İçeri girmiştiniz herkes işinin başına dönmüştü
Cam silici olarak sadece sen içeri girmiştin diğerleri dışarıdan siliyorlardi. Sen ve teyzenin diğer adamlari girdiği an kimse birsey dememişti
Sanki orda yokmuşsunuz gibi davranıyorlardi,bu durumu tabikide çok garipsedin.
Ne olursa olsun içerideki adamlarından biri ne için geldiğimizi yada bizi kim bu saate çağırdi merak ederlerdi.bu işte bir iş vardı bu kesindi
Etrafta öylece dururken bir adam yanina geldi ve eli ile asansörü gösterdi sana
Adam:burdan lütfen
Sanırım cam silici olarak temizleyecegin yeri gösterecekti diye düşündün
Adamdan önce asansöre bindin oda arkadan bindi
Yukari doğru çıkıyordunuz. Adamın kulağında kulaklık verdi ve dışarıdan anlaşılmayan,buğulu bir ses geliyordu.
Adam kulağındaki sese karşı onaylayici cevaplar veriyordu.Asansör durdu ve kapi açıldı.uzun bir koridor, koridorun sonunda da uzun boydan boya cam, sağ ve sol taraflarda kapılar vardı. Etrafta ölüm sessizliği vardı o sıra bir bokluk olduğuna tam anlamıyla anlamıştın üstünü duzeltiyormus gibi yaparak silahını elin ile kavrayacaktin fakat asansörden çıktığın gibi arkandaki Adam bir ip'le boğazını bağlayıp arkadandan çekiştiriyordu.
Sen nefes alamiyordun ama o sıra birsey yapmak zorundaydin.
Teyzenin adamlarından biri tam o camda seni gördü ve silahını eline alıp cami kırdı. üstündeki kemerleri vb.hepsinden kurtulup içeriye doğru daldı.
Teyzenin adamı:SIPER AL
dediğinde arkandaki adamı vuracağını anladigindan
Kafani zorda olsa yana kaydirmistin ve adamın kafasi açıkta kaldığı için teyzenin adamı karşıdan kafasına sıkmıştı.
Boynundan ipi çektin ve öksürmeye başladın.nefesini düzenli Aralıklarla almaya çalışıyordun. Etraftaki kapıların hepsi silah sesi duyulduğu gibi açılmıştı ve her bir odanın içerisinde tonlarca gangster'lar vardı heryerleri dövmeler içindeydi. Kapıdan bir adam küfür ederek çıkmıştısesli bir şekilde iç çektin o sıra nefesin düzenlenmişti anında elindeki silah ile adamın kafasında delik açtın. koridordaki odalarda olan insanlar sesi duydukları gibi teker teker çıkmaya başladı. Teyzenin adamı profesyonel birşekilde hepsini tek bir tabanca ile öldürüyordu. sen koştun ve koridorun sonuna gelmiştin Hızla arkasına döndün ve 3 adam sana yaklaşmıştı öndeki adam,sana balta atacakti fakat senin şans eseri gelişen refleks'lerin sayesinde Hızla kenara çekildin o sıra senin arkanda olan başka bir adamın kafasına saplandı. Sen gelen adamları görünce hemen kafasındaki baltayı eline alıp ona engel olan diğer insanları öldürdün.
Teyzenin adamı seni gördüğü gibi yukarıya işaret etti.sende fazla zaman kaybetmeden
yangın merdivenlerini gördüğün gibi oraya doğru koştün
Yangın merdiveninde karşısındaki camdan içeriye bir adam cami kırarak içeri atladı. Sen elindeki baltayı ona fırlattin fakat o balta başka bir yöne gitti. adam,senin üstüne atladığı gibi merdiven boşluğundan aşağı düşecektin fakat. Aşağıdan düşmemek için merdiven'in yanindaki direğe tutunup sadece adam düşmüştü. Koşarak yukarı çıktın en son kattaydin kapıyı açtın ve koridor gibi şeyler yoktu bir odaya açılmışti yangın merdiveni kapısı. bir odadaydin ve sadece bir adam vardı. Adam iri yapılı birisiydi,sen sorgulamadan adama doğru koştun, sen,adama yumruk,tekme atmaya çalışıyordun fakat hiçbir işe yaramıyordu adam, sen tam yumruk atacakken senin kolundan tutup karşısındaki aynaya sertçe fırlattı. Sen kafanı aynaya vurmuştun ayna kan lekesi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers 卍 Okuyucu
Teen FictionDraken ile mikey'le çocukluk arkadaşısın. ailene yapılanlardan dolayı intikam almak için hayatta kalmak zorundasın belkide kendin için hayatta kalmalısındır...