7️⃣

8 2 14
                                    

Päivä kului nopeasti jutellen Lamonin kanssa. Keroin hänelle kaiken, mitä oli tapahtunut viimepäivinä, vaikka hän tiesikin niistä jo suurimman osan. Lamon kertoi myös minulle, että Kris oli nykyään yhdessä Kitin exän Carlan kanssa. Repesin nauruun ja sanoin "No he sopivat varmasti ihan TäYdElLiSeStI toisilleen" Lamon nauroi myös, sillä hän muisti, mitä kaikkea olin kertonut hänelle Carlasta. Pian olikin jo ilta ja aika mennä nukkumaan. Luojan kiitos valitsin isoimman makkarin, isoimmalla sängyllä sillä olisi ollut tuskaa jakaa yhden hengen sänky kahden kahdelle. Juuri ennen, kun olin nukahtamassa Lamon kysyi "Ooks sä viel hereillä?" vastasin mumisten "mm.." sillä olin jo niin väsynyt. "Tää saattaa kuulostaa vähän oudolt mut...onks sun ja Chrisin välil jotai?" Tässä vaiheessa heräsin kokonaan ja mietein Lamonin sanoja...ehkä vähän liiankin pitkään sillä huomasin hänen näyttävän jo huolestuneelta. "Kal?" Hän kysyi allapäin. En tiennyt mitä vastata. En osannut vastata. Tiesin, että meidän välillämme ei ole mitään, mutta kokoajan oli vain entistä vaikeampi saada Lamon uskomaan se. Mitä pidempään mietin, sitä epäilyttävämpää siitä tulee. Vaikka kertoisinkin totuuden uskoisiko Lamon minua enää? "Ehkä on parasta, että nukkuisin sohvalla tän yön" Lamon sanoi ja lähti kävelemään kohti makkarin ovea. "Lamon oota" sanoin hänelle. Hän kääntyi katsomaan minua juuri ennen kuin ovasi oven "Öitä Kalayla" Lamon sanoi ja sulki oven. 

Olin yksin huoneessani. Ainoa ääni minkä kuulin oli oma hengitykseni. Mietein pitäisikö minun mennä puhumaan Lamonille nyt vai vasta aamulla. Päätin tehdä sen nyt, sillä aamulla tilanne olisi vielä pahempi. Nousin sängystä ja avasin makuuhuoneeni oven hiljaa ja kävelin olkkariin. Näin Lamonin nukkuvan sohvalla ja istahdin lattialla sohvan viereen. "Lamon.." aloitin ja pidin pitkän tauon, sillä halusin tietää onko hän hereillä. "Lamon" sanoin uudelleen samalla tökkien hänen kättään. Pian hän jo heräsikin ja katsoi minua hämillään. Hän ei sanonut mitään, mutta hän odotti minun puhuvan. "Anteeks...mun ois pitäny vastata sun kysymykseen heti, mut menin niin lukkoon, etten pystyny vastaamaan" Lamon katsoi minua ymmärtäväisesti "Mun ja Chrisin välillä ei oo mitään, me ollaan vaan kavereita, koska mul on sut nii en tarvii ketää muuta" Sanoin ja Lamonin ilme oli helpottunut. "Tuus tänne" hän sanoi ja veti minut isoon halaukseen. " Mut lupaathan sanoo mulle heti jos joku ees vilkaseeki sua" Lamon sanoi. Naurahdin sillä tiesin Lamonin vain vitsailevan. "Mä lupaan" sanoin ja irroittauduin halauksesta. Tartuin Lamonia kädestä ja vedin hänet takaisin huoneeseeni nukkumaan. "Hyvää yötä Kal" Lamon sanoi ja pussasi minua poskelle. "Hyvää yötä Lamon" sanoin hymyillen hänelle. 

"Noniin kyyhkyläiset muistattekos, että teillä on vielä olemassa kavereita?" Kit sanoi nauraen ovellani jo ennen yhdeksää. Hieroin silmiäni sillä olin erittäin väsynyt. "Mmmitä sä taas selität Kit?" kysyin haukotellen. "Sitä vaan et me lähetää just nyt koko porukal golffaa!" Kit sanoi innoissaan. "Ketkä me?" kysyin edelleen unisena. "Mä, sä, Lamon, Chris ja Blair ja Blairin yks frendi Savannah!" Katsoin Kitiä ERITTÄIN ihmeissäni "Blair? Miks ihmees Blair tai sen frendi tulis meijän kaa yhtää mihinkää?? Ja sitä paitsi miks sä ees kutsuit ne?!" Kit katsoi minua haikeasti "Mä luulin et sä olisit ollu enemmänki innoissas et ne tulee.." Lamon ehti vastata Kitille ennen minua "Kyl mä uskon et Kal tykkää siit et neki on messis, mut se ois ehkä halunnu hengaa vaa  sen lähimpie frendien kaa" Nyökkäsin ja hymyilin pienesti Lamonille. "Aa okei..sori, emmä tienny, mut ei kai se silti haittaa jos ne tulee?" Kit kysyi. "Ei..ei tietenkää haittaa, olin vaa hämmentyny et ne on tulos" sanoin hymyillen ja Kit hymyili minulle takaisin "Tulkaa sit ottaa aamupalaa nii päästää lähtemää!" hän sanoi innoissaan ja lähti kohti keittiötä. "Hei mä nään et sua häirittee Blairin ja Savannahin tulo sinne" Lamon sanoi minulle lempeästi hymyillen. "No kyl se vähän, en oo mikään Blairin bestis...hädin tuskin ees tunen sitä eikä mul oo mitää käsityst kuka se Savannah on" sanoin Lamonille. "Ei oo mullakaa mut toivotaa et se on kiva tyyppi!" Lamon vastasi ja menimme yhdessä keittiöön. 

Aamupalan jälkeen laitoin päälleni shortsit t-paidan ja släbärit. Sitten lähdimme kohti bussipysäkkiä sillä golf kentälle oli liian pitkä matka kävellen. Bussipysäkillä meitä odottikin jo Blair ja Savannah. Savannah oli about minun mittaiseni, hänellä oli aika vaaleat, melkein blondit, suorat hiukset, ruskettunut iho ja siniset silmät. Hänellä oli päällään valkoinen toppi, tummanvihreät shortsit ja niihin matchaava lippis ja Converset, mustat aurinkolasit, jotka olivat hänen päässään, kenkinä hänellä olivat  hänellä oli mukanaan myös pieni musta laukku ja kultainen kaulaketju ja korvikset. "Moi mä oon Savannah mut voitte kutsuu mua iha vaa nimel Sav!" Hän tervehti meitä iloisesti. Tästä ei voinut seurata mitään hyvää, ajattelin mielessäni.

~~~
734 words🤍
Noniin mitäs mietteitä Savista..yritin luoda siit semmost clean girlii, koska mul tulee Blairist semmoset pick me vibesit :D Sen verra voin paljastaa et draamaa on luvassa JA PALJON

<3: Mantsu

New York of dreams Where stories live. Discover now