Arvasin jo ennen kuin edes saavuimme golf kentälle, että Savannah ei ole hyvää seuraa. Vaikka hän nyt tiesikin, että olen Lamonin kanssa hän silti flirttailee hänelle vähän väliä. Eikä Lamon edes yritä estää häntä!! Toivoin vain pääseväni pian pois golf kentältä sillä en jaksanut katsella Savannan naamaa enää hetkeäkään. Onneksi golfkenttä oli yllättävän pieni, joten pääsimme nopeasti pois.
"Noniin hei, nyt ku kaikki on täs nii me voitas mennä johonki ravintolaa täst viel syömää!" Kit ehdotti iloisesti. Kaikki pitivät Kitin ideasta ja lähdimme kävellen lähimpään ravintolaan.Kun saavuimme ravintolan oven eteen pyysin Lamonia vähän sivummalle juttelemaan, kun muut menivät jo sisälle. "Mitä sä säädät?" Kysyin Lamonilta ihmeissäni. "Sä hyvin näät et Savannah flirttailee sul kokoaja mut et ees yritä estää sitä!" Lamon siirsi katseensa minusta, maahan. "Vastaa ny jotai!" Tiuskaisin hänelle. "No..Savanah on enemmän mun tyyppinen ihminen ku sä ja meil on hauskempaa yhes" Lamon sanoi nostaen katseensa minuun. "Sä et oo tosissas!" Huusin hänelle. "Kaiken sen jälkee mitä me ollaan koettu yhes sä sanot et oot kiinnostunu jostai toisest!!"
"Sori Kal.." Lamon sanoi haikeasti ja käveli sisälle ravintolaan.Miten Lamon edes kehtaa tehdä minulle näin! Ajattelin ja kävelin lähimmälle bussipysäkille odotellen bussia joka menisi kotiin päin. En ollut kovinkaan kaukana ravintolasta, kunnes kuulin jonkun juoksevan perässäni "Kal venaa!" Pysähdyin, käännyin ja näin huutajan olevan Kit. Hän juoksi ja halasi minua. "Lamon kerto.." hän sanoi ja rutisti minut tiukempaan halaukseen. Halasin häntä takaisin.
"Kal! Kalll.. Kaaaalll!" Havahduin tutun kuuloiseen ääneen ja heräsin omasta kodistani, omasta huoneestani, sängyltä, Lamonin vieressä. "Mä jo luulin et olit vaipunu johonki koomaan ku et meinannu millää herää" Lamon sanoi naurahtaen "Ja sitäpaitsi kelloki on jo melkeen 12" Hieroin silmiäni ja halasin Lamonia "Lupaathan ettet mee mihinkää" Sanoin hänelle. "Lupaan." Lamon vastasi "Onks jotai käyny?" Hän kysyi huolissaan. Irroittauduin halauksesta ja kerroin "No näin unta et oltiin Blairin sen jonku frendin Savannan ja tän kämpän porukan kaa golffaamas ja se Savannah yritti kokoaja iskee sua ja loppupeleis sanoit mul et oot kiinnostunu siit ja haluut olla sen kaa etkä mun.." Tällä kertaa Lamon halasi minua. "Ei ketään ikinä, koskaan vois korvaa sua" hän sanoi lohduttaen. Lamon sai minut hyvälle tuulelle.
Menimme yhdessä keittiöön syömään aamupalaa. "Nonii vihdoin sääki heräsit" Kit sanoi minulle naureskellen. "Mut tänää ois hyvä sää men golffaamaa..mitä mielt ootte?" Lamon katsoi minua ja naurahti "JOO EI MISSÄÄN NIMESSÄ" Sanoin Kitille. "Mitä vikaa golffissa muka on?" Hän sanoi ihmeissään. "Se ei iha oo mun laji" Sanoin piilotellen nauruani. Lamon hymyili minulle ja veti minut halaukseen.
Kuulin puolivahingossa Kitin ja Chrisin keskustelun olkkarissa. "Onks siitä Blairista kuulunu mitää?" Chris kysyi Kitiltä. "Eipä oikeestaa" Kit vastasi pikaisesti. "Ei kai sua haittais jos mä yrittäsin iskee sen?" Chris kysyi. "Joo..siis ei..ei tietenkää tee mitä tykkäät mä en oo kiinnostunu siit..jos satut muistamaan niin mullahan on poikaystävä" Kit sanoi kiusallisesti naurahtaen. "Ai hitto sori..unohin kokonaa" Chris sanoi, taputti Kitiä olalle ja lähti omaan huoneeseensa. "Hei Kit mites sul menee Antonin kaa!" Lamon huikkasi hänelle keittiöstä. "Iha jees vähän murehdin et onkohan sil joku toine jo.." Kit sanoi allapäin. Kävelin olohuoneeseen ja istuin sohvalle Kitin viereen "Ei Anton sua pettäis" sanoin, yrittäen piristää hänen mieltään. "Mmmh.." Kit vain vastasi. "Chris kyl tarvis kipeesti jonkun muijjan..siit tulee pikkuhiljaa jo ärsyttävä" Lamon totesi rikkoen hiljaisuutemme. "No todellaki!" Vastasin hänelle. "Mut onkoha kaukosuhde se mitä Chris tarvis just nyt?" Kysyin epävarmasti. "Nii joo totta..ku New York ja Ranska on kyl aika kaukan toisistaa" Lamon mietti. Nyökkäsin eikä keskustelu jatkunut sen enenpää.
Huomenna olisi maanantai ja taas koulupäivä. Tein pikaisesti kaikki läksyt jotka olin yllätys, yllätys taas jättänyt viimetippaan. Olisin halunnut viikonlopun jatkuvan pidempään, sillä kämppisten kanssa hengailu oli ihan parasta.
~~~
606 words🤍Nyt ei oo kyl mitää ihmempää sanottavaa :D
<3: Mantsu
BINABASA MO ANG
New York of dreams
Teen FictionParhaat kaverit Kalayla ja Kit ovat kotoisin Thaimaasta ja he pääsivät vaihto-oppilaiksi New Yorkkiin Beekmanin kouluun. Uusia ystäviä, ihastuksia, draamaa? KYLLÄ! ~~~ "MITÄ HELVETTII SÄ TEET TÄÄLLÄ!?" Huusin hänelle. "No mitä luulet?! Oon vaihos...