Böyle bişeyi asla yapamam"

"O zaman rolleri degişin bangchan bıçağı al ve changbinin eline baş harfini çiz"

"Changbin hayatım bunu sana yapmayacagımı biliyorsun değil mi"

"O adamı bir bulalım-"

"Hadi be yeter yap artık şunu"

Changbin eli titreye titreye bıçağı alıp bangchanın eline Ç harfi yazdı. Bangchan acı içinde kıvranırken changbin göz yaşlarına hakim olamıyordu. Changbin bıçağı bırakıp çakmağı aldı ve yakıp bangchanın elinin üstünde gezdirdi.

Bangchan acıdan ölürken adam kahkaha atıyordu. Changbin adamın kahkahalarına dayanamayıp konustu

"Yeter be gülme! Burda acı cekiyor ve bunu sen yaptırıyorsun üstelik bide gülüyorsun! Yeter hobin mi var insanların canını yakmaya!"

"Biraz daha konuşursan seninde elin yanıcak" dedi adam alaycı bir şekilde ve bidaha konuşan olmadı...

-______-
Cart curt falan filan

BB<333

Sarı çocuk/Hyunlix TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin