P.O.V Gavi
Znajduje się w jakimś ciemnym pomieszczeniu zapewne to piwnica .Chciałem wstać ale byłem przywiązany do ściany zaraz kim ja jestem i gdzie ja jestem.
Usłyszałem kroki z dala przestraszyłem się nie wiedziałem kim jestem i gdzie jestem.
Nagle drzwi się otworzyły aw nich stał jakiś chłopak nie wiedziałem jak wygląda bo było ciemno. Bezmyślna zacząłem krzyczeć i posypywać nieznajomego pytaniami.
-Kim ty jesteś, gdzie ja jestem i kim ja jestem.
-Spokojnie jestem Mekambbe jak kto woli Ambbebe Mambbe żółw mebbape .
-Acha Mekabbe gdzie ja jestem i kim ja jestem?
-Masz na imię Gavi I jesteś porwany ja cię porwałem przez Pedriego bo on postrzelił Hakimi .
-Kto to ten Pedri i Hakimi.
-Oioioioi oioio
Usłyszałem jakiś inny męski głos z tyłu.
-Neymar ić stont .
-To ty ić pokrako ja się zajmie młodym przez ciebie stracił pamięć bagietto afrykańska.
Mekambbe wyszedł z piwnicy i zostawił mnie z tym wariatem.
-Oioioi oioi bagieta ci mówiła dlaczego tu jesteś piękny?
-Tak tylko nie wiem kim jest ten Pedri I Hakimi.
-Pedri jest twoim chłopakiem a Hakimi to chłopak bagiety jesteś tu bo twój chłopak postrzelił Hakimniego a ten jest w śpiące .Jeśli chodzi o twoja pamięć to zaraz przyjdzie lekarz I cię zbada. Nie bój się mnie ja cię obronię przed bagietą .Jak coś mów mi Ney.
Kiedy powiedział to stanie zdanie odwrócił się tyłem i wyszedł zamykając drzwi za sobą.
Okazało się że mam na imię Gavi porwała mnie bagieta mam niby chłopaka który postrzelił chłopaka bagiet i dlatego tu jestem dodatkowo Ney ze mną flirtuje.
Z moich rozmyślań nie zobaczyłem kiedy Ney przyszedł z lekarzem. Ney zapalił światło i ustala się przy drzwiach cały czas patrząc się na mnie z pożądaniem.Do piwnicy wyszedł jakiś stary dziad i pocałował Neya jak skończył przywitał się ze mną.
-Witaj jestem Pepssi widzę że poznałeś mojego męża.
-Cześć.
Przerwał nam lekarz trochę szkoda że Ney ma męża. Gavi ty masz chłopaka o którym nie pamiętasz bo straciłeś pamięć.
-Witaj jestem doktor infaltywno w skrócie Hajduk .Widzę że trzeba cię pierdolić w łepetynkę a pamięć wróci.
~~~~~~~~~~~
Obudziłem się cały spocony jak dobrze że był to sen o tym porwaniu Pedri smacznie spał na moim torsie wziąłem telefon do ręki a zegar wskazywał 1:30 a więc postanowiłem iść spać.
CZYTASZ
Razem na zawszę tomII
RomancePo zdradzie Pedriego Gavi pszeprowasxził się do Angli tam zbliżył się do Mattiego Casha niestety Gavi musi wrócić do Barcelony po 2 latach przerwy czy wybaczy Pedriemu czy wruci do niego . Uwaga:18+ wszelkie prawa zastrzeżone .Jeżeli coś Ci przeszka...