(Felix ten)
Buraya nasıl geldiğimizi ve neden burda olduğumuzu bilmiyordum. Ama şuan hissettiğim tek şey acıydı.
Sabah uyandığımda sandalyede ellerim ve ayaklarım bağlanmıs şekildeydim. Bir yanımda jisung diğer yanında seungmin ve jeongin vardı.
Hepimiz uyanınca jisung fısıldayarak sordu;"Nerdeyiz" bilmiyorum anlamında kafamı sağa sola salladım. O sırada jeonginin ağlamak üzere olan titreyen sesini duydum.
"Hyunglarım b-biz ner-nerdeyiz?"
"Jeongin hayatım sakin ağlama bak ben burdayım"
Seungmin Jeongini motive etmek için konuşurken ofladım.
Bu oda çok büyük yada kücük değildi. Oda boştu, camlar kapalı ve büyük ihtimal kilitliydi. Oda açık grimsi bir renkteydi ve odada bizden başka kimse yoktu.
Tam konuşacakken içeri iri yarı adamlar girdi. Ben korkudan dilimi yutmuşken onlar ayaklarımızı cözüp bizi odadan çıkardılar. Merdivenlerden indik ve bir odaya daha girdik.
Hiç birimiz konuşamıyoduk. Ne onlardan nede bizden ses çıkıyordu.Odaya girdiğimizde tekrardan bir sandalyeye oturtulduk ve ayaklarımız bağlandı. Aissh! Sanki camları bile olan bu yerden kaçabileceğiz. Adamlar son kez kontrol edip çıkarken şunu söylediler;
"Sakın kimseye karşı çıkmayın."
Gözümü birkaç saniye kapadıktan sonra Jisunga baktım. Elleri titriyordu. Anksiyetesi yüzünden aşırı stres yapmıştı(felixinde anksiyetesi olduğu aklıma geldi..) ve ben onu sakinleştirmek için hiç bişey yapamıyordum.
Diğer tarafa baktığımda jeongin tam olarak ağlıyordu. Seungmin dayanamayıp konuştu;
"Jeongin bebeğim lütfen ağlama"
Derken odaya biri girdi. Odadaki masaya oturup yüzünde gıcık bir ifadeyle konuşmaya başladı."Hey hey hey. Sakın olun dostlarım. Tabikide size zarar vermeyeceğim. Yada dur, düzelteyim;size zarar vereceğim. Ama beni sinir ettiğiniz zamanlarda. Hmmm cezanız ne olur?
Sizi altımda inletip sevgililerinize gönderebilirim mesela. Siz ikiniz siz zaten sevgilisiniz dimi. Hmm ikinizide azdırtıp aynı anda yan yana bağlarım. Nasıl fikir ama. HAHAHA."Seni öldürürüm" dedi jisung zar zor.
"Aynısını sevgilinde demişti bebeğim" dedi ve ekledi.
"Ama emin ol altımda çok fazla inliceksin. Ve sevgilin hiç bişey yapamayacak. Hmmmm düşünsene; belkide ayrılır senden. Hemde senin yerine bir kızla çıkar. Ofofof ne mutlu olurum senin için. "
"Bizden ne istiyorsun"
"Hmm felixti değil mi? İstediğim şey intikam. Sadece geçmişte yaşadığım olayların bedelini."
"İyide bunun bizimle ne ilgisi var"
"Ne mi? Şunu unutmayın;" Şuçluların suçunu masumlar öder"
diyip odadan çıktı hepimiz şok içinde bi kapıya bir önümüze baktık.Yaklaşık yarım saat sonra odadaki Hopörlerden ses gelmeye başladı.
"Hepiniz salona geçin. İlk oyunumuz başlıyor."
Sadece korkuyordum. Burdan sağa cıkamayacaktık. Ölücektik. Farkındaydım ve son günlerimi güzel yaşayamıyordum. İri yarı adamlar gelip beş dakika içinde bizi cözüp salona götürdü. Koltuğa oturduk ve gittiler. Daha sonra tekrar ses geldi.
"Evet! İlk cezamıza hepiniz hoşgeldiniz! Kim ceza almak ister?"
Sessizlik, ölüm sessizliği. Titreyen eller, dolan gözler, korkudan yerden kalkmayan gözler, ve birbirimizi sıkı sıkı tutan ellerimiz dışında bir hiçtik şuan.
"Hadi amaa. Peki öyle olsun. Jeongin kalk ve mutfaktan bir bıçak getir."
"Ne!?" dedi jeongin korkan gözlerle.
"Ya dediğimi yaparsın, yada..."
devamını söylemesine gerek yoktu. Herşey ortadaydı. Sadece daha erken ölücektik. Jeongin kalkıp mutfağa gitti ve elinde bir bıçakla döndü.
"Haha harika değil mi?, neyse ciddilik. Şimdi o bıçağı ortadaki sehpanın üstüne koy. Ve çevir.
Jeongin o pislik herifin dediği gibi yaptı. Mecburdu.
"Tamam bundan sonra kaydedilen hersey sevgililerinize gidicek. Ve isterlerse onları neden getirmeyelim :)"
Aşağılık herif diye geçirdim içimden.
Onları getiricekti. Buna adım gibi emindim. Bizi kurtarıcak tek grup galiba twice ablalarımızdı. En azından onlar yerimizi bulabilir ve diğerlerine söyleyebilirdi. Ve o lanet kişi konuştu;"Jeongin bıçağı çevir! Sivri ucu kime gelirse bugün o ceza alıcak."
Jeongin gözlerini kapadı ve çevirdi. Sivri uç jisunga gelmişti.
"Kayda alındı hersey ve şuan kayıttasınız zaten. Her neyse. Evet Han Jisung. Koltuğun altındaki eteklerden birini al ve giy. Sana özel beden buldum bak hee değerimi bil.
Merak etme daha inletmek için çok erken."Jisung koltuğun altından bir etek çıkardı mini mor ekoseli bir etekti.
"Evet şimdi korumalar gelin buraya ve Han Jisungu bağlayın"
"Evet harika şimdi dövebilirsiniz. Ama kayıt altına alın. Sevgilisi bunu bekliyor.
-------------------
Unknown
Evet
Tekrar merhaba kücük prens
Ve yakın zamanda yanındasınızMinho
SEVGİLİM VE ARKADASLARIMIZ NERDE!Unknown
Senle uğraşamam
Al videoyu
*1 video"
Kudur biraz :DMinho
Seni gördügüm ilk yerde
Bagırta bagırta sikicemHepiniz ayrı rezilsiniz
Minho
Bir video
Siktir
Siktir
Ne yapcazHyunjin
Hiçbir şeyChan
NeHyunjin
Yakın zamanda yanımdasınjz demis
Muhtemelen oraya gidicez
En azından beraber olucaz
Yerlerini bilmiyoruz ve polisi arayamıyoruz
Elimiz bağlı beklemekten baska
secenegimiz yok
Kapito?
(Hekimoğlu ✨✊)Changbin
Peki------------------
Ayayayyay selamm
Nolcak çok merak ettigm icin 1 saattir bölğm yazıyorum ellerim acıyorBb<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı çocuk/Hyunlix Texting
Fiksi Penggemar[tamamlandı] hyunjinnie:okulda sürekli bana bakan çocuk sensin dimi cok cringe la okumayin